מתגעגעת אלייך אחותי…

13/12/2013 550 צפיות תגובה אחת

פרק 3:
״ מה נראלך שאתה עושה !!!התקדמנו לנו ושמענו אותו צורח…״
זה היה רותם , את האמת שנשארתי בשוק גאלו מה עובר עליו? מה הקטע שלו בכלל? פעם אחת מדבר איתי פעם שניה לא ופתאום הוא צוורח לבן מה הוא עושה? באמת שהילד הזה מוזר , אבל למרות הכול משהו בי רצה שהוא יצעק שיראה שאולי קצת אכפת לו גם עם זה מרחמים בלבד .
״וואי אחי תרגע , מה קרה ?״ בן אמר בשיא הציניות .
״לא .. אמ..כאלו אתה יודע שאחותה נפטרה לפני שנה אז כאלו שלא תעשה שטויות וזה..״ הוא גמגם לא ידע מה להגיד , ואז הוא עירב את אחותי , כ״כ רציתי לקוות שכשהוא צעק לבן זה היה כי אכפת לו ממני ולא מרחמים כמו שזה תמיד , אבל מסתבר שזתם קוותי.
״כן אני יודע את זה אני לא מפגר לפגוע בה יותר ״
מנקודת המבט של רותם :
שליאן ודניאל התקרבו לספסל לא הפסקתי להסתכל על ליאן , מהצהריים היא לא יוצאת לי מהראש , כאלו משהו בי נתפס בה , אני לא ישקר היא כ״כ דומה לאחותה אבל בו זמנית גם כ״כ שונה היא יפה כמו אחותה ולעומת אחותה היא ביישנית עדינה מתקוה הצחוק של. החיוך המושלם , וואי כוסעמק למהה אני חושב עליה בכלל !! קיצור שראיתי את בן מדבר איתה צבט לי בלב ושהם קמו ללכת הרגשתי שאני חייב לעצור את זה ! אבל שבן פנה אלי ואמר לי מה יש לי הרגשתי נבוך כאלו ברצינות מה עובר עלי ? אני לא יכול להתאהב באחת כמוהה ובטח שלא עם אחות של האקסית המתה שלי.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
״אז פה אני גרה .. תודה:)״
״היה לי הכי כיף איתך היום ליאן ״
״חחח גם לי בן , ״ הסמקתי
״אמ.. אני אשמח שתקחי אותי לעוד מקומות להמשיך להכיר את העיר״
״אני אשמח ״חייכתי אליו .
״אז זה המספר שלי ״ והוא לקח לי את הפלא והקליד .
מנקודת המבט שלי :
הגעתי לבית החלפתי לפגמה וישבתי במיטה עם חיוך מטומטם , לא הפסקתי לחשוב עליו ועל מה שהיה היום .. באמת שנהנהתי מכול רגע , שבילתי עם בן הרגשתי שאין לי צרות בעולם , הרגשתי שאין לי מה לדאוג לא חשבתי על רותם ולא על אוראל אחותי בכלל!! הרגשתי פשוט מאושרת! המחמאות שהוא חילק לי החיוכים שלו הצחוק הממכר , אולי אני באמת צריכה לשכוח מרותם ולעבור אלה ? התקשרתי לדניאל וספרתי לה הכול ! בדרך כלל דניאל צינית אבל הפעם היא הייתה רצינית והכי מחה בשבילי ואמרה לי לכי על זה!!!
באתי לעלות לישון ואז קיבלתי ממנו הודעה ..


תגובות (1)

המשך

13/12/2013 03:05
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך