משחק האי | הגרסא הישנה

DStory 11/06/2012 634 צפיות 3 תגובות

"שטויות" אמר דניס למשמע הדברים שיצאו מפיה של קייטי.
"אנחנו ראינו את זה מול העיניים שלנו איך רצחו את החברים שלנו!" צעק רם, "אז אל תגיד שזה שטויות!".
דניס היה בהלם מהצעקה של רם. מאז הויכוח האחרון שלו עם רם הוא לא הכי חיבב אותו. היחסים ביניהם לא היו כמו פעם. הרבה מתחים ושנאה התפתחה כלפיהם.
"אולי יש אדם שמשחק בנו, אבל זה לא אומר שרק אחד מאיתנו יחיה בסוף" אמר דניס, "אנו לא ניתן לזה לקרות!".
ויכוח רעשני התחיל בין דניס לרם. כל אחד זרק שוב את התיאוריה שלו לגבי מה יקרה להם. מה יעלה בגורלם על האי. האם הם ישרדו או שבסופו של דבר רק אחד מהם ישרוד כמו שהיה כתוב בפתק?
בזמן הויכוח יזמה קימברלי שיחה עם קייטי, היא לא יכלה לחיות איתה בתחושה רעה. היא לא יכלה לשכוח את הריב שהיה לה איתה לפני שקייטי בחרה להמשיך עם רם ליער לפני שהם התפצלו.
קייטי וקימברלי התקדמו לתוך היער, כמה מטרים מהויכוח הרעשני בין דניס ורם והתחילו לדבר על היחסים.
"אני לא רוצה לריב איתך" אמרה קימברלי ראשונה.
קייטי צחקה והסתכלה על הזר שהיה על ראשה.
"את לא חוששת שהחבר שלך יפחד שאני אהפוך אותך למשרתת שלי?" אמרה קייטי בעוקצניות.
קימברלי השפילה את מבטה ולא ידעה מה לענות.
היא לא רצתה לאבד את קייטי, חברתה הטובה וכמעט היחידה. כל חייה קימברלי דאגה להתרחק מאנשים רעים ואנשים שינצלו אותה. קייטי אומנם דאגה לבקש ממנה הרבה דברים, אבל תמיד למרות כל ההתנהגות הביצ'ית שלה הרגישה קימברלי שכן אכפת לקייטי ממנה.
הכבוד של קייטי לא נתן לה את האפשרות להשלים עם קימברלי אחרי ההשפלה שעברה אז. היא רק המשיכה לצחקק ולהתעלם מקימברלי.
"אין לי טעם לחזור לדבר איתך" אמרה קייטי, "היית צריכה לבחור בחברה שלך כשמייקי יצא נגדי והשפיל אותי".
קימברלי השפילה את מבטה בעצב. לא ידעה איך להתמודד עם המצב, לא רצתה להמשיך להיות בנכחות אדם שכועס עליה.
קייטי הפנתה את גבה לקימברלי והתחילה להתקדם בחזרה לבנים, אז קימברלי תפסה בידה וניסתה לעצור אותה על מנת להמשיך בשיחתם.
קייטי הסתובבה ודחפה את קימברלי ותלשה את הכתר מהפרחים שלה שהכין מייקי.
"אל תיגעי בי אידיוטית!" אמרה קייטי בכעס.
"את לא נורמאלית! הכתר שלי.." אמרה קימברלי בעצב.
"אוי כמה חבל שהרסתי את הכתר שהאידיוט הכין לך!" צחקה קייטי.
קימברלי לא יכלה לשאת עוד את ההשפלה. את היחס המזלזל שקייטי הפגינה כלפיה היא יכלה לסבול, אבל לא כשקייטי מתחילה לדבר על אהובה.
"אל תדברי אליו ככה" הגנה קימברלי על מייקי, "הבן אדם הזה שווה יותר ממך!"
אותם מילים אלו הציטו בקייטי את השיגעון שלה. היא לא יכלה לסבול כשעונים לה ומחזירים לה. היא רצתה להגיד את המילה האחרונה. היא רצתה להיות זאת עם הכבוד.
שנייה לא עברה וקייטי קפצה על קימברלי, הפילה אותה על האדמה ותפסה בידיה את צווארה והתחילה לחנוק אותה.
"מה את עושה? עזבי אותי!" צעקה קימברלי כשבקושי הצליחה לנשום.
"אף אחד לא ידבר אלי ככה!" אמר קייטי, "גם ככה בסופו של דבר אחד מאיתנו יחיה, ואני ממש לא רוצה שאת זאת שתחיה!".
קימברלי לא הרגישה כמעט את האוויר, היא לא ידעה מה לעשות. האם קייטי השתגעה והיא תהרוג אותה? סביר להניח שכן.
ואז משום מקום, קימברלי ראתה בזווית עיניה אבן. תפסה אותה עם ידה וזרקה על ראשה של קייטי.
שפריץ של דם וחור ענקי נפתח בראשה של קייטי. היא עפה על האדמה במהירות.
קימברלי קמה התקדמה לעברה בחשש על מה שעשתה לה, התפללה שאותו מה שהיא חושבת שנגרם לקייטי לא היה. אבל החשש של קימברלי היה אמיתי וקייטי נשכבה על האדמה מתה.


תגובות (3)

ווואו זה נעשה מפחיד ומסתורי יותר מרגע לרגע!!! תמשיך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

11/06/2012 12:45

סיפור יפה ומלא תוכן ..תמשיך!

12/06/2012 01:42

תודה רבה לכם :)

12/06/2012 08:20
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך