נקמה או אהבת אמת פרק 2

בת-אל77 02/04/2014 743 צפיות אין תגובות

"זאת הבת שלי , אם אני לא ייענה לה היא תחשוב שמשהו קרה לי" יוסי אמר לי.
כיווני אליו את האקדח.
"תקשיב אתה אומר לה שאתה בעבודה ולא תיהיה בבית כמה חודשים" אמרתי לו בקול מאיים.
הוא הנהן לי עם הראש לחיובי , לחצתי על ענה שמתי על רמקול .
"אבא איפה אתה"? שמעתי את נטלי שואלת בקול מודאג ,
"נטלי אני בעבודה אני לא יהיה בבית כמה חודשים, זאת עבודה ממש חשובה וגם מרוויחים בה טוב" יוסי ענה לה.
"טוב אבא אם אתה ממש עסוק אני לא יפריע לך , מתי שתיהיה פנוי תתקשר אליי" נטלי אמרה לו וניתקה.
לקחתי ממנו את האייפון , "האייפון נשאר אצלי" אמרתי לו בקול מאיים.
לקחתי את האייפון ועליתי לחדר שלי , היה לי מן רגש כזה בגול על נטלי , כששמעתי את הקול שלה בשיחה, הוא היה כזה חם. נכנסתי לגלריה וראיתי את התמונה של נטלי , היא כזאת עדינה ויפה , שיער חום חלק וארוך ועיניים ירוקות , היא לבשה חולצה לבנה שכתוב עליה נטלי, היא כזאת יפה.
ירד הלילה דניאל חיזק את הקשרים של יוסי , ואני שמתי לו פלסטר נעלנו את הדלת והלכנו לישון.
למחרת בבוקר:
שמתי את הג'ינס השחור עם הקרעים סידרתי את השיער, ולבשתי את החולצה הכחולה הקצרה , ונעלי ספורט גבוהות של אדידס שחורות.
לקחתי את האופניים שלי ויצאתי לרכיבה , אחרי 7 קילומטר שמעתי צעקות.
"מה אתה רוצה ממני" שמעתי איזה מישהי שאמרה.
ירדתי מהאופניים ורצתי לכיוון ששמעתי את הצעקות , אחרי כמה שניות הגעתי למקום וראיתי נערה יפה זאת נטלי , ואיש עם חליפה מכוון עליה אקדח.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך