נטלי פרק 7

הרפתקאות 17/07/2013 567 צפיות אין תגובות

פרק שביעי:

כשהשתיים שחו להן נועה ראתה משהו או מישהו צף על פני המים, נטלי תסתכלי אמרה נועה יש שם משהו נועה ונטלי שחו כדי לראות מה יש שם. נטלי אומרת זה לא הבן של ראש הממשלה? שתי הבנות שחו עם הבן של ראש הממשלה עד ליבשה, העלו אותו למסוק ולקחו אותו לבית החולים. בדרך לבית החולים הייתה להם תקלה במסוק, נטלי לא הבינה מה הבעיה הרי היא בדקה אותו לפני הנסיעה נטלי הנחיתה את המסוק בנמל תעופה בתל- אביב.
נועה ונטלי ירדו מן המסוק כדי לבדקו, נטלי אמרה נועה את לא חושבת שבזמן הזה בנו של ראש הממשלה יכול למות או להתעלף? האמת לא חשבתי על זה אמרה נטלי… נועה התקשרה למגן דוד אדום שייקחו מהר את בנו של ראש הממשלה, בינתיים נועה מצאה שמיכל הדלק פתוח וכל הדלק נזל להן. נטלי אמרה לנועה שהיא תלך להזעיק גרר שייקח את המסוק, בנתיים נועה בדקה את הציוד של המסוק והשליכה את כל הציוד לפח… שנטלי באה נועה לא ידעה זאת, נטלי הסתתרה וראתה את מעשייה של נועה.
כשהבנות חזרו לבתיהן במסוק שתוקן נטלי לא דיברה עם נועה בכלל, נועה לא ידעה שנטלי ראתה את מה שהיא עשתה היא חשבה שנטלי סתם עייפה.
כשנטלי נכנסה לביתה בשקט בשקט אמא שלה תפסה אותה על חם וכעסה עליה וצעקה עליה שהיא באה באחת בלילה לבית, נטלי לא ידעה מה לענות לה היא חשבה לעצמה שאם היא תספר את האמת אמא שלה תכעס עוד יותר כי היא תחשוב שזה שקר וגם נטלי ידעה שאסור לה לספר לאמה מה שהיא עשתה. נטלי אמרה לאמה שהיא מאוד מצטערת והיא לא תעשה זאת שוב, אך אמא של נטלי דרשה לדעת איפה נטלי הייתה… נטלי הייתה צריכה לחשוב על תירוץ מספיק טוב אבל לא היה לה, פתאום צץ רעיון למוחה אמא נטלי אמרה אני הייתי במסיבת בריכה של חברה חדשה שלי בגלל זה באתי די רטובה. אני לא ממש מאמינה לך אמרה אמה של נטלי אבל אין לי כח לשטויות שתאמרי לי עכשיו תתקלחי, תכיני מערכת ותילכי לישון כבר מאוחר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך