סיפור שמצאתי ממש ממזמן אז תגידו לי אם להמשיך או לא

משחקי הרעב 69 פרק – 1

28/12/2012 872 צפיות 5 תגובות
סיפור שמצאתי ממש ממזמן אז תגידו לי אם להמשיך או לא

שוב הגיעה היום בשנה יום האסיף בוא כולם מפחידים להבחר על המשפחות גם אני נהגתי לפחד אבל השנה אני כבר רוצה למות לצאת מהפחד הזה לעולם הבא .
אוי שכחתי להציג את עצמי אני ממחוז 11 וקוראים לי פדרו אסטון, אני בן 16 יש לי משפחה ענייה שבין העניות, אני כל הזמן מנסה לתמיד לעזור לאנשים בשביל קצת לחם אין לי אחים אני אחד יחיד.
אני הולך ליום האסיף ואז כולם מתחילים להסתדר בשורה היה שקט מאוד עד מפחיד אני הרגשתי את הליחשוש של כל אחד רק אני יודע שאף אחד לא ינסה להבחר אז אני כבר לוקח את עצמי כמועמד לפני שבכלל הקריאו.
האישה מהקיפטול –פולינה- באה לברך אותנו למשחקי הרעב 69 והיא מתחילה להגיד ש מי ייתן והסיכויים יהיו תמיד לטובתכם ! ואני בלחישה שאף אחד לא שומע "כן כן תכנסי את לא היית שורדת שנייה" וממשיך בעיניני הם קוראים את השם הראשון אני שומע מפי של פולינה "טוב בואו מתחיל מהבנות" היא מכניסה את היד שלה לתוך הגלגל אני מתחיל לשמוע נשימות מתחזקות ואני לבד מרגיש כאילו כל העולם מתחיל להתפרק פולינה מוציאה את היד מתוך הגלגל והיא אומרת "המתמודדת הבאה למשחקי הרעב 69 היא נורי מורינוב"


תגובות (5)

תמשיך
ויש לי כמה הערות קטנות:זה מפחדים ולא מפחידים בשורה השניה
ואתה צריך להשתמש קצת יותר בסימני פיסוק למשל: למות, לצאת
מהפחד הזה, לעולם הבא.
ומי זאת נורי מורינוב?
וסורי על החפירה אלה ממש דברים קטנים ותמשיך :)

29/12/2012 00:19

למה לא להמשיך? זה יפה

12/01/2013 23:54

היי קטניס! :)
רוצה לחם?

13/01/2013 00:13

המשך!

14/01/2013 23:14

עאעאעאעעאעאעאעעאעאעאיהחהןהצגצהכצהןכאןנמחכדךלבמעוכחהמכחבלהלחעמהלבחבלהלהצעבלבמגןעןנ
גם אתה האנגר!!!!!
יה מאןןןן!
עשית לי את היום ;)))
גם לי יש פאנפיקים…
תמשיך מהררררררר

23/01/2013 04:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך