ספרים
היי הנה הפרק הארוך.. עבדתי עליו מלא זמן.
אשמח אם מישהו יוכל לתת לי המשכים לסיפורים.. רעיונות לדברים שייקרו וכו' אם מישהי יכולה לתת לי רעיונות אני אשמח מאוד מאוד מאוד.
אמשיך לכתוב בזכותכם, אתם ההשראה שלי, כל הסיפורים של כולם פה פשוט מדהימים, ובגלל זה אני ימשיך לכתוב.
אל תתביישו לכתוב לי הערות על הסיפור, הוא לא חייב להיות "מושלם" ואני אשתדל להקשיב להערות בפרק הבא :)
תמשיכו לכתוב סיפורים מדהימים, ספרים♥

נגה בריבוע – פרק 3

ספרים 27/02/2012 703 צפיות 11 תגובות
היי הנה הפרק הארוך.. עבדתי עליו מלא זמן.
אשמח אם מישהו יוכל לתת לי המשכים לסיפורים.. רעיונות לדברים שייקרו וכו' אם מישהי יכולה לתת לי רעיונות אני אשמח מאוד מאוד מאוד.
אמשיך לכתוב בזכותכם, אתם ההשראה שלי, כל הסיפורים של כולם פה פשוט מדהימים, ובגלל זה אני ימשיך לכתוב.
אל תתביישו לכתוב לי הערות על הסיפור, הוא לא חייב להיות "מושלם" ואני אשתדל להקשיב להערות בפרק הבא :)
תמשיכו לכתוב סיפורים מדהימים, ספרים♥

"הלכתי במסדרון, לחדר המורים כדי לבדוק אם המנהלת שמה כדיי שתראה לי את הקוד של הלוקר שלי כי לא זכרתי אותו, בדרך התנגשתי במישהי.. המשכתי ללכת כרגיל, אבל אז שמעתי: תיזהרי לאן שאת הולכת!! מה?, אין לך עיניים או מה?" סופי אומרת כשמביטה בי מבט אומלל.
"הסתובבתי.. הייתה שמה ילדה וכמה חברות שלה, היא הייתה בלונדינית עם עיניים כחולות ,מלאת איפור בפנים.. אז אמרתי לה: סליחה לא ידעתי,אוליי תיזהרי גם את? אגב.. תורידי את האיפור את נראית כמו בובה שילדה בת 3 איפרה אותה" סופי התחילה לגחך והמשיכה לספר לי.
"צחקתי והמשכתי ללכת, ואז היא צעקה לכל ילדי בית הספר: כולם עושים חרם על הילדה עם השיער הזהוב והעיניים הירוקות (כלומר.. סופי…. לא סיפרתי לכם איך היא נראית.. עכשיו אתם יודעים :) לא היה כל כך אכפת לי .. היו עושים עליי מלא דברים מהסוג הזה, אז התעלמתי והמשכתי ללכת" בהתחלה היה לי קצת מוזר.. אז שאלתי את סופי: "נו.. אז למה את בוכה?" סופי אמרה לי:"אז כאן מתחילה כל הבעיה: הלכתי לכיתת לשון, ואני שמה לב שאף אחד לא מדבר איתי.. אפילו המורים! כולם צחקו עליי.. אפילו בבית הספר הקודם זה לא השפיע כל כך הרבה.. בדרך כלל לא היו מקשיבים לזאתי שהייתה בבית הספר הקודם.. סופי המשיכה לספר:
"בחזרה לסיפור: התחלתי להרגיש מחנק בגרון.. רציתי לבכות, אבל התאפקתי, אבל המחנק בגרון התחזק יותר ויותר ששאלתי את המורה שלי אם אני יכולה ללכת לשירותים.. המורה לא ענתה לי, אז פשוט הלכתי לבדי.
היא התחילה לצעוק עליי על זה שאני לא מכבדת אותה ושזה ממש ממש לא יפה.. ואז היא קלעה בול, היא אמרה שאני בריתוק.. ואני הבטחתי לאמא ואבא שלי שאני אהיה תלמידה טובה ושאני לא יפריע למורות" סופי סיימה לדבר כשהיא בוכה ומוצפת מים מהדמעות שלה.
רציתי לבכות באותו הזמן אבל התאפקתי, אמרתי לה שזה לא כל כך משנה מי חושב עלייך ולמה.. אמרתי לה שעברתי תקופה כזאתי בחיים.. ושזה פשוט עבר לי.. סיפרתי לה על נעמי ועל מי שהיא: (דו פרצופית)
ושפשוט להתרחק ממנה..
נגמר הריתוק.. ליוויתי את סופי לכיתה שלנו (כי היא לומדת איתנו באותה כיתה) הסתכלתי על הילי והילי די נעלבה.. היא ממש רצתה שנהיה ביחד בריתוק.. והיא עשתה לי פרצוף של :"למה את עושה לי את זה?!"
בדרך שהלכנו נתקלנו בנעמי.. נעמי הסתכלה עליי ועל סופי ופשוט התעלמה והלכה.
שמתי לב שהיא הלכה לדבר עם הילי.. קצת נבהלתי חשבתי שעכשיו רישמית הילי תהפוך לאחת מהבנות האלה.
אבל לא, ראיתי שהן מדברות אז קצת נרגעתי… הילי נראתה מפוחדת קצת.. ואז ראיתי שנעמי נותנת לה סטירה…. הילי בכתה ורצה לכיתה.. רצתי אחריה ואמרתי לסופי:"סליחה.. אני חייבת לטפל בזה"
רצתי אל הילי ושאלתי אותה.." את בסדר?" הילי נראתה דיי נבוכה ואמרה :"נגה, אני צריכה לספר לך משהו"….


תגובות (11)

ואו אני המגיבה הראשונה איזה יופי
ערב טוב חמודה הסיפור שלך מקסים את כותבת נפלא תמשיכי בבקשה ממני ב אהבה ב♥ בקי ♥♥♥♥

27/02/2012 11:29

תמשיכי מעניין !

27/02/2012 13:45

שלום לכותבת,
ברכותיי על התפתחות מהירה וחלקה באתר – את משתפרת מאוד מהר.
הסיפור נראה הרבה יותר מסודר, ובהחלט יותר ברור ומרווח, אבל התגובה זו אני מבקשת להדגיש לאו דווקא את המבנה והדקדוק, אלא את העלילה.
העלילה זורמת באופן יותר טוב מהפעמים הקודמות, אך עדיין יש חלקים שלדעתי את לא מבהירה מספיק טוב עבור הקורא. לדוגמה – הריתוק התחיל, את מספר לנו איך המספרת מרגישה… כמה היא מדוכאת… ופתאום הריתוק נגמר.
איני יודעת אם אני היחידה שרוצה לדעת כיצד עברה על המספרת תגופת הריתוק, הרי רק משפט לפני כן אמרת שזו היתה תקופה מאוד לא קלה עבורה – שזו בדיוק תקופה שקוראים אוהבים לשמוע עליה. עדיף לא להדגיש סתם, ואז לאכזב מעט.
תיארת יפה מאוד את האירוע עם הסטירה, אבל לדעתי יש שם פער קטן בין רגשות המספרת לילדות שמולה. אם הא המומה, עדיף לראות זאת.
חוץ מזה, אני חושבת שנתת קפיצה אדירה ברמת הכתיבה שלך, ואין לי שום ספק שתמשיכי להשתפר.

רק משהו קטן שהציק לי לעין (ולא לקחת אישי, אני טרוריסטית בענייני דקדוק). בגוף ראשון (אני מדבר/ת) כשאנחנו מתארים פועל בעתיד, נכתוב אותו עם א'.
לדוגמה: לא כותבים "אני יפריע" אלא "אני אפריע".
ובנוסף, את מוסיפה יודים איפה שלא צריך, כמו במילה אולי.

כל הכבוד, המשיכי להשתפר: כתיבה היא המתכון.
ממני, ליסה.

27/02/2012 21:53

בקי?- תודה רבה את ממש נותנת לי השראה!♥
לרה לאב?- תודה רבה אני ימשיך♥
ונוטורוס?- כפי שאת רואה אני כן עושה חלק.. את לימדת אותי עכשיו מלא דברים ככה שאני יכולה להתקדם עם הסיפור ולהקשיב להצעותיך אמם… מה זה יודים?
תודה רבה ספרים

27/02/2012 22:10

תמשיכי מתוקה אוהבת את הסיפורים שלך מאד מאד את פשוט כותבת נפלא מאחלת לך בקר מקסים ונפלא באהבה בקי ♥♥♥♥

28/02/2012 00:57

יודים = האות י' ברבים.

28/02/2012 12:48

היי בנות.. סליחה שלא כתבתי אתמול פשוט אח שלי לא נתן לי את המחשב וע שמחשב היה פנוי הוא התקלקל.. :( אני אכתוב מחר.

29/02/2012 09:12

אז מתי תמשיכי ??? אולי מחר בע"ה הלוואי בהצלחה והרבה כיייף ממני בקי ♥♥♥♥

29/02/2012 09:15

תודה רבה בקי♥♥

29/02/2012 09:36

אמ… את באמת חושבת ששיער בלונד ועיינים כחולות זה "הכל"?
שזה שלמות??
סתם ככה רעיון די חמוד, רק אני חושבת שהיית צריכה לתאר אותם לא כל כך
ברצף, זה מבלבל,
(מקווה שלא נעלבת או משהו.. ;)
ו…. את מוזמנת לקרוא גם את הסיפור שלי:) )

29/02/2012 09:50

תמשייייייייייכיייי !!

02/04/2012 09:05
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך