חסרת
מנסה לכתוב מבוסס על סיפור אמיתי. הערות או הארות יתקבלו בברכה:)

נאמנות לעד פרק ראשון

חסרת 08/12/2014 872 צפיות 4 תגובות
מנסה לכתוב מבוסס על סיפור אמיתי. הערות או הארות יתקבלו בברכה:)

סיפור בתוך סיפור בתוך עוד סיפור!!!אוף!!!אפילו אני כבר התבלבלתי.
אבל חברה בואו נגיד שבכל סיפור להתחלה יש מקום של כבוד.אז שנתחיל מהתחלה???
אוקיי אז קוראים לי נועם אני בן 28 נשואי ואב לארבעה ילדים מדהימים.
יש לי אישה מקסימה ואוהבת ואנחנו חיים לנו באושר ועושר…
אוויי זה נשמע כבר הסוף?אז זהו שכל זה כיסוי לסרט שאני חי בו.
מוכנים להתחלה המרתקת?
אז נכון קוראים לי נועם והגיל גם הוא מדוייק אני לא אבא לארבעה ילדים אבל בהחלט יש לי ארבעה שחיים איתי מתוכם שלושה שלי ואחד שממנו יתבהר לכם מה אני ומי אני.
כשפגשתי לראשונה את אישתי לונה לפני קרוב לשמונה שנים,משהו בה נגע בי עמוקות בעיניה שכן עצב ומבטה העמוק החביא סודות מן העבר.
דבר אחד הפליא אותי הייתה הקלות בה היא חברה אליי,דבר זה גם הדאיג אותי.
אחרי שבועיים של יציאות לברים עם חברים היא לקחה אותי לצד.
״נועם האם אני יכולה לשתף אותך במשהו?״
זו לא היתה שאלה ואת זה ידעתי.ככל שעבר הזמן כך חזקה בי ההרגשה שאני לא יודע עליה כלום.
״לפני חודש ביקושי יצאתי ממערכת יחסית מאוד מיוחדת שסופה חשבתי תהיה פרידה.
רק היום אני מבינה שלא יהיה לה סוף לעולם.
הבטתי בה ושאלי את עצמי.מה היא מצפה ממני להגיב?וכשלא גיליתי זאת החלטתי פשוט לשתוק.
היא המשיכה ״נועם אני בהיריון,אני יודעת שזה לא קשור אלייך אבל אני חייבת לשתף אותך כי אני לא מתכוונת לוותר עליו ואני חייבת למצוא לו אבא!״
הדבר הנורמלי שהייתי צריך לעשות הוא בעצם לחבק אותה ולהיפרד ממנה,הרי מה לי ואישה שנושאת פרי בטן לא שלי.
חוץ מזה הייתי רק בן 20 נו באמת עכשיו לא הייתי בקושי לדאוג לעצמי לקום בזמן לעבודה!אז להיות אבא???
אבל כוונות לחוד ומעשים לחוד
״לונה אני אעזור לך.אנחנו נהיה בסדר״
חיבקתי אותה חזק הרגשתי איך היא מתפרקת לי בידיים ידעתי שהיא במצב מאוד מסובך ורציתי רק להקל עליה לא חשבתי שזה יפיל את חיי לתחתית שאול.
כל שבוע שעבר מאותו היום היא היתה נראת לי עצובה יותר ומרוחקת הרבה יותר.
״אני לא מבין מה יש לך.את לא לבד?את הבחור הקודם את כבר לא אוהבת נכון? ועוד מעט יהיה לך תינוק מדהים אז מה הבעיה?״
היא השפילה את עינייה והתחילה לבכות,מטלטלת מצד לצד
״אני לא רוצה שהתינוק שלי ידע שהוא טעות של גיל הנעורים.אני רוצה שיהיה לו אבא!״
הבנתי אותה אבל הרגשתי שהיא לוחצת עלי
הרגשתי מחנק
״אני יוצא לעיר״אמרתי והשארתי אותה שם.הייתי צריך לעשות לי סדר בראש וזה לא קל.
הכרתי בחורה מדהימה אחרי שבוע אני מגלה שהיא בהריון ועכשיו היא רוצה שאני אהיה האבא?שהילד יחשוב שהוא הבן שלי?
היא רוצה שאני אתחתן איתה אחרי שחודש היכרות רק כדי שלא תתבייש מהמעשה שהיא עשתה?לפני שיראו את הבטן!


תגובות (4)

וואי זה מ ה מ ם ממש מהמם יופי של כתיבה אני מחכה כבר להמשך… זה יפה מאוד. מתי את ממשיכה?

08/12/2014 19:51

נראה לי אני עומדת לקפוץ פרקים עכשיו אני הוסיף את פרק חמישי והוא ארוך מאוד תהני בקריאה:)
ותודה

08/12/2014 20:04

אני רצה לקרא… :)

08/12/2014 20:09

חחח מדהימה שכמותך

08/12/2014 20:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך