אז פיצית יאותכם על הפרק הקצר מקודם ועשיתי שני פרקים ביום!
אני רוצה לשמוע תודה!
אז ככה, מחר אני מוציאה לכם את פרק עשר.. ובפרק עשר, אני מתכננת לעשות את השיחה שלהם.
אני בטוחה שיש לכם גם שאלות שאתם מחפשים עליהן מענה, אז חשבתי שכל אחד מאיתכם יכתוב שאלה, לא אחת ברורה כזאת שבטח "הוא" יענה עליה מראש. תחשבו מקורי אנשים!
אני מצפה לשאלות שלכם ולדעות שלכם! אפשר לכותב כמה שאלות שרוצים, אני אשתדל להכניס את כולן!
מקווה שנהניתם מפרק תשע ♥

נצח: פרק תשע

03/03/2013 810 צפיות 13 תגובות
אז פיצית יאותכם על הפרק הקצר מקודם ועשיתי שני פרקים ביום!
אני רוצה לשמוע תודה!
אז ככה, מחר אני מוציאה לכם את פרק עשר.. ובפרק עשר, אני מתכננת לעשות את השיחה שלהם.
אני בטוחה שיש לכם גם שאלות שאתם מחפשים עליהן מענה, אז חשבתי שכל אחד מאיתכם יכתוב שאלה, לא אחת ברורה כזאת שבטח "הוא" יענה עליה מראש. תחשבו מקורי אנשים!
אני מצפה לשאלות שלכם ולדעות שלכם! אפשר לכותב כמה שאלות שרוצים, אני אשתדל להכניס את כולן!
מקווה שנהניתם מפרק תשע ♥

"אולי כדאי שנדבר?.." שאלה בהיסוס גלוי. הוא בלע את רוקו והינהן, מרגיש כמו נער מתבגר רגיל; אחד שלא יכול להשתנות לחייה מזוויעה בהעידר שרשרת יהלום מזורגגגת. אחד שלא רודף באובססיביות אחרי קיומו. אחד שלא עוסק בלחשים בזמנו הפנוי, רק בכדי להעביר את הזמן. אחד שלא חזה באלפי מלחמות מתקיימות מבעד לעיינים שלו, ובסך הכל הגיף את דלתו וחזר לישון. הוא הרגיש מאוהב, רדוף בידי נערה, וכאילו עוד רגע יקרע את חולצתו ויגלה מדים של שחקן פוטבול. הוא הצליח לחלוב חיוך מהמחשבה הזאת.
**
הוא ואליסון ישבו בחדר השמאלי לחדר השינה שלו, בצהריי היום, לאחר שאליסון ביצעה שיחה קצרה מטלפון של איש אקראי ברחוב והוא הצליח לארגן כמה חטיפים פשוטים, מכיוון שהניח שהיא רעבה מאוד.
עדיין צרבו בו הרגשות שעיקצצו בו כאשר אליסון ביקשה ממנו לצאת החוצה מהעיר בכדי לחפש איש לבצע ממנו שיחת טלפון. הוא סלד מהמחשבה הברורה שיכול להיות שתברח ממנו, תנשא את רגליה ותעלם חזרה לביתה, והיא יאלץ לחכות עשור או שניים עד שהשרשרת תיעלם ויחד איתה אליסון, ואיתן גם האנושיות שלו עד לפרק הזמן הבא בו תופיע השרשרת.
הוא אישר לה, אבל עקב אחריה עד למקום בו תפסה איש קירח, מעיל שמנמן בצבע חום בז' כיסה אותו ומכנסי ג'ינס פשוטים היו לרגליו. סך הכל נראה איש חביב מאוד. הוא רצה להקשיב לשיחתם אך אינו יכל, כי שמיעה כזו חזקה כבר אין לו, כך שנוכח לדעת שגם בהיותו לא אנושי יש היתרונות.
היא הכניסה את ידיה לכיסים בעודה אומרת לאיש משהו, כנראה מודה לו, ולקחה את הטלפון לאחר חיוג קצר. היא הרימה את השפורפרת לאוזנה והחלה להסתובב במעגלים קטנים, בעודה מסלסלת את שיערה באצבעה בעדינות. הוא אהב את התנועה הפשוטה הזאת, וזו גרמה לו לחייך בחביבות ולרגע קצר, אך מלא ערך, לשכוח מהפחד שלו שרודף אותו במשך התקופה הזו.
היא הורידה את הטלפון מאוזנה, ניגשה אל האיש והחזירה לו הטלפון, כנראה הודתה לו והתחילה לפסוע חזרה לכיוון היער. הוא נשף לרווחה והתחיל לרוץ למקום בו קבעו להיפגש, משם יוביל אותה חזרה למערה.
הם קבעו להיפגש בצד הקצת דרומי יותר של היער, ליד אגם קטן, במרחב הליכה סבירה מהמערה. הוא נזכר בפעמים שהביט בה ובבני משפחתה דגים באגם הזה, בעוד הוא מסתתר מאחורי הצל של עצמו בתור חיה מפלצתית. הוא נזכר כיצד הם צחקו, כל בני משפחתה, מתיזים מים לכל עבר, בעוד אליסון יושבת בצד ורועדת. לעולם הוא לא הבין מדוע. הוא הזכיר לעצמו לשאול אותה. למרות שכל פעם אשר חשב על לדבר איתה, חמימות ליטפה את ליבו המפרפר והוא ציפה לזה כמטורף, כל פעם שחשב על נושאי השיחה הברורים מראש- מי הוא, מה הוא, מה קורה אצלו וכדומה- הוא נחרד מהמחשבה והצטמרר.
הוא פגש את אליסון שם, והביט בעיניה הקרועות כאשר פגשה היא בעיניו, והם הלכו משם. היא פוסעת לידו בעודם הולכים למערה. הייתה זו הליכה שקטה, אף אחד מהם לא דיבר, אבל זה לא היה שקט מעיק.. זה היה שקט שכל אחד מהם היה זקוק לו. כמו מעיין "שקט לפני הסערה".


תגובות (13)

וואו איזה כיף לנו^^ קיבלנו שני פרקים (=
אחמ..עכשו השאלה שלי(דיי נראלי היא צפויה מידי) :איך הוא מכיר אותה? למה הוא מכיר אותה ? היא אהבה אותו? אה.. זה יותר מאחד אבל…טוב פרק מהמם יויו

03/03/2013 11:09

תודה! רשמתי לפני! :)

03/03/2013 11:13

שני פרקים ביום אחד?!דיי!!!עשית לי את היום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ובכן,אין לי ממש שאלות,כי אחת הסיבות היא שאני לא רוצה להביא אחת (:O)כי אני רוצה להיות מוכה הלם!תדהמה!דרמה!אויה ביבי!!!

03/03/2013 11:47

וייייי!! אני שמחה אופייייייר!!
עשיתי למישהו ת'יום!! בוא נרקוד!!
אז דרמה ביקשת? דרמה תקבל!!
והיי, הכנסתי אוכל לפרק אופיר!! ציפיתי שתשים לב!!

03/03/2013 11:49

חחחחחחחחחחח מה נראה לך שלא שמתי לב?!כשיש אוכל,אני ת-מ-י-ד שם לב!!!!!!!ולא רק לב!!!גם לבלב!וטחול!ועכוז!וטחורים!!!ואני אוהב דרמה!!!!!!!!!XDD I

03/03/2013 11:51

חחחח אופיר? לב? עכוז? טחורים?
נשמע שנכנסת להריון XD

03/03/2013 11:53

חחחחחחחחחחחחחחח עלית עליי XD

03/03/2013 11:58

חחחחחח איזו שיחה מפגרת XD
אבל בתכלס, אתה נהיה רגיש יותר ומדבר על טחורים..
אולי כדאי שתבדוק את זה..
._."

03/03/2013 12:00

צודקת…אולי זה חלק מתופעות הלוואי של ההריון…מי יודע ._.

03/03/2013 12:07

אני לא רוצה לחשוב למה הריון זו אפשרות במקרה שלך, אופיר..
חח אז יולי?
אין עלייך!!
עשית אותי מאושרת!
גם בצהריים, וגם בערב! איזה כיף זה! :)
תודה, את נפלאה! 3>
הפרק יפהייפה ביותר! אני חולה על הכתיבה שלך! היא כל כך מרתקת! והתיאורים מקסימים מאוד! והסיפור מהממם..! (:
שאלות?
אממ.. טוב, ספיר כתבה את מה שאני רוצה לשאול בעיקרון..
הממ…!
תני לחשוב……
טוב, קודם כל, למה הוא עוקב אחרייה?
מה הוא בדיוק?
הוא חייתי\מפלצתי\אנושי או מה? (אנחנו חצי יודעים, היא לא יודעת בכלל, מלבד העובדה שהוא חייתי משהו..חח)
איך ולמה הוא מכיר אותה?
ממתי הוא עוקב אחרייה?
בן כמה הוא?
יש לו משפחה?
למה הוא יצור (חח נשמע מעליב..), ולא בנאדם רגיל?
מה הוא רוצה ממנה?
יש לו חברים?
איך הוא מכיר אותה?
למה העיניים שלו כאלו?
למה הוא חי במערה ביער?
איך הוא גדל, לבד? בלי הורים או משהו?
הוא רוצה להרוג אותה?
מה הוא מרגיש כלפייה?
איך קוראים לו, לעזאזל!!
שם משפחה יהייה בונוס ;)
מתי הוא נולד?
מה הוא יודע עלייה?
מה הוא חושב עלייה?
טוב, יש לי נטייה לכתוב שני י', במקום אחד בדברים האלה, אז.. חח סורי. טעות שלי..
אמממ….
אני חושבת שזהו בעיקרון.
בטוח יש לי עוד, אבל אני לא נזכרת כרגע, וכנראה שאלו הכי עיקריות, למרות שהן לא מקוריות ממש.. תכניסי מה שאת רוצה :)
אז…
תמשיכי!
אה, את ממשיכה מחר?!
יאייי!! D:
אני רוצה שמחר יגיע כבר!!
והשיחה שלהם מחר!
דאבל יאיי! :)
-מדרגת 5-
לילה טוב (?) 3>

03/03/2013 12:41

פרק מדהים כרגיל! אני ממש רוצה המשך!
אני מניחה שבפרק הבא ייחשפו הרבה פרטים לגבי הנער, לגבי מה שקרה בעברו ואיך כל זה קשור לאליסון. חחח נחמד שאנחנו שואלים את השאלות, השאלה שלי היא מה מיוחד כל כך בשרשרת ומאיפה היא הגיעה, כאילו מה מקור הכוח שלה ומי היה הראשון שייצר אותה… כי בהתחלה היו את העיניים של הנער, האם היא קשורה אליו ספציפית?
יהיה נחמד גם אם תרחיבי על מרחץ הדמים שהזכרת. מי רוצה לפגוע בהם וכו' אבל בפעם אחרת כי נראלי שזה לא ממש קשור לראיון הזה…חחח
מקווה לראות המשך בקרוב! 3>

04/03/2013 02:59

פ'ששש רוז, לקחת את זה ממש ברצינות! ארשום את זה לפני!
חחחחח תודה..
נעמי? את קוראת חדשה! איזה כיף! אני ציפיתי וחיכיתי שתגיבי ושתקראי.. יואו! אני ממש שמחה! או-קיי, תודה. לפי דעתי, נעמי, את באמת קראת והתייחסת למה שכתבתי בסיפור, כי השרשרת זה הפרט הכי חשוב בסיפור. חיחיחי גיליתי לכם משהו XP
אה, ואנשים?.. הפרק לא יגיע היום כי יש לי מלאמלאמלא שיעורים ודברים כאלה.. סורי..
ועוד משהו, זה שאני לא בטוחה שאצליח לכתוב את כל השאלות שלכם ולהכניס אותן פנימה, כי, טוב, יש מלא שאלות וזמן קצר.. אז נתראה מחר :)

04/03/2013 05:54

אוויי…. :(
טוב, אבל אם יהייה לך זמן, תכתבי. :)
ואם לא, אז מחר. וחסר לך אם לא!
חח ורציתי לנסות להיות מקורית עם השאלות.. P:
והיי, אין בעיה אם לא תכניסי בסיפור את **כל** השאלות שלנו..
כי זה באמת טיפה (רק טיפה..) יותר מדי. חח זה יוציא את אליסון חופרת קצת, לא? D;

04/03/2013 08:49
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך