מקווה שתהנו:)

נערה בלחץ פרק 7

02/06/2013 1033 צפיות 2 תגובות
מקווה שתהנו:)

עבר שבוע רגיל ונורמלי, ביום השני ללימודים יוליה סיפרה לכל הבנות שאני הרקדנית הראשית והתחלנו לעבוד, אנחנו כבר שבוע עובדות.. מי היה מאמין שאני כבר שבוע שם? אני ושני הולכות לבית ספר, היום יום שישי, מסיימים מוקדם איזה כיף! היום שישי האחרון שלי לא נגמר בטוב, זה היה יום אחרי שיצאנו לחגוג כל המשפחה, ושירה הציקה לי כל הסופ"ש בגלל התקרית ה.. לא נעימה שהייתה. אני ושני נכנסות לבית ספר, והיום יש שלוש שעות ריקוד, כבר אמרתי שאני אוהבת את ימי שישי? לכבוד היום האהוב עלי שמתי לשיעור בגד לבן עם גב חשוף וגרביון לבן מתחת, ממש נסיכת השבת! עשיתי גם תסרוקת יפה כזאת, רועי אמר שהוא אוהב שאני עושה את זה כי זה מבליט לי את העיניים. בדרך לסטודיו אני נתקלת ברועי. "היי סתיו, תקשיבי אני יכול לדבר איתך רגע? " "כן בטח". "תקשיבי אני ממש נהנתי להכיר אותך השבוע וחשבתי אולי.. נעשה היום משהו? את יודעת, רק אני ואת" ואי, הייתה לי תחושה שזה יקרה. אנחנו מכירים אולי רק שבוע, אבל יש לנו שיחות כאלה מדהימות ועמוקות, ואני ממש מרגישה מאוהבת. הוא באמת מדהים, וכל פעם שיצא לנו להיפגש השבוע היה לי מדהים. אני רוצה לצאת איתו אבל אני מפחדת שיצא שם של.. נו טוב.. זה הרי משהו מיוחד אז מותר לי. "רועי אתה יכול להגיד לצאת זאת לא מילה גסה" אמרתי בחיוך ושנינו צחקנו. "אז סתיו קליין, תרצי לצאת איתי?" הוא אמר וקד קידה "כן רועי ארני, אני אצא איתך" הוא חיבק אותי מאחורה וצחקנו, ובדיוק נוי עברה והסתכלה בלגלוג, אבל לי לא היה אכפת כי ידעתי שהיום בערב אני הולכת להתנשק בזמן שהיא תאכל את הלב עוד קצת. "טוב רועי אני צריכה ללכת לשיעור" "סבבה אני אוסף אותך בשמונה וחצי בסדר?" אווו זה כמו בסרטים. "רגע מה להביא? כסף או משהו?" "לא לא לא , רק את עצמך!". ואו , יהיה מדהים. נכנסו לשיעור והתחלנו מטכניקה וגמישות, אחר כך יוליה לימדה אותנו ריקוד חדש, שאני הרקדנית הראשית בו (כי אני רקדנית ראשית, איזה כיף !) זה ריקוד על ילדה ענייה שבאות המון בנות להציל אותה ולעזור לה, ולאט לאט מלבישים אותה בבגדים יותר יפים ומטפלים בה. הוא יצא ממש יפה, אני אוהבת אותו, אני גם ממש בולטת בו. אני צריכה לעשות המון חזרות עם יוליה ולהתחיל עם התלבושות כבר מעכשיו, כי בהתחלה אני עם שמלה סמרטוטית כזאת ואז עם שמלה כמו של בלרינות. אחרי שעתיים יוליה שיחררה את הבנות ואמרה שהיא צריכה לעבוד איתי לבד. היא הביאה לי את השמלה הסופית והיא הייתה פשוט מושלמת , כמו בסרטים. "סתיו את צריכה להיות דרמטית כזאת, לשחק ובסוף תהיי קורנת ויפה ומרשימה כזאת, זה יהיה ריקוד מהמם" יצאתי מהשיעור והייתי צריכה לחכות עוד שעתיים במתמטיקה ואז סוף סוף ללכת הביתה. טוב, אני מספרת לאמא שאני יוצאת היום עם רועי, היא צריכה להיות מודעת למה שקורה עם החיים שלי. "סתיו תגידי לי את משוגעת?" . "מה אמא את לא אוהבת את זה? אבל אנחנו בקשר ממש טוב ו.. " "סתיו קליין! עוד שלוש שעות נסגר הקניון, צריך לרוץ לקנות משהו להיום!" אוי איזה מצחיקה אמא שלי, אני כל כך שמחה שהיא מקבלת את זה ככה. נגיד ההורים של טלי לא מרשים לה חבר, אני לעולם לא אבין אותם. רצנו בכל קניון רמת אביב והוחלט לקנות שמלת מהממת עדינה בצבע טורקיז עדין מטופשופ. "אוי אמא זה דייט לא חתונה" "סתיו זה מהמם ואת קונה את זה" אמא פינקה גם בשרשרת זהב ועגילים תואמים, ואז הציעה שנלך לאכול בחוץ. היא התעקשה לפיצות ופסטות אבל אחרי כמה וויכוחים הסכמנו על סלט טעים ושקשוקה. "סתיו לא להתחיל עם השטויות האלה של האוכל" "אמא אני אוכלת את לא רואה?" זה משחסר לי, שתתחיל לחשוד. במילא מאוד קשה לי להשתיק את שירה…אחרי התארגנויות קשות הגיעה השעה שמונה וחצי וחיכיתי מחוץ לבית, רועי חיכה שם ונראה מהמם כמו תמיד. נסענו במונית לנמל וישבנו במסעדה ממש קרוב לים, אפשר היה לראות את הגלים מתנפצים. הוא הזמין כל כך הרבה אוכל, ולא רציתי לעשות לו צרות כי הוא בטח השקיע המון כסף, אז אכלתי, כמו שצריך. תמיד יש דרך להוציא את זה החוצה.. דיברנו המון על הכל, על השבוע העמוס הזה, על הריקוד, על הכדורסל. הוא סיפר לי שאחיו הגדול מתחתן בקרוב ועל כל המשפחה שלו. הוא מזמין כל כך הרבה אוכל בכל כך הרבה כסף, וקינוח ושתייה.. לא היה לי נעים לחשוב על זה שאני מוציאה את זה החוצה אחר כך. אנחנו הולכים החוצה, ויצא לי להעיף מבט בחשבון ובא לי למות. "רועי.. זה המון כסף אתה בטוח ש..?" "סתיו איזה שטויות זה כלום, אל תדאגי." רועי מציע שנעשה טיול בים, מה שאומר שאנחנו הולכים להתנשק. הלכתי הצידה ושמתי סוכריית מנטה בפה, ושמתי לב שגם הוא הלך הצידה, נראה לי גם הוא חשב על זה. אנחנו הולכים על החוף ויש שקט.. פתאום נדמה שכל נושאי השיחה בעולם נגמרו רועי מחזיק לי את היד "סתיו, אני יודע שזה ישמע קיצ'י.. אבל מהיום הראשון שראיתי אותך כשנכנסתי, הייתה לי תחושה שונה ומיוחדת, כשראיתי אותך רוקדת ודיברתי איתך ידעתי שאני רוצה להכיר אותך וכשחזרתי הביתה, מהיום הראשון, ידעתי שאני מאוהב. באמת שאני שמח שהכרתי אותך, ואת מדהימה אני.. אני באמת אוהב אותך" הלב שלי יוצא מהמקום אני לא מסוגלת להוציא מילה מהפה מרוב התרגשות. רועי, שגבוה ממני בשני ראשים ,מסתכל עלי מלמעלה ומתקרב אלי, ואני מתקרבת אליו.. ואנחנו מתנשקים, ואני לא רוצה שהרגע הזה יגמר לעולם.


תגובות (2)

מקסים כל כך!

02/06/2013 10:06

תודה רבה !

03/06/2013 13:46
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך