נשף סיום תיכון פרק 2

ליידי די12 22/09/2014 683 צפיות אין תגובות

"בקיצור אני יודע מה את צריכה לעשות בשביל שגיא ישים לב אלייך"?.
אלה: מה?
ירון: "טוב אז ככה…. עוד מעט יש את הבת מצווה של שובל נכון?"
אלה: נו?
ירון: "טוב את עושה בדיוק מה שאני אומר לך, איך שאת מגיעה לאולם מנשקת את שובל אומרת לה מזל טוב ומתחילים הריקודים את הולכת ומתיישבת על הרמקולים ליד הדי ג'יי זה ידליק אותו . עד פה מובן?
אלה: כן!. אמל'ה אני מתרגשת.
ירון: אל תתרגשי זה לא טוב זה מראה שאת מתכננת משהו,אחרי זה הוא ימשוך אותך לרקוד עם שובל שזה כבר אומר
שהתחלת טוב, ואז את מתחילה לרקוד עם אחד הבנים
ולאט לאט את עוברת אליו ברגע שאת מתחילה לרקוד איתו את מכניסה את היד שלך לתוך היד שלו. אוקיי?
אלה: סבבה אבל מה אני עושה אחרי זה?
ירון: חכי עכשיו אני יגיד לך. אוקיי, עכשיו אחרי שהידיים שלכם משולבות זה בזו את מביטה בו ומנסה שהוא הסתכל לך בעיניים זה יהיה רומנטי. ואז את גורמת לו לסובב אותך .
ואת "בטוב ליבך" ו "בלי כוונה" נופלת עליו בצורה כזאת שהוא יצטרך לחבק אותך בכדי שלא תפלי סבבה?.
אלה: אוקיי אני עושה את זה ואז אני אמורה לדבר איתו או מה?
ירון: לא מה פתאום את רוצה להרוס את הרגע?
אלה: לא ברור שלא!!
ירון: יופי , עכשיו את צריכה כול הזמן "להתעייף" בשביל שהוא כול הזמו יקים אותך לרקוד , ואז ברגע שאת רואה אותו מתיישב את ישר מקימה אותו לרקוד איתך אוקיי?
אלה: אין בעיה אני מקווה שזה יעבוד בוא נחזיק אצבעות.
ירון: הכי חשוב זה שתהיי אופטימית רגועה וערנית.
אלה: בסדר אני רגועה אופטימית וערנית ומפוקסת.
ירון: מעולה! . כשתגיעי לשם תדברי איתי ותגידי לי בדיוק מה את עושה ואיך זה הולך. אחרי זה אני ינסה להגיע לשם ואם אני לא יצליח אני ידבר איתך בטלפון ואת תגידי לי איך הולך.
אלה: אין בעיות!
ירון: סיכמנו?
אלה: סיכמנו!
ירון: יאללה שיהיה לנו בהצלחה.
וככה זה המשיך אז יולה (יעל) באה אלי ושאלה אותי עם אני הולכת לבת מצווה של שובל ואמרתי לה שכן ואז מי שום מקום הוא הגיע…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך