המשך יבוא... :) מחכה לתגובות... :P

נעמי

המשך יבוא... :) מחכה לתגובות... :P

הכירו את נעמי…
קוראים לי נעמי. סתם נעמי. במלעיל או במלרע, לא אכפת לי. מבחינתי אפילו ב-ו', נומי. אני ילדה רגילה. עיניים חומות רגילות ושיער שחור רגיל וחלק עד הכתפיים ונמשים מעצבנים רגילים. גובה רגיל מינוס- מטר חמישים ושתיים ומשקל רגיל (לדעתי פלוס)- חמישים ושישה קילו. קול רגיל עד צייצני. גיל רגיל- שלוש עשרה וחצי, עוד מעט ארבע עשרה. חטיבת ביניים רגילה, עולה לכיתה ט'. טוב, אולי הגיל שלי קצת חריג, אבל בדצמבר של כתה ט' אני אהיה בת ארבע עשרה, כך שזה די בסדר, כי רוב הבנות יהיו בנות ארבע עשרה וחצי. ציונים רגילים, בין שמונים לתשעים וחמש, שבעים וחמש במקרה הכי גרוע. אח אחד רגיל אם כי מעצבן בן תשע, אופיר. שני הורים רגילים בני ארבעים ומשהו, קרובים לחמישים. אמא- ליאורה, עובדת במשרד פרסום ואבא- אמיר, עובד בעירייה. חופש גדול די רגיל. מחסור חמור בחברות / ידידים, מה שאומר שאני די בודדה, אחד הדברים המעטים שלא רגילים בי. בקיצור, אני די רגילה חוץ מזה שאני בודדה. וזה הסיפור שלי…


תגובות (4)

אני כך בדיוק מרגישה בחופש ..
אבל אני חושבת שאם אני רוצה אני לא היה כול כך בודדה בהצלחה… !!!

17/07/2010 18:43

היי כל הפרטים שלך אותו דבר כמוני כמעט רק שאני יותר גבוה ממך בעשר סנטימטר והעיניים שלי ירוקות:)

18/07/2010 11:43

ל-לאלי 95 ו-mimi, תודה על התגובות. לאלי, אני מקווה שלא תהיי בודדה. בקרוב אפרסם את המשך הסיפור.

18/07/2010 16:10

את כותבת טוב. שמעי רציתי להתנצל על הסיפור שלי "טרגדיה הומוריסטית",לא הייתה לי כוונה לזעזע או משהו בסגנון. ונכון שיש לי עוד תגובות ששנאו את הסיפור שלי אבל משום מה האינטואיציה שלי אמרה לי לומר את זה דווקא לך.

07/10/2010 14:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך