D_S fanfic 48
פרק די קצר, אבל זוהי רק ההתחלה. אשמח את תכתבו הארות על הכתיבה, או אולי איך לשפר אותה. יכול להיות שיהיו טעויות בכתיבה. מקווה שתהנו 😁✨💘

נסיעה ברכבת

D_S fanfic 48 16/06/2020 585 צפיות 3 תגובות
פרק די קצר, אבל זוהי רק ההתחלה. אשמח את תכתבו הארות על הכתיבה, או אולי איך לשפר אותה. יכול להיות שיהיו טעויות בכתיבה. מקווה שתהנו 😁✨💘

אני מצטערת שלא כתבתי הרבה זמן, אני אשתדל להעלות יותר. עכשיו גם יהיה חופש אז אנסה להתמיד. תהנו ✨💎
~~~~~
ג'ייקוב הביט במושבים הריקים שמולו, ונאנח. השעה הייתה שש בערב, והשקיעה כבר החלה. לא שהיה לו אכפת, הוא המשיך לבהות במושבים. הוא נוסע ברכבת לא מעט זמן, שעה וחצי בדיוק, על השעון. הוא בדק כל מספר דקות את שעונו הגדול, שהיה בעל רצועות עור חומות. הוא היה לבוש בג'ינס ארוך, נעלי ספורט לבנות וחולצת טי שרט שחורה שרצה להוריד, אבל זה היה מקום ציבורי, ולשם שינוי היה לו אכפת מהציבור. הוא התרווח במושבו, נשען לאחור והחל לסרוק את הקרון. בקרון היו עוד שלושה אנשים:
ילדה שנראתה כבת 12, לבושה בשמלה צהובה פרחונית.
גבר חסון, בעל שרירים וקעקוע של דרקון.
נערה שנראתה בגילו של ג'ייקוב, עם שיער ג'ינג'י מתולתל.
הוא הביט בעיניין רב בזו האחרונה, וניסה לנחש מה צבע עיניה. הנערה קלטה את מבטו והסמיקה מעט, נועצת בו מבט חזרה, ישירות בעיניים. הם ניהלו קרב עיניים מספר שניות, עד שהנערה הסיטה לבסוף את מבטה, בעוד ג'ייקוב מחייך חיוך מסופק.
'מעניין אם גם היא הולכת לפנימייה…נראית חמודה' חשב, ועד שהרכבת הגיעה לתחנתו הוא הגניב אליה מבטים, אך היא לא העיפה בו מבט ולו פעם אחת נוספת.


תגובות (3)

לא כתוב הרבה, אבל אשמח אם תגיבו
מה דעתכם בינתיים?

16/06/2020 21:48

מחר יעלה הפרק השני ✨

16/06/2020 21:50

אבל בחייאת פיפול תגיבו! כילו, מה אכפת לכם להגיבבב
הרגע חשבתי, מה אם האויבים יושבים וקוראים כדי לנסות לקלוט סוודת מדינה.
וטפ, מה קורה לי?

05/11/2020 21:42
סיפורים נוספים שיעניינו אותך