Butterfly
אז חזרתי לסיפור הזה! ווהו. הבנתי שלפעמים אני קצת צריכה הפסקה מסיפור מסוים, וכשאני חוזרת אליו אני הרבהיותר בטוחה בו. המקלדת שלי נדפקה, אז אם יש פעמים שהמילים מחוברות, תדעו שזהבגלל זה ופשוט תתעלמו. מקווה שתאהבו! נ.ב. מי הדמות האהובה עליכם?

מרגלת צעירה-פרק 7

Butterfly 27/07/2014 1183 צפיות 10 תגובות
אז חזרתי לסיפור הזה! ווהו. הבנתי שלפעמים אני קצת צריכה הפסקה מסיפור מסוים, וכשאני חוזרת אליו אני הרבהיותר בטוחה בו. המקלדת שלי נדפקה, אז אם יש פעמים שהמילים מחוברות, תדעו שזהבגלל זה ופשוט תתעלמו. מקווה שתאהבו! נ.ב. מי הדמות האהובה עליכם?

״מה יש לך? תפסיקי להתפתל ככה כבר! קיה! אני מנסה לאפר אותך!״ קראה דיאנה והזעיפה את פניה. הגיע ערב המסיבה וקיה הייתה צריכה להראות מהמם. ג׳ייד ישבה על מיטתה של דיאנה והתעסקה בטלפון הנייד עם הכיסוי הורוד הנוצץ שאירגנו לקיה.
״אוקיי תעמדי אני רוצה לראות איך את נראית״ אמרה דיאנה. קיה קמה מהמיטה ונעמדה מולן ודיאנה חייכה בסיפוק; קיה לבשה את חזיית הפוש-אפ הוורודה של דיאנה ומעליה שמלת סטרפלס בצבע סגול לבנדר. היא נעלה עקבים ורודים בהירים והשיער השחור שלה היה מפוזר על כתפיה.
״מדהימה!״ אמרה דיאנה בהתרגשות. היא וג׳ייד התכוננו לפרוץ לחדר של טיילור ולאסוף עליו מידע, אז שתיהן היו לבושות שחורים כשכובעי גרב שחורים משוכים לראשן, מוכנים לכסות את פניהן.
״תאחלו לי בהצלחה!״ קראה קיה והבנות חייכו אליה חיוכים מעודדים. היא יצאה מביתה של דיאנה ונכנסה לתוך המכונית הכסופה שהמתינה לה בחוץ. היא נסעה עד למקום המסיבה, ונכנסה לבית.
מסביבה הייתה בריכה ענקית מלאה במתבגרים שיכורים ועירומים למחצה, ליד הייתה עמדת אוכל ושתייה ומוזיקה רמה נשמעה. היא חיפשה בעיניה את טיילור, ולבסוף מצאה אותו ואת דייל עומדים ליד הבריכה ומדברים עם שתי בנות שלא הכירה. טיילור נראה די משועמם והסתכל סביבו עד שמבטו נתקל במבטה, והוא חייך והחל להתקדם לעברה.
״היי״ הוא אמר כשראה אותה.
״היי״ היא ענתה בחיוך קטן.
״מצטער על מה שהיה היום עם אנדי… לפעמים היא יכולה להיות כלבה רצינית״ אמר וגיחך. קיה הופתעה שטיילור מדבר על אנדי כך, וזה גרם לה לחייך.
״אני לא רואה אותה כאן״ אמרה וקיווצה את עיניה, כאילו מחפשת את אנדי באנשים שמסביב.
״כן… היא המ…לא הרגישה כלכך טוב״ אמרה טיילור לאחר היסוס קל.
״מי אלו הבנות שדיברת איתן קודם?״ שאלה קיה וניסתה לא להיראות מתלהבת יותר מדי.
"סתם, חברות של דייל או משהו כזה…" אמר טיילור בביטול.
"לא רונה חברה של דייל?" שאלה קיה.
"היא כן, אבל אפילו היא יודעת שהוא בוגד בה, ולא אכפת לה." אמר טיילור. מסכנה רונה.
"אתה לא נכנס לבריכה?" שאלה.
"לא כלכך בא לי להתפשט עכשיו" אמר טיילור.
"לי בא שתתפשט" אמרה קיה בשקט, כאילו בטעות ואז הוסיפה, "שיט מה?"
טיילור גיחך, "אז קיה, נכון? -היא הנהנה- תספרי לי קצת על עצמך"
"אוקיי, אני בת יחידה, אמא שלי נפטרה בלידה שלי ואני חיה רק עם אבי, החלום שלי זה לאמץ כלב, ו… זהו נראה לי" סיפרה קיה את הסיפור ששיננה כלכך הרבה פעמים.
"את יודעת מה? החלטתי. אני אביא לך כלב" אמר טיילור וקיה צחקה.
"אבי בחיים לא ירשה לי לגדל כלב" יכולות המשחק של קיה לא היו מזהירות, אבל כרגע מה שהיה לה עבד.
"הוא יהיה סודי. הוא יהיה אצלי בבית, אבל את תבואי ותטפלי בו" אמר טיילור.
"איך אני אדע איפה אתה גר? אני צריכה בשביל זה את הטלפון שלך נכון?" אמרה קיה והוא חייך, "ברור".
"אז אני אבוא אלייך כל יום כדי לטפל בכלב?" שאלה קיה.
"את יכולה גם סתם לבוא את יודעת. בלי קשר לכלב" אמר טיילור וחייך.
"אז אני אבוא. קבענו למחר?" שאלה קיה וקירבה את ראשה לראשו בעדינות, מסתכלת עמוק לתוך עיניו הכחולות המדהימות.
הוא הינהן, מרותק למבטה. היא חייכה, ואז דחפה אותו לבריכה. היא גרמה לו לעמוד על קצה הבריכה בלי לשים לב בכלל.
אחרי שנייה ראשו יצא מן המים והביט בה בחיוך, מנענע את ראשו כאילו נוזף בה.
"גם יפה, גם חוצפנית… מה אני יעשה איתך? את צריכה להיענש איך שהוא" הוא אמר בחשיבות.
"שלא תעז לדחוף אותי למים, השמלה הזו יקרה אתה יודע" היא אמרה וצחקה. הוא יצא מהבריכה ונעמד מולה, נוטף מים כשחולצתו הלבנה נדבקת לגופו ומבליטה את שרירי הבטן שלו.
"מי אמר שגם השמלה נכנסת?" אמר טיילור וקיה צחקה וניענעה את אצבעתה מול פניו.
"לא יקרה. תעניש אותי אחרת" היא אמרה ושוב קירבה את ראשה לראשו.
"בואי אליי מחר, וביחד נחשוב על עונש" הוא אמר וקירב את ראשו עד שסנטימטרים אחדים הפרידו ביניהם.
"טיילור!" נשמעה צרחה ושניהם הסיטו מיד את מבטיהם לכיוון הצעקה. הם ראו את אנדי, לבושה בשמלה צהובה וקצרה עם סרט ענקי על חזה, ובעיניה מבט זועם.
"איך אתה לא מתבייש?! לפלרטט עם מישהי אחרת, ועוד לא סתם מישהי אלא היצור המגעיל הזה!" צעקה אנדי. טיילור נאנח.
"לא פלירטטתי איתה"
"בטח שכן! וגם עמדת לנשק אותה! חוצפן מגעיל! ואת! את יודעת שאני החברה שלו? ושאני הילדה הכי פופולארית בבית הספר ושאת ממש לא רוצה להתעסק איתי או עם החבר שלי?!" מבטה של אנדי היה זועם. "עכשיו בוא, טיילור. תלווה אותי הביתה, וכדי מאוד שתתנצל על מה שעשית." הוסיפה והתחילה ללכת לכיוון הבית.
"אני ידבר איתך אחר כך" אמר טיילור ומיהר לעקוב אחרי אנדי.

***

"אנדי הזאת הורסת לי הכל! קודם זה שהם ביחד, אחרי זה התינוק הדפוק, ועכשיו זה! המבצע כולו יכשל בגלל הכלבה הזאת וטיילור ימות!" אמרה קיה, אחרי שסיפרה לבנות את אירועי המסיבה ושלושתן ישבו בחדר של דיאנה.
"בסדר נתעסק בזה אחר כך. תקשיבי מה אני וג'ייד גילינו עליו." אמרה דיאנה והוציאה מספר תמונות מתוך השק השחור שהיה מונח לידה.
"אוקיי נתחיל מזה שהוא בן יחיד, יש לו בית ענקי עם בריכה וג'קוזי והכל, הוא מעריץ רוק של שנות השמונים, ההיסטוריה של המחשב שלו מלאה במשחקי מלחמה עם צ'אט אנונימי, ומסתבר שהוא מכור לקניית בובות 'באבל האד'. לפי התמונות שהיו לו על המחשב, הוא ואביו מטיילים הרבה בעולם, ובזמן שהוא לא מטייל או משחק במחשב, הוא כמובן משחק כדורסל. הייתה לו גם תיקייה שלמה במחשב של תמונות של אנדי. חוץ מזה, אני לא חושבת שיש לו חיות מחמד, וגם עדיין לא הצלחתי להבין מה זה הדבר המוזר הזה שאנדרו גנב מהבית שלהם." סיכמה דיאנה את המשימה וג'ייד הוציאה מכיסה את האבן הסגולה והחלקה.
"אולי צריך לשבור את זה או משהו?" שאלה קיה. הן מנסות לפתור את התעלומה של האבן הזו מיום שני, ובינתיים הן לא עלו על כלום.
"לא שווה לקחת את הסיכון" אמרה ג'ייד וקיה הינהנה.
"אהה, עוד משהו. אני באה אל טיילור מחר" אמרה קיה.
"מעולה." אמרה דיאנה, ואז ג'ורדן אחיה הגדול הציץ לחדרה.
"אני יוצא עם חברים" הוא הודיע לה ודיאנה הינהנה. ברגע שיצא וסגראת הדלת פלטה ג'ייד, "אח שלך חתיך ממש"
"היי, שלא תעזי להתחיל עם אח שלי" הזהירה דיאנה.
"ריכוז!" קראה קיה והבנות השתתקו.


תגובות (10)

הסיפור מהמם! (:
מצפה להמשךך!!! והדמות
האהובה עליי היא..אממ..טיילור!

27/07/2014 13:58

קוראת חדשה, זה סיפור מדהים :)
התחלתי לקרוא ונשבתי בקסם, אני אקרא את הפרקים הקודמים ;)
* הערה: כמישהו מסיים לדבר בגרשיים – צריך לשים סימן פיסוק, לא משנה איזה:
נכון: "לא," | "לא." | "לא?" | וכו'.
לא נכון: "לא" | "לא", | "לא". | וכו'.

* כתבתי שהיא הנהנה, היית צריכה לעצור:
במקום לכתוב "נכון? -היא הנהנה- בלה בלה"
את צריכה לכתוב: "נכון?" היא הנהנה, (משהו בסגנון) "בלה בלה."

27/07/2014 14:15

וואו ממש יפה מתי את מעלה עוד פרקים?
ניראלי שאני מכורה לסיפור הזה!!!!!!!!!!

ממש יפפפפה

27/07/2014 15:08

הרעיונות שלי הם משהו.
יש לך אחלה בחלה של כתיבה. אני שמחה שהמשכת אותו!
וכמדומני שרק מקש הרווח שלך דפוק.

27/07/2014 16:19

    אבל מצאתי שלושה פאקים:
    1. כשבן אדם מדבר כ*אני-עתיד*, הפועל יתחיל ב-א' ולא ב-י'. אני אדבר, אני אלך, אני אשחק וכו'.
    2. הקטע שבו היא סיפרה על "עצמה". אתה לא פשוט פוגש אדם ומספר לו את סיפור חייך. בטח לא כשהסיפור קשה וכולל מוות. קודם כל, האדם לא יתייחס אליך כרגיל ולא יתעלם מזה… ושנית, מישהו רגיל ולא מרגל עם סיפור חיים דמיוני לא יספר גם על המוות של ההורים שלו בשיחה סתמית ואגבית.
    3. כותבים "כדאי". "כדי" זה 'בשביל ש…'.

    27/07/2014 16:36

ממש יפה.
זה יכול להיות גם סדרה מהממת :)
אהבתי את הרעיון!
את יכולה להמשיך ?

27/07/2014 19:16

אמשיך בקרוב, תודה רבה על התגובות המדהימות! לא חשבתי שאזכה לכל-כך הרבה תגובות טובות כאלו!

28/07/2014 01:24

מתי את מעלה?????

אני רוצה לדעת המשךךךך

29/07/2014 16:32

    כבר יש לי הרבה מה לכתוב לפרק הבא, אבל האתר לא נותן להעלות :( אני בודקת כל הזמן, ומתי שהשדרוג יגמר אני מבטיחה להעלות פרק (ואולי אפילו כפול !!)

    29/07/2014 16:46

אוקי….. בכיףף

30/07/2014 16:31
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך