דפני ❤️
היי כולם (; אם שמתם לב ואם לא, הפרק הנ״ל ארוך מאוד! מה אתם חושבים - עדיף ארוך או להשאיר את אורך הפרק הקודם? זה מעיק או חוסך? בכל אופן, הפרק הבא הוא אחד הפרקים הכי אהובים עליי !! (מתרגשת כבר להעלות אותו) [;

ניצוץ בלילה – פרק 13

דפני ❤️ 21/03/2014 791 צפיות תגובה אחת
היי כולם (; אם שמתם לב ואם לא, הפרק הנ״ל ארוך מאוד! מה אתם חושבים - עדיף ארוך או להשאיר את אורך הפרק הקודם? זה מעיק או חוסך? בכל אופן, הפרק הבא הוא אחד הפרקים הכי אהובים עליי !! (מתרגשת כבר להעלות אותו) [;

ניצוץ בלילה – פרק 13

כשפתחתי את הדלת ראיתי את…
״גוון? פני? הפתק היה מכן?!" הופתעתי, דיי מאוכזבת. רציתי שהפתק יהיה ממישהו אחר, אותו אחד שאסור לי לרצות.
״אני לא קשורה לזה! גם אני קיבלתי פתק..״ אמרה פני נחרצות, כשהעז יפה את פניה ועיוותה את גבותיה העבות בכבידה, כאומרת ׳איך אעזת לחשוב זאת׳.
הסתכלנו אני ופני כאחד על פניה התמימות באופן מחשיד של גוון.
״היי, אל תסתכלו אליי, גם אני קיבלתי פתק״. השיבה גוון במהרה למבטנו הבוחן.
״אם כך, למה שמישהו ירצה לפגוש את שלושתינו באותו זמן ובאותו מקום אלא אם כן…״ פני החלה להיבהל.
״הולכים לרצוח אותנו!!!״ גוון אמרה בקול רם את מחשבותיה הילדותיות של פני. גוון צרחה וגרמה לפני גם לצרוח כשלפתע גוון התחילה לצחוק מבין הזעקות.
״שיואוו איתכן! תפסיקו להיות כל כך כבדות.. אני כתבתי לכן ת׳פתקים״ צחקה גוון לבדה.
״גוון הפחדת אותי״ אמרה פני.
״זה בדיוק למה אמרתי לכם להיות פה היום״ חייכה גוון את חיוכה הנפרס לאורך כל פניה, חיוך שנמס לבבות, חיוך שמקבל מחילה בשניות ספורות.
״גוון תצטרכי לפרט כדי שנבין מה את רוצה״.. האצתי בגוון שטפחה על שכמה כשבאמת הצליחה ׳לעבוד עלינו׳.
״אוקיי אז ככה! ציפור קטנה לחשה לי..״ באותו הזמן הבנתי שזאת פני, שהרי לא יודעת לסתום לרגע את פיה, הסתכלתי על פני כשהיא הזיזה את מבאה וטיפה על הרצפה בכף רגלה כתמימה של יודעת למה אני וגוון מתכוונות. ״אז בכל אופן, ציפור קטנה וממושקפת, לחשה לי כי יש לנו שתי מאוהבות. ובגלל שהיום המסיבה אתן חייבות לתת לי לאפר ולהלביש אותכן!!!״ צעירה גוון למשמע קייטנה ה״גאוני״.
״קיצר את רוצה שנהיה הברביות שלך?!״ כיווצתי את עיניי.
״אני פשוט רוצה לעשות לכן מייקאובר , זה יהיה כזה כיףףףףףף!!!!!!!״ התלהבה.
״לא תודה..״ נהגתי בראשי לשלילה כשהתיישבתי על מיטתי בנוחות.
״ומה את אומרת?״ שאלה גוון את פני שעדיין עמדה בקצה החדר, פני הסמיקה כולה כשאמרה:
״אנ..אני חושבת שזה יהיה נחמד….״ הסתכלה לראות את תגובתי אך לא הגבתי.
״רואה? לפני יש טיפת היגיון! מי שפני אוהבת ישר יפול לרגליה ! ואם תתני לי לעזור גם לך אז מי שאת אוהבת גם כן יהיה לך כנתין למלכה!״ פני וגוון עשו פני מתחננות ובחוסר עונים ריציתי את מבוקשן ואי פשרתי להן להציף אותי באיפור זול ובבגדים כבדים.
״אומייייגדד ישששששש!!!!!״ קפצה גוון על מיטתי ואנחנו איתה, מנסות לעמוד בקצב הריגושים..

גוון עשתה לפני מחליק ובגלל שלי יש שיער חלק ארוך היא פשוט סילסלה את קצוותיו, היא החליפה לפני את המשקפיים לעדשות ״רק להערב, אלא אם כן תרצי להיפטר מהן לתמיד ואז הכל יופי טובי סבבה באבא״- כפי שגוון אמרה. היא דמה לשתינו עיפרון, ואייליינר דק. אני שמתי קצת לפיסטוק ורדרד כשפני שמה גלוס אדום.
״הכנתי לכן הפתעה!״ כימייה של גוון נצצו.
״מה??״ התלהבה פני כילדה שהולכת לרכבת ההרים של הגדולים בלומה פארק בפעם הראשונה.
״חכו פה בשקט עד שאני אביא אותה! רמז: שתי הפתעות – מהממות סוףףף״ הלכה גוון לחדר השני.

״את יודעת שאת לא צריכה מייקאובר, נכון? את מושלמת כמו שאת, באמת!״ חייכתי אל פני מקווה שתאמין למילותיי הכנות.
״כן אבל.. זה מוסיף״
״כל המוסיף גורע״ קרצתי
״אני מתכוונת שזה מוסיף לי לביטחון העצמי..״ פני הרכינה את ראשה.
״היייי חזרתי״ שבה גוון לחדר עם שני ארגזים , האחד ורוד השני כחול.
לאט לאט כל אחת מאיתנו פתחה את הארגז שלה.

״וואו זה יפיפייה!״ חיבקה פני את גוון כשביטוח אאכזב הורוד מצאה שימלת פליז בצבע סגול לילך עם נצנצים קלים מקדימה בחזה ושובל עד קצה השימלה.

בארגזי הכחול הייתה שימחה מהממת, היא הייתה בצבע ורדרד בהיר ביותר, סטרפלס כמובן. החלק העליון היה מלא בפרחים שאמצעם כצבע השימלה וחציניותם בצבעים פוקסיה וגווני הורוד. מטה השימלה היה משי רך ודקיק בצבע ורוד חיוור, רך ויפה.
״היא מושלמת״ עיניי נצצו, וכך גם תקוותי.

עברו להן 4 שעות והגיע זמן החגיגה! מעולם לא הייתי במסיבה של בני גילי, לא מאז כיתה ה׳.

הגעתי למסיבה! האולם היה מקושט והיה הרבה כיבוד ושתייה, דיי שמחתי שאין אלכוהול. אני מעדיפה לא להתחיל לשתות עכשיו אחרת לא אעצור את עצמי!

פגשתי את הקראש של פני, הוא היה ממש חמוד! לפעמים הוא הזכיר לי מישהו, אני לא בטוחה את מי.

מידי פעם מבטי שלי ושל סקאיי נלכדו וכמעט ונשאבתי אל תוך עיניו התכולות כים טובעת בחום גופו וחיוכו מלא השיניים אך כל פעם עצרתי את עצמי, הבטחתי לסטפני, כל פעם הרגתי את עצמי כמעט כשנאלצתי להסיט את מבטי.

התיישבתי ליד גוון ומצידי האחר ישבה לה סטפני, הבקבוק החל להסתובב כשהתחלנו את המשחק של ״אמת או חובה״. עד ליפני אותה מסיבה חשבתי שזה משחק תמים, האשליה הזאת התנפצה לאחר כמה תורות – כשהגיע תורי.

הבקבוק הסתחרר והצביע לבסוף על….


תגובות (1)

אני אישית אוהבת לקרוא פרקים ארוכים. לדעתי זה מאוד מוסיף. קודם כל, אם פרק כתוב טוב וגם התוכן שלו מעניין, הוא אף פעם לא אמור להעיק על הקורא, לא משנה מה אורכו. האורך של הפרק הזה הוא מצוין.
אהבתי מאוד את הסיפור. את מתכוונת להמשיך, נכון?
טוב, אז אני בינתיים אחכה שתעלי את הפרק הבא;)

07/06/2014 10:23
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך