נטלי פרק 4

הרפתקאות 16/07/2013 532 צפיות 2 תגובות

פרק רביעי:
איזמלי חשב לעצמו סוף סוף אני ניצחתי את הילדה הזו…
נועה בואי מהר, תעזרי לי לטפס אני יכולה לפרוץ את החלון אמרה נטלי. מה? שאלה נועה איך את יכולה הרי אין לנו ציוד אפילו את אמרת זאת. חחח זו הייתה חלק מהתוכנית שלי… אנחנו יכולות לפרוץ את החלון ולצאת ממנו החוצה!
נטלי פרצה את החלון ואמרה לנועה מהר עוד מעט הכל פה יוצף מים, תביאי את המכשיר התעופה שלך. אוקיי אמרה נועה.
הבנות יצאו החוצה ועפו לכיוון המסוק, הן היו צריכות לעשות זאת מהר משום שמחבואו של איזמלי ליד המים והן יכלו ליפול הבנות עפו כמה שניות אבל בגלל שהן היו כבדות יחדיו הן נפלו לתוך המים… נטלי ונועה היו חייבות לשחות כדי לא לטבוע עד שהן הגיעו למקום די יבש שהן יכלו לנוח בו, הן היו צריכות להישאר באותם בגדים בגלל שהן שכחו את ציוד הצלילה בבתיהן.
תחכי לי פה אני אעוף למסוק, ואז אני אבוא בחזרה לקחת אותך אמרה נועה. אין בעיה אמרה נטלי.
נועה עפה למסוק ובנתיים איזמלי , ראה במצלמות שלו שהילדות לא בפנים… הוא רתח מכעס! הוא היה צריך לצאת החוצה כדי לחפש את הבנות. פתאום הוא רואה את נטלי בצד בשקט הוא התקרב אליה, ואז כשהיא לא שמה לב הוא תפס אותה וקשר לה בד על העניים ואחר כך הוא לקח אותה למחבוא שלו. נטלי ניסתה להשתחרר אך לא הצליחה, איזמלי הרשע תפס את גופה בחוזקה ולא נתן לה לזוז.


תגובות (2)

מעינוש??

17/07/2013 01:26

לא

17/07/2013 04:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך