בת-אל77
בבקשה תגיבו לי , למה אתם לא מגיבים לי . אני רואה שיש קצת צפיות בסיפורים שלי אז למה אתם לא מגיבים לי?

נקמה או אהבת אמת פרק 3

בת-אל77 02/04/2014 747 צפיות אין תגובות
בבקשה תגיבו לי , למה אתם לא מגיבים לי . אני רואה שיש קצת צפיות בסיפורים שלי אז למה אתם לא מגיבים לי?

ירדתי מהאופניים ורצתי לכיוון ששמעתי את הצעקות , אחרי כמה שניות הגעתי למקום וראיתי נערה יפה זאת נטלי , ואיש עם חליפה מכוון עליה אקדח.
"תעזוב אותה" צעקת לו,
נטלי הסתכלה עליי במבט מפוחד , היא כזאת חמודה.
"לא באלי , מה תעשה לי" הוא אמר בקול מאיים,
"אני יתקשר למשטרה" אמרתי לו בקול מאיים.
ניגשתי אליו וראיתי שהוא קצת מפוחד , הסתכלתי עליו כמה שניות , ותפסתי מהר ביד של נטלי ואני והיא רצנו הכי מהר , עד שהגענו לאופניים שלי , אני עליתי עליהם והיא ישבה מאחוריי והחזיקה במותניים , והתלתי לנסוע מהר , היא לא הייתה כבדה , היא כזאת יפה ועדינה.
אחרי כמה דקות אחדות ,הרגשתי שהוא כבר לא רץ אחרינו , עצרתי באיזה מקום אם מלא חנויות . נטלי ירדה מהאופניים שלי ואמרה :"וואו תודה לך" וחייכה.
"חייכתי אליה גם .
היא נערה כזאת יפה ועדינה , נראה לי שאני מתחיל להתאהב בה. לא האמנתי שאני מדבר איתה , חשבתי שאני נמצא באיזה חלום אבל הבנתי לאט לאט שזה לו חלום , באותו רגע ההייתי מאושר.
עד שלפתע שמעתי ייריה , ואחרי מספר שניות אחדות הרגשתי כאב ביד , זה הכדור של האקדח .
"איה ,אייי" צעקתי ונשכבתי על הרצפה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך