naruto
סורי שלא הודעתי על הסיפור זאת הייתה הפתעה מקווה שתאהבו

נקודת המבט השלי על העולם

naruto 20/12/2016 597 צפיות אין תגובות
סורי שלא הודעתי על הסיפור זאת הייתה הפתעה מקווה שתאהבו

אני חושב שהחיים שלי משעממים זה מה שאני אומר כל יום אפשר לומר שזה המוטו שלי לחיים כל יום אותו דבר אנשים אולי יחשבו שאני מגזים עם עצמי אבל אני כבר מכיר את האופי של עצמי אני פחדן מכוער כמו קוף ולא רק זה אני גם מטומטם חסר שכל שחושב רק על עצמו שכל זה אומר שאני האגואיסט הכי גדול בהיסטוריה של העולם הזה הדבר היחיד שקדוש ויקר בשבילי זה כסף ואת זה אני לא אחליף תמורת שום דבר אפילו לא תמורת אדם ואני לא מתבייש לומר זאת אבל אהבה זאת המילה שהכי מפחידה אותי. לפחות אני חושב כך, אתה לא יכול לדעת מתי היא תבגוד בך , אתה לא יכול לדעת מתי היא תיגמר, היא עלולה להיגמר בכל דקה וכל שנייה, היא יכולה להיות אפילו תרמית של בן אדם. אני לא מאמין באהבה. אהבה היא האויב שלי ,היא הפחד שלי , מה אני יכול לעשות איך אני יכול לברוח ממנה ? אני צועק , אני רועד , אני סובל לכן אני בחיים לא אתאהב . שברון לב זאת מילת המפתח כל אהבה תוביל לזה לכן אל תקשיב בחיים ללב כי הלב יכול לבגוד בך תקשיב רק למוח שלך אל תפחד ממנו המוח זה האבר היחיד שאתה יכול לבטוח בו . "גולן יוסיפובץ' אתה שוב חולם באמצע השיעור"
" כן אני חולם יש לך בעיה עם זה "
"גולן גש מיד למנהלת"
"לא את גשי מיד למנהלת "
" גולן יוסיפוביץ' אתמול ראיתי את אבא שלך ודיברתי איתו על הבעיות שלך "
" אה את מתכוונת לכשפגשת אותו בחדר כושר וניסת להתחיל איתו ואז גילית שזה אבא שלי אני יודע חבל שלא הייתי שם "
רוצה שאני אזמין את הורייך לבית הספר גש למנהלת "
" לא את גשי "
" למה שאני אגש למנהלת ? "
" כי את נטפלת לילדים סתם כך "
" צא מהכיתה " נשמע צילצול " סבבה " יצאתי מהכיתה ובאה אליי ילדה עם מכתב אהבה " בבקשה תצא איתי " עברתי לידה היא תפסה בידי
" תשחררי אותה " אמרתי לה " אני לא מעוניין "
" למה? "
" אני לא מאמין באהבה "
" למה ? "
" לא עיניינך " אני ממשיך ללכת בדרכי " גולן " הקול הזה זאת היא אותה אחת ששיחקה איתי אני ממשיך ללכת " גולן בוא לפה אני מחכה "

~כעבור שלוש דקות ~

" כוסעמק עופי מפה "
" אתה נרדם בשיעור ועוד מתחצף…."
" תני לי לנחש גש מיד למנהלת נכון "
" כן גבירתי " לעזאל בשביל שהחלום שלי לא התגשם אני מוכן אפילו לבלות שעה שלמה עם המנהלת אני יוצא מהכיתה " מה קרה אין ויכוח זה חדש אולי לצעוק עליו , לשלוח למנהלת, ולקרוא להורים שלו כל יום עזר "
היא אמרה לעצמה בעודה יודעת שזה לא נכון .

~ המשך יבוא ~


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך