מתגעגעת אלייך אחותי …

12/12/2013 857 צפיות 4 תגובות

פרק 2:
לרגע עצרתי , הקבר של אחותי נמצא בתחילת בת העלמין , כשעצרתי בכניסה הופתעתי לראות אותו שם.. הופתעתי לראות שהוא בכלל זוכר ..
אתם מכירים את זה שיש את הילד שכול הבצפר מעריץ ? שכול הבנות בבצפר מתות לקבל ממנו חיוך? מתות שהוא יגיד להם הי ? בקיצור הילד החתיך המושלם והמקובל? אז כן הוא. הוא היה שם בבת העלמין ליד הקבר שלה ..
״את עומדת כאן הרבה זמן?״ הוא אמר שנגב את הדמעות
״אמ..״ המילים ברחו לי , הם לא יצאו לי מפה , אני בדרך כלל לא כזאתי , אני אחת שיודעת מה היא רוצה , אבל דווקא שהוא מדבר זה קורה לי .. אין פלא שאני מרגישה אליו משהו:( ״את האמת שלא ״גמגמתי..
היי אני רותם לוי , אני הילד שכולם רוצים , אני זה הגובה , עם העניים כחולות , ושער שחוור , אני זה עם הקוביות בבטן , וזה שכול בת שרואה אותי רוצה . אני לא מאמין באהבת אמת , כי עד שהאמנתי היא ם פשוט ברחה ממני לפני שנה ביום הולדת שלה .. ומאז ? אני מזיין וזורק . אני לא מדבר עם כול אחת רק עם אלה ששוות לזה , אבל כשראיתי אותה את אחות של אוראל ..עומדת בכניסה לבת העלמין , הרגשתי משהו אחר , למרות שבחיים לא פניתי עליה , ולא לשבתי על זה עד היום , זה פשוט קרה . ״אני לא אפריע לך בדיוק התכוונתי ללכת ״
את האמת ששתקתי לא היה לי מה לענות לו , ידעתי שזה מתוך נימוס ורחמים , הוא לא באמת מתכוון לדבר איתי , ואני סתם מבזבזת את הזמן שלי עליו . הוא בחיים לא ייסתכל לכיוון שלי , בגלל זה הוא בחר באחותי ולא בי. אולי כי אני לא נחשבת למקובלים ולחבורה שלו ואחותי כן , כמו שאמרתי הפכים .
חזרתי לבית במהרה והתכוננו לאזכרה , למזלי היא עברה זריז כמובן שרותם היה של עם חברים שלו , ולי ? אפילו לא אמר שלום , לא חייך חיוך קטן! ידעתי שהכול זה מרחמים בלבד !
-יום חדש-
״ליאנייי בוקר טוב , השוקו מחכה למטא״
״קמה אמא ״ היום אני לא יוכל להתחמק מבצפר , קמתי לבשתי גינס בהיר גבווה וחולצה שחורה של בצפר , נעלי בובה שחורות עשיתי מחליק התאפפרתי וירדתי למטא , שתיתי את השוקו התקשרתי לדניאל והלכנו לבצפר . נכנסו בשער וראינו אותם הם ישבו עם החומה שמול השער כרגיל , רותם והחברים שלו ..
״חחח אין את הורסת אותי ״ דניאל אמרה
״מה הורסת יכלבה !!״ היא תמיד לוקחת הכול בצחוק היא חושבת שאני סתם עצובה בגלל רותם היא חושבת שיצא מזה משהו בסוף אז. היא עצבנית שאני כזאת.
״חח את הורסת! את הורסת אותי איך את עם פרצוף תחת בגלל איזה ילד מסכן ממתי את ככה ? ״
״את באמת שואלת? ״ את האמת בחיים לא היה לי את האופציה לחשוב על רותם ועלי כזוג , הוא יצא עם אחותי שנה , וידעתי שלא יהיה סיכוי בינינו , ועכשיו שהיא איננה ? אני יודעת שעוד יותר אין סיכוי !
״יאאלה את והפרצוף הזה היום אני ואת לגן , נשב נדבר יעביר לך את ההרגשה ואת הפרצוף״
״חח ״ צחקתי דניאל יודעת מה טוב בשבילי ואכן ישיבה בגן איפה שבדרך כלל יושבים רותם והחברים שלו נשמע לי רעיון טוב .
חזרנו במצפר אחרי יום מתיש ומפגר , אכללתי נרדמתי לשעה וחצי קמתי התקלחתי וקיבלתי הודעה מדניאל.
״חייםשלי שומעת? דברתי קודם עם רון והוא שאל מה אני עושה בערב אז אמרתי לו שתכננו לצאת והוא אמר שהוא ידבר עם החברים והם יצאו גם ..זה בסדר נכון? ״
וואי רציתי לרצוח אותה ! רון הוא ידיד טוב שלה ממזמן והוא מהמקובלים הוא מהחברה של רותם , והכי לא רציתי שרותם יהיה היום . אבל קבעתי איתה ולא נעים לבאס אותה .״ לא נראלך סתומה זה ממש לא מפריע לי ״ אמרתי בשקר עכשיו אני יצטרך להתמודד עם הפרצוף שלו כול היום!
התארגנתי לבשתי שורט גינס ככה גבווה וחולצה הופלת שמתי עקבים לא כאלה גבוהים קוקו בשער עם מחליק אודם אדום ויצאתי , שאני ודניאל הגענו הם כבר ישבו על הספסל , דניאל אמרה שלום לרון וישבנו שם איתם למרות שאנחנו לא כאלה בקשר איתם , הכול בגלל רון , הפעם היה של משהוא חדש .. ואני לא אשקר הוא היה חתיך !
״חחל רואה? טוב שהם באו סוף סוף חיוך על הפנים שלך , מי זה , החדש עשה לך את זה?״
״חחח דנדוש אולי שתקי קצת! ״
״תוודי בזה שהוא מוצא חן בענייך״
״בשביל מה ?״ אמרתי . ״ בשביל שגם הוא יתנהג אלי בגועל כמו רותם? ״
״היי חדש אני דניאל , ״
״ חח הי דניאל ״
מנוקדת המבט שלי :
לא לא האמנתי הילדה חזרת טקט היא לעומתי ממש לא ביישנית ולא אכפת לה מי מקובל ומי לא היא תמיד חשבנ שזה מיותר . ישבתי בצד והם המשיכו לדבר ולדבר ופתאום הוא קם לכייון שלי .
״היי ״ הוא אמר וחייך אלי
״היי ״ עניתח בחזרה
״אני בן , ואני חדש פה , אני אשמח עם משהיא כמוך תקח אותי להכיר את השכונה ״
״אתה לא מבזבז שום הזדמנות אה?״ צחקתי .
״איתך אי אפשר, ״ הוא גיחח וחיך , היה לו חיווך מושלם ושתי גומות בצד , באמת שהיה בו משהו שקיוותי שישכיח את רותם .
״אני אקח אותך לסיבוב ״ אמרתי וחייכתי אליו בחזרה .
״ מה נראלך שאתה עושה !!!״ התקדמנו לנו ושמענו אותו צורח…


תגובות (4)

המשך

12/12/2013 12:08

המשך

12/12/2013 12:08

זה לא נותן לי להמשיך את הסיפור ..

13/12/2013 01:07

המשכתי

13/12/2013 01:12
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך