תהנו:)

נערה בלחץ פרק 5

29/05/2013 878 צפיות אין תגובות
תהנו:)

אחרי השיחה עם רועי אני מרגישה יותר טוב, אבל לא מפסיקה לדמיין את נוי אומרת את המילים האלה שוב וצוחקת על הגוף שלי בלי סוף. אני חייבת להרזות, ואני יודעת את זה. כל פעם שאמא שומעת רמז לזה היא אומרת שאני סתם ילדה בגיל ההתבגרות עם ג'וקים בראש, ושאני נראית מעולה, ואפילו קילו אחד אני לא צריכה לרדת.. אבל זאת אמא שלי והיא לא תשקר. אם אני רוצה להיות בלרינה מושלמת אני חייבת להיות רזה, מאוד רזה. הגיעה השעה שתיים, אני נותנת למורה להיסטוריה אישור מיוליה והולכת לסטודיו ביחד עם שני ומאיה, הן נשמעות מתרגשות יותר ממני ומאחלות לי בהצלחה. והנה האחת והיחידה עוברת ליידי " אז סתיו את הולכת ליוליה אה? טוב בהצלחה, תזכרי שיש לך נעליים גדולות להיכנס עליהן ויותר חשוב – בגד קטן להיכנס אליו" הנוי הזאת אלופת העולם בלערער לאנשים את הביטחון. אוי ואבוי, אני רואה את יוליה עומדת פה. ונראה שהיא הייתה שם כבר קודם. "שלום לך גברת נוי. אני קראתי לך לפה? אני ביקשתי לך לעזור לסתיו? לא! אני רואה שקצת קשה לך לראות מישהי שבאמת יש לה כישרון טבעי. סתיו, תתעלמי מאנשים כאלה, בואי תיכנסי" אני נכנסת. ואני כל כך לחוצה. אבל אני כל כך שמחה שיוליה הייתה שם כדי לשמוע מה היא אומרת. "טוב סתיו בואי נתחיל. לכי לבר" אנחנו מתחילות באודישן , בדיוק כמו שיעור רגיל. רק שהפעם אני חייבת לעשות הכל מושלם כי היא מסתכלת רק עלי. הלך לי טוב למען האמת, הפגנתי הרבה יותר ביטחון. "כל הכבוד! את מעולה בבלט ויש לך טכניקה מצוינת. רואים שאת אוהבת לרקוד, וכשאת לבד יש לך הרבה יותר ביטחון ותשוקה." . יוליה לימדה אותי כריאוגרפייה מדהימה לריקוד סולו ורצתה לבדוק איך אני עושה אותה. למען האמת, לעולם לא רקדתי ריקודים מהסוג הזה, אבל הצלחתי לקלוט. יוליה נתנה לי ביטחון, ואני נתתי את כל הנשמה שלי, ממש מתכון מוצלח! אחרי שעה וחצי קשה ומעייפת יוליה עושה לי שיחת סיכום. "טוב סתיו, את מצוינת. אני מבינה שאין לך המון ניסיון אבל הכישרון שלך מביא אותך לרמות מדהימות. רואים שאת נהנת מהריקוד ושאת אוהבת את זה. אני חשבתי הרבה ואחרי שבחנתי עוד בנות החלטתי שאת תהיי הרקדנית הראשית" ואו. אני לא מאמינה שכל זה קרה ביום אחד. גם הכרתי את רועי, גם נהייתי רקדנית ראשית.. אולי הבית ספר הזה כן עושה לי טוב. "סתיו, את תצטרכי להשקיע הרבה זמן ומאמץ, והכי חשוב, אל תתני לאף אחד להוריד לך את הביטחון!" . "תודה רבה יוליה" אני מגמגמת בהתרגשות. יצאתי מהסטודיו, בדיוק בשעה שלוש וחצי, השעה שיש ארוחת צהריים בקפיטריה. רועי מחכה לי מחוץ לסטודיו ומודה שגם הפעם הוא הציץ. "רועי אתה חייב להפסיק להבריז משיעורים בשביל להציץ עלי מהחלון!". "נו סתיו הייתי במתח, ובאמת היית מדהימה, מזל טוב את רקדנית ראשית!". חיבקתי אותו ואולי אפילו מחצתי אותו מרוב אושר. "טוב את באה? את בטח גוועת! תמיד ביום הראשון מכינים המון אוכל". אני הולכת עם רועי לקפיטריה, והריח עושה אותי בנאדם אחר. פסטה עם רוטב עגבניות, או בולונז (יש מבחר בבית ספר הזה! ) צ'יפסים מלוחים עם המון שמן, שניצלים, המבורגרים בתוך לחמניות.. והכל נראה פשוט מדהים. בא לי לקחת הכל פשוט! ואז המחשבון במוח התחיל לעבוד. כל זה יכול להגיע לאלפי קלוריות, ואני לא יכולה פשוט לא יכולה להרשות את זה לעצמי! רועי לפני בתור, לוקח הרבה אוכל בלי לחשוב. אני לעומתו לוקחת בעצב סלט וזהו. אפילו בלי לחם. אני רואה את כל הרזות שאיתי במחול אוכלות הכל בלי לחשוב פעמיים ואני אוכלת סלט בעצב. זה פשוט לא פייר! אחרי שני ביסים נמאס לי כבר. אני משחקת בירקות שלי בעצבים. "סתיו את צוחקת נכון? זה מה שלקחת? סלט?" נו מה הוא רוצה, שאני אתנפח עוד קצת? "אני לא צוחקת, לקחתי סלט וזה אחלה" אמרתי בציניות. "טוב תקשיבי אם זה בגלל מה שנוי אמרה..". "רועי זה לא, פשוט בא לי סלט וזהו אני לא מבינה מה הבעיה!". "אני לא רוצה שתיקחי את נוי ללב יותר מידי, כי את ממש לא שמנה.". "אז נוי סתם אמרה את זה כי משעמם לה? רועי לא נולדתי אתמול וזה באמת יפה מצדך שאתה מנסה אבל אני לא קונה שקרים" הלכתי בעצבים וזרקתי את מה שנשאר מהסלט לפח. אני כלכך מטומטמת. למה הרסתי את זה ככה? הוא בטוח ישנא אותי עכשיו. ישבתי בכיתה לבד והתכוננתי לשיעור האחרון. הדלת נפתחת ורועי עומד שם. "סתיו חיפשתי אותך בכל מקום! תקשיבי אני באמת מצטער אם נפגעת.." ."לא רועי אני מצטערת, זה לא אשמתך שאני נראית ככה ומרגישה ככה אתה לא צריך לסבול מזה". "סתיו אני אומר את זה שוב. את מדהימה ואת לא צריכה להשתנות. אני יודע שאנחנו מכירים רק מהיום אבל את באמת חשובה לי".
היום הכי טוב שהיה לי נגמר, חוזרים הבייתה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך