כותבסיפורים
אני רוצה להבהיר שכל סיפור שאני מספר הוא חלק מחיי האמיתיים לצערי:( כי אני מספר סיפורים עצובים על מה שקורא לי)

מתמודדים עם החיים

כותבסיפורים 27/03/2014 723 צפיות אין תגובות
אני רוצה להבהיר שכל סיפור שאני מספר הוא חלק מחיי האמיתיים לצערי:( כי אני מספר סיפורים עצובים על מה שקורא לי)

היי, שוב אני עם סיפור חדש… כבר מלא זמן שלא כתבתי כי הייתי עסוק בלמצוא משהו מעניין לספר לכם… אבל זהו! השבוע קרה משהו… שהייתי מעדיף לא לספר עלייו כי אז זה היה אומר שזה לא היה קורה… טוב, מה שקרה בשבוע האחרון: יש לי ילד בכיתה בשם לי ים ***** והוא ילד ממש מעצבן… והוא החליט לעשות עליי חרם ולהראות לכל הכיתה שלי תמונה של חזירים ולומר שזה אני… פשוט הפסיקו לדבר איתי :(… זה היה נורא… בחיים לא היה עליי חרם… עכשיו אני מבין איך זה מרגיש… ולא רק זה אלא שגם ילדים כדי להפוך ליהיות יותר \\\"מקובלים\\\" פשוט באו ואמרו לאנשים שאני סיפרתי שנישקתי מישהי וזה… ( לא סיפרתי כלום) זה פשוט נורא כשאנשים ממציאים עלייך דברים… החלטתי לערב את המורה שלי… כי… לא יכולתי יותר…. כולם הזמן קראו לי בן זונה וזה… זה היה מוזר אז הסכמתי עם עצמי שאני אספר לה… אבל בתנאי! שהיא לא מספרת לאמא שלי… והמורה שלי הסכימה… באותו היום… ( שהגעתי לבצפר) אחרי הבצפר אמא שלי אומרת לי \\\" מה קרה? המורה שלך סיפרה לי שמשהו קורא איתך…\\\" אני לא האמנתי… המורה שלי הבטיחה.. ישר כתבתי בוואצאפ למורה שלי \\\" למה היתקשרת לאמא שלי?!?!\\\" והמורה שלי מתעקשת ואומרת לי שהיא לא התקשרה… בסוף החלטתי להגיד לאמא שלי שהמורה שלי אמרה שהיא לא התקשרה ואמא שלי ענתה \\\"טוב אז אולי זאת לא היא…\\\" אני פשוט רציתי להרוג אותה באותו רגע… היא פאקינג שיקרה לי בפרצוף, כאילו… וואט דה פאק?!?!?
לא ידעתי מה לעשות… ישר התנצלתי בפני המורה שלי… והמורה שלי אמרה לי שהיא רוצה לדבר עם אמא שלי… ושלומר לאמא שלי שתתקשר אליה ( למורה ) אמרתי לה \\\"אם אמא תסכי אז סבבה\\\" ואמרתי לאמא שלי שתעשה מה שבא לה… כי אני לא מדבר אליה יותר! היא פשוט התקשרה… ( כאילו היא לא הבינה תרמז…) :( לא ידעתי מה לעשות… כעסתי והמורה שלי אמרה לאמא שלי תסיפור המלא… יום למחרת הגעתי לבצפר והמשיכו לעשות עליי חרם… אז שלחתי לאמא שלי מייל ( לא היה לי פלאפון אז הלכתי לחדר מחשבים) שנמאס לי מהבצפר הזה… והאמא הזבל שלי ישר שלחה את זה למורה שלי… בשיעור: ראיתי את המורה שלי מסתכלת עליי בזמן שהיא מסתכלת על המחשב…, הרגשתי שמשהו קורא…
בהפסקה השנייה ישר הלכתי לבדוק את המייל של אמא שלי ( היה לי תקוד ) וואלה… אמא שלי שלחה לה את זה כמו מתומתמת!!! הייתי עצצצצבבבבבבנננננניייי!!! שלחתי לה מייל חדש ככה : לי נמאס ממך…, לי נמאס מהחיים… אני לא מאמין שאת אשכרה שולחת את כל מה שאני שולח לך לגלית חתיכת ******* ( הייתי עצבני) ואמרתי לה: אני גומר איתך… ואחר כך שמתי נ.ב בסוף המייל ורשמתי… בתך ***** ( המורה שלי) הולכת לראות את זה אז… ביי ביי פאקינג כיתה!!!) פשוט ככה… אמא שלי לא שלחה לה את זה למזלה!! ( של אמא שלי ) אחר כך אם היא הייתה שולחת גם את זה… לא הייתי יודע מה הייתי עושההההה!!, ואז זה הפך לריב משפחתי חדש!… את זה אני כבר אשמור לפעם הבאה…
נ.ב : עצות יעזרו מאוד במצב שלי :(
בפירסום הבא שלי: איך ילך לי בצרפת אצל אבא שלי… האם אני אהיה מספיק חזק כדי לחזור לארץ או שאני פשוט אברח מהטיסה חזרה… ( אפילו אני לא יודע… ניראה מ יהיה בעתיד…) הפרסום הבא שלי יהיה כשאני כבר אהיה בצרפת : ה3/04/201, יום חמישי!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך