הרפתקאות
מקווה שבינתיים אהבתם :)

נטלי פרק 1

הרפתקאות 16/07/2013 1059 צפיות אין תגובות
מקווה שבינתיים אהבתם :)

פרק ראשון:
היה זה יום ראשון בבוקר נטלי קמה מהמיטה והתלבשה, היא חשבה שסוף סוף יהיה יום רגיל… היא יצאה מחדרה וירדה במדרגות לכיוון המטבח.
"בוקר טוב!" אמרה אמה של נטלי, "בוקר אור!" אמרה נטלי. "מה יש לאכול?" שאלה נטלי "אני ממש רעבה…" "יש פנקייקים" אמרה אמה.
נטלי יצאה מביתה לכיוון הבריכה היה זה יום חם מאוד, וחוץ מזה היא קבעה עם חברתה שירלי.
בכניסה לבריכה היא ראתה איש מוזר, לבוש במעיל עור חום עם משקפיים שחורים האיש קרא לה… נטלי ניגשה אליו והיא הראתה לו שהיא לא פוחדת אבל בתוך תוכה היא פחדה, ואז היא חשבה לעצמה: למה אני צריכה לפחד מהאיש הזה? הוא לא צריך להפחיד אותי! נטלי שאלה "מה אתה רוצה ממני? ומי אתה?" האיש המוזר אמר לה שהוא מהמפקדה והם רוצים שהיא תבוא לשם. נטלי והאיש המוזר הלכו למפקדה…
כשנטלי והאיש המוזר נכנסו למפקדה נטלי ראתה את אדון פיקרינג, אדון פיקרינג הוא סגן מנהל המפקדה. נטלי שאלה "למה קראתם לי? משהו קרה?" "שום דבר לא קרה וקראנו לך משום שיש לך שותפה חדשה!" "שותפה??? אני לא צריכה שותפה אני יכולה להסתדר לבד ואתם יודעים זאת!" "אנחנו יודעים אבל השותפה יכולה לעזור לך" אמר אדון פיקרינג. "הנה שותפתך החדשה, קוראים לה נועה".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך