המשך יבוא!!!!

משפחה אומנת פרק 1

12/07/2013 710 צפיות 6 תגובות
המשך יבוא!!!!

ג'נההההההה נו מה ניסגר איתך כמה זמן לוקח לך ליבחור חולצה!!!!! המונית עוד שניה באה ,טוב אני למתה תביאי את המזוודות שלך ,את שלי אני כבר ישים במונית !
ג'נה זאת אחותי התאומה,יש לה שיער שטני ארוך וחלק ועינים חומות ,היא קצת יותר נמוכה ממני.
אהה ואני אלינור תיקראו לי אלי ,אני הבכורה נולדתי 10 דקות לפני ג'נה,יש לי שיער אותו הדבר בידיות כמו לג'נה שטני ארוך וחלק אבל לי יש עיניים כחולות בוהקות , אומרים שאני וג'נה ממש אותו הדבר ,אבל ביניינו אנחנו ממש לא !!!.
אין לנו אמא או אבא או אח או משהו כזה אין לנו משפחה אמיתית ביולוגית הם מתו …
כשחזרנו אחרי שנולדנו הביתה הורי עשו חגיגה עם כל המשפחה,רק מה משהו כנראה לא סגר את הגז וכל הבית שלנו הוצת באש כנראה שאנחנו ישנו בחדר והדלת היתה סגורה אז לנו לא קרה כלום :(
אנחנו גרות אצל משפחה אומנת אנחנו קצת משפחה מוזרה אנחנו גוטים !!!! (גוטי זה מישהו שלובש רק שחור ושומע מוזיקת רוק ).
יש לנו שני אחים הם גדולים מאיתנו בשנה גם הם תאומים לגדול קוראים ג'יימס ולקטן קורים רונלד !
יש להם שיער ברונזה מושלם ועיינים ירוקות הם לא כל כך דומים !
ג'יימס מנגן על גיטרה חשמלית גיטרה קלאסית ומערכת תופים אקוסטים,
ורונלד מנגן גם על גיטרה חשמלית ועל מערכת תופים רגילה.
הם בני 19 והם משרתים בצבא.
_____________________________________________________________
יום שישי ג'יימס ורונלד באים לבקר
נלסי(האמא האומנת) :ג'יימס רונלד אני רוצה שתכירו את אלינור וג'נה
ג'יימס : מה הן עושות פה ?
ברנדון (האבא האומן):אנחנו עכשיו משפחה אומנת אז הן יגורו פה !
רונלד: לכמה זמן
נלסי :לכמה זמן שהן ירצו! מזה בארך עד שהן יתחתנו ויעזבו את הבית !, טוב בנות אתן רוצות להיתקלח ?!
ג'נה :לא תודה היתקלחתי כבר בבית המלון אבל אני בינתים ילך להכיר קצת את ג'יימס ורונלד!
אני: אני ילך להיתקלח ואז אני יפרוק את המזוודה
ג'יימס :רגע אבל איפה הן ישנו?
ברנדון:הן בינתים ישנו בעלית הגג עד שניקנה לכל אחת מיתה ונשפץ להן את החדרים בכל מקרה יש לנו וילה ויש להו עוד ארבע חדרים פנויים
_________________________________________________________________
כשיצאתי מהמיקלחת שמעתי את רונלד וג'יימס מיתלחששים .
רונלד:איזה חמודה ג'נה היא כזאת מתוקה חברותית יפה ויש לנו הרבה במשותף
ג'יימס: כן היא ממש חמודה אבל פחות התחברתי לשניה אני אפילו לא זוכר את השם שלה גם לא ניראה לי שיהיה לנו הרבה במשותף !
רונלד :כן גם אני חושב ככה !
______________________________
מיד חזרתי לחדר מקלחת ונעלתי אותו , לקחתי סכין גילוח וחתחתי כולי היתי דמעות מעצב ממש אחלה של משפחה אומנת מצאתי לי ניראה לי יותר גרועה מהמשפחות אומנות האחרות שהיו לנו , היו כמה שהרביצו לנו, היו כאלה שצעקו יותר מדי ,היתה משפחה אומנת אחת שכל הזמן התלוננה שאנחנו גוטיות וזה ממש מגעיל , וזאת הכי גרועה מיתלחששת מאחורי הגב :(
יצאתי מהחדר מקלחת ואז ג'יימס ראה אותי וכמעט היתעלף כשהו ראה את הידיים שלי וכשהוא הבין שזה ביגללו !
________________________________________________________
ג'יימס: אוייי אני כל כך מצתער על מה שקרה אני מבתיח לך שזה לא יקרה שוב
אני : שתוק אין לך דיבור איתי אמרתי בבכי
ג'יימס : קודם כול תירגעי ותיתני לי להסביר אבל קודם כל לא הצגתי את עצמי אני ג'יימס ואת ?
אני : אני אלינור אבל אתה יכול ליקרוא לי אלי עוד חודש אני וג'נה מיתגייסות גם לצבא ………
___________________________________________________
אחרי שאני וג'יימס סידרנו ביניינו את כל מה שקרה הוא תיפל לי בחתכים ביד וגילינו אחד על השניה דברים מדהימים , כמו מה אנחנו אוהבים לעשות על מה אנחנו מנגנים סיפרתי לו שאני מנגנת על פסנתר גיטרה חשמלית גיטרהקלאסית ועל כל סוג של תופים הוא ממש הורשם ודוקא התחלתי לחבב אותו קצת והוא גם אותי
__________________________________________________________
אני: ג'יימס תגיד איפה אחותי ?
ג'יימס: כן וגם אח שלי ?!
_______________________________________________
הלכנו לחפש אותם ותפסנו אותם בחדר של רונלד !!!
_________________________________________________
אני:אחמ אחמ אחמ !!!
ג'יימס: כן מה קורה פה ?
ג'נה : אממממ , אני, הוא, אנחנו !
אני+ג'יימס :אתם מה ?!
רונלד :היתנשקנו ואנחנו אמממ אני ,היא, אנחנו חברים
אני: חחח אני לא מאמינה אנחנו בקושי שעה פה ואתם כבר אההה זהה ? חחח


תגובות (6)

יפה תמשיכי

12/07/2013 06:21

נייס

12/07/2013 06:32

יש לך מלא שגיאות כתיב…. אני ממליצה לך לעבור על מה שאת כותבת פעמיים, כדי לתקן שגיאות כתיב אפשריות… וגם, לא לכתוב את זה בצורת תסריט, אלא בצורת סיפור כלומר: "בלה בלה בלה" היא אמרה. " חירבושיאדה" הוא ענה בקלילות…. וכו' וכו'. כמו כן, אני חושבת שצריך לפסק יותר את המשפטים, ולהאט את קצב התקדמות העלילה. גם, אני לא חושבת שאנשים כל כך רגישים… וקיצוניים. אם היא אף פעם לא חתכה ורידים, משמע שהיא מעולם לא נפגעה כך. אם התלחשות מאחורי הגב גרמה לה לחתוך ורידים, אני מעריכה שהיא מעולם לא נפגעה בכלל. גם, אנשים לא חותכים ורידים סתם ככה, כי הם נפגעו. רק אחרי מחשבה ארוכה, או אובדן מצער במיוחד, אנשים עושים כאלה מעשים קיצוניים. אנשים לא מתקדמים, משנים את מצבי רוחם ודעותיהם כל כך מהר, ובכלל הם לא חווים דעה כל כך מהר….

12/07/2013 06:59

תני לי שנייה, אני אסדר את הערות שלי בצורה יותר נקיה…

* שגיאות כתיב – לעבור פעמיים על הסיפור לפני העלתו, על מנת לתקן שגיאות כתיב אפשריות. עוד משהו – כדי להשתמש בפחות סלנג, גם במציאות לא משתמשים בה כל כך הרבה.

** כתיבה ספרותית – לא לכתוב את זה בצורת תסריט או טקסט, אלא בצורת סיפור, כלומר: "בלה בלה בלה" היא אמרה. "חירבושיאדה" הוא ענה. מומלץ להוסיף רגש כלשהו לאחר הפניית התגובה – כלומר ניגיד, לכתוב שהיא אמרה זאת בעצב, הוא אמר זאת בקלילות, או כל רגש אחר….

*** פיסוק – על מנת הבנת הסיפור ביתר קלות, אני חושבת שאת צריכה לפסק את המשפטים יותר. אם את מתקשה בידיעת המיקום הנכון של הפסיקים, שיטה מצוינת לכך, היא להקריא לעצמך בקול את הקטע, ולשים פסיקים היכן שאת לוקחת אוויר.

**** התפתחות הדמויות והתקדמות העלילה – דמויות לא מכירות אנשים כל כך מהר, ובוודאי שלא חוות עליהן דעה כל כך מהר. הן גם לא משנות את מצבי רוחן כל כך מהר, וגם לא כל כך קיצוניות. לא צויין בהקדמה עליהן שאלינור אי פעם חתכה ורידים, ולפיכך אני יכולה להסיק שהיא לא. אנשים לא עושים מעשיים קיצוניים כל כך, אלא אם נפגעו אנושות רגשית, סבלו אובדן קשה, או פשוט לא שפויים בנפשם. מכיוון שלא מצויין שיש לה הפרעה נפשית כל שהיא, והיא כנראה התגברה על אובדן משפחתה ( לפחות באופן המונע פעולות אובדניות), אני מניחה שהאפשרות הראשונה היא הנכונה, ושהיא נפגעה אנושות מהתלחשות מאחורי הגב, או בעיקרון מרכילות עליה ( שאגב לא הייתה כל כך רעה… ). פגיעה בסדר גודל לא גדול בסך הכל. מכך אני יכולה להסיק, שהיא כנראה לא נפגעה כל כך הרבה בחייה, ולכן רכילות עלייה הייתה משהו מאוד משמעותי בעינייה. בחייך, הם אפילו לא אמרו עלייה משהו רע, רק שהם לא מכירים אותה ביחס לג'נה. עכשיו, אני יודעת שמשפחתה מתה, ובגלל זה היא כן נפגעה ( וקשה ) בחייה, ולכן זה גם לא הגיוני. יש לי עוד משהו להגיד בנוגע לסיפור מותם של משפחתן ( ועל אודותיהן בכלל ), אבל את זה אגיד בכוכבית אחרת.

***** סיפור אודותיהן…. – אני מניחה שאת חושבת שתאומים ( ותאומות ) הם דבר מופלא ( אני תאומה בעצמי, ולכן אני יודעת מה התגובות של אנשים בנושא) ולכן עשית אותן תאומות, אף על פי שיכלו להיות חברות טובות בלבד, וג'נה הייתה פשוט מלווה אותה לביתה החדש, וגם אותם ( ג'יימס ורונלד). כאילו, באיזה מציאות מפוברקת קיימים שני זוגות תאומים באותה משפחה, והם אפילו לא אחים ביולוגית, ומה? ההורים הם סופר-מנים או משהו, שהם אימצו זוג תאומים בנוסף על זה שהיה להם? (את מוזמנת להיכנס לפרופיל שלי ולקרוא את הקטע שכתבתי על תאומים). אבל, הסיפור שהן היו בחדר בבית שהיה סגור, בזמן שהוא נשרף, אינה סיבה מספקת בכלל לכך שהן שרדו בזמן היותן תינוקות, אלא רק מפריח את הסיפור, מכיוון שבהיותן תינוקות, אינן היו יכולות לברוח מהאש (ששורפות דלתות וקירות), וגם אומר בעצם, שהוריהם היו חסרי אחריות בעליל, מכיוון שנעלו את בנותיהן הקטנות בחדר לבד. בכלל, אי אפשר לאמץ ילדים בגיל 18! הם כבר בוגרים, ואחראים לעצמם. אני ממליצה לך להיות יותר בקיעה בחומר.

מקווה שלא פגעתי. :)

12/07/2013 07:32

אני רוצה להוסיף למה ש michal2467300 אמרה:
אם הן תאומות עם עיניים בצבע שונה, איך זה שאנשים אומרים שהם זהות?!
במקרה גם אני תאומה (חחחחחחח) אז אנשים שואלים אותי כל הזמן איך הם יכולים להבדיל. עכשיו, אני יודעת מה לומר להם: לי יש רווח בשיניים, עיניים קצת מלוכסנות, ושיער ארוך יותר, יש כאלה שמבדילים בינינו בגלל הלבוש!!!
אז, שאני אבין, אלינור וג'נה תאומות זהות וקשה לזהות ביניהן?!?!? כשמדברים עם אנשים מסתכלים להם בעיניים (זה נימוס פשוט), או, אולי זו רק אני?

12/07/2013 08:00

תודה על הכל באמת שלא שמתי לב לשגיאות בכתיב אני אשתדל להיתמקד בזה !!!

13/07/2013 01:31
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך