אלת הדרקונים
השמח עם תמשיכו להגיב: ) תודה על כול התגובות : )

משוגעת פרק 4

אלת הדרקונים 26/08/2016 848 צפיות אין תגובות
השמח עם תמשיכו להגיב: ) תודה על כול התגובות : )

נק מבט אבישג
נשמעה נפילה ופתאום ראיתי שטיה על הרצפה מתנשמת ונראתה לא שם אלה במקום אחר. מה לעשות עכשיו? היא בהתקף?
התקשרתי לאוסנת (הפסיכיאטרית מבית החולים) היא אמרה לי לתת לה זריקה נגד התקף רגיל אך הזריקה לא עבדה או השפיע עליה. פתאום הנשימות נשמעו כבדות יותר ויותר כאילו היא בסערת רגשות וזועקת תוצאי אותי מזה. הרגשתי שיש לה מה שהיה לי אז לקחתי את זריקה נגד התקף טרנס שהייתה לי בכיס והזרקתי לה בתקווה שזה יעבוד, אחרי כמה זמן היא נרגע קצת אבל עדיין לא חזרה להכרה לפחות היא בסדר, תודה לאל לא הייתי סולחת לעצמי עם לא הייתה בסדר.
נק מבט טיה
אני סובלת כול כך, אני לא יכולה לזוז ואני מרגישה כאב מפלח את גופי. אני רואה שוב ושוב איך אמא שלי מבטיחה לי שתחזור מחול בקרוב אך לא חוזרת, נוטשת אותי להיות לבד. אני מרגישה את כול רגשות הכאב שהיו לי אז שהבנתי שהיא לא תחזור יותר. פתאום בבת אחת הכול נעלם וראיתי איך אריק שוב מת ולא יכולתי לעשות כלום וזה הרג אותי מבפנים. צעקתי שכול הסבל הזה יפסיק כבר אני לא יכולה יותר, הרגשתי רקה וכאובה יותר מתמיד. לפתע נשמע קולה של אבישג מודאג וחמים מתחנן שהתעורר.
נק מבט אבישג
התקשרתי לאוסנת וביקשתי ממנה לבוא לבית של טיה. היא באה אחרי שעה, שהיא באה סיפרתי לה שהזרקתי לטיה זריקת התקף טרנס במקום מה שנתנה לה. היא אמרה "אני מקווה שזה באמת התקף טרנס ועשיתי טעות באבחנה כי אחרת היא תמות." דיברתי עם טיה במשך מספר שעות שלפתע היא התעוררה, חיבקתי אותה חזק.
נק מבט טיה
התעוררתי אבל משהו כאב לי מבפנים. שאלתי את אבישג "איפה אני?" אך היא לא שמעה ששאלתי וחיבקה אותי חזק מאוד. ומשהי מבעד לדלת אמרה "בבית, היה לך מזל שהיא הייתה פה והזריקה לך זריקה אחרת ממה שנתנו לך. מצבך גרוע משחשבתי." אבישג אמרה "תודה לאל שאת בסדר לא הייתי סולחת לעצמי עם היה קורה לך משהו. " אמרתי לאבישג בכאס "אולי עדיף שהיית נותנת לי למות." והעפתי את אבישג ממני והיא הבינה את הרמז והתרחקה. אבישג אמרה "אין מצב שאתן לך למות." אוסנת הושיטה לה מזרקים וטרופות חדשות ואמרה לאבישג "תני לה במקרה של עוד התקף. אני אבוא יותר מאוחר שוב ביי בינתיים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך