נטלי פרק 5

הרפתקאות 17/07/2013 523 צפיות אין תגובות

פרק חמישי:
כשאיזמלי שם את נטלי בחדר כלשהו במחבואו, נועה הגיעה בדיוק למקום שבו נטלי הייתה היא הבינה מיד שמשהו לא בסדר. נועה מצאה מקום די רחוק ויבש ששם היא יכלה להנחית את המסוק, ואז היא עפה לחלון שממנו הבנות יצאו והיא גילתה שאיזמלי סגר את החלון חזק מאוד ואין לה סיכוי לפתוח אותו.
תעזוב אותי! צרחה נטלי, אני לא אעזוב אותך את תבואי איתי עכשיו! נטלי אמרה בשקט: תראה שיבואו להציל אותי אני בטוחה בזה, אבל בפנים היא דאגה משום שאף אחד לא יודע איפה היא ואמא שלה בטוח דואגת לה בגלל שהיא לא בביתה…
נועה נכנסה מהדלת האחורית וחשבה לעצמה: בטח הוא לא מלכד את המקום הזה שוב. נועה נכנסה בבטחה ובדקה את המקום, פתאום היא שמעה צעדים חזקים מתקרבים לכיוונה. מי זה שם? צעק איזמלי, אני יודע שאתה פה אתה לא תברח ממני! נועה התחבאה מהר.
בנתיים נטלי הצליחה להסיר את הבד מעל העיניים שלה, וגילתה שהיא שוב באותו חדר שבו היא ננעלה. נטלי הבינה שאיזמלי יצא כי בעוד שלוש דקות בדיוק הכל יוצף מים… אבל מה שהוא לא זכר זה לנעול את הדלת! נטלי חשבה לעצמה: איזה טיפש הוא, הוא אפילו לא נועל את הדלת הוא רוצה שכל המקום שלא יוצף… איך שכחתי??? נועה הייתה צריכה להביא את המסוק! והיא לא באה אולי קרה לה משהו, או שאיזמלי תפס אותה? חשבה לעצמה נטלי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך