dani~
ממממממ הפרק הזה יצא לי כלכך לא טוב. סליחהסליחהסליחחהה. אני כבר עובדת על הפרק הבא. ואוללייי אני אפצה אותכם על הפרק המוזר ואעלה בערב עוד אחד! אז מממ... סליחה.

סוד אפל?- פרק חמישי- 'מה אתם עושים לי?'

dani~ 12/08/2014 567 צפיות 8 תגובות
ממממממ הפרק הזה יצא לי כלכך לא טוב. סליחהסליחהסליחחהה. אני כבר עובדת על הפרק הבא. ואוללייי אני אפצה אותכם על הפרק המוזר ואעלה בערב עוד אחד! אז מממ... סליחה.

גרייס וגוון מיהרו להן אל חדרה של גוון, בעודן שותקות במהלך הדרך.
***
"את יכולה להסביר לי מה זה היה?" אמרה גרייס, כמעט בוכה מפחד ומבהלה…
בחיים היא לא חוותה משהו דומה לכך.
"שבי כאן," גוון אמרה ברכות ללא שום מילה נוספת, והצביעה על כורסא אפורה ומחוספסת שהייתה מאחורי השולחן המבולגן של גוון.
גרייס התיישבה מול השולחן, טובעת ברכותה של הכורסא.
גוון התיישבה מולה ושילבה ידיים.
"גרייס… את יודעת, עברת לכאן ללא שום סיבה שאימך יכלה להסביר…" היא אמרה, מודעת לזה שעצביה של גרייס עומדים להתפוצץ.
"אבל מה היה הדבר הזה? אי-איך הוא לעזאזל הקפיא את הזכוכית? ממתי זה אפשרי? כולם ככה? מה אני קשורה לכאן?" גרייס שאלה בפראות, והתעייפה מצעקותיה…
'היא לא מוכנה עדיין… לפחות לא עד נשף סוף הסתיו…' הרהרה במוחה גוון.
"בואי איתי, אני מבטיחה להסביר לך הכל," גוון חייכה בהתלבטות ונעמדה, מתהלכת לדלת. "את באה?" שאלה גוון.
ללא תשובה מפורשת, גרייס קמה ויצאה מבעד לדלת.
הן הלכו במסדרון החמים והגיעו לדלת ועליה חרוט 'חדר אחות'.
"למה אנחנו הולכות לחדר אחות?" שאלה בפחד גרייס.
גרייס החלה אט אט ללכת אחורה והרגישה כאילו פגעה באבן.
היא הסתובבה וראתה גבר בעל שיער קצוץ, בגדיו היו שחורים מכף רגל עד ראש. הוא החל לדחוף את גרייס אל עבר דלת חדר האחות שנפתחה.
גוון עמדה מביטה בה בפרצוף מדוכא.
"גוון? מה עושים לי?" צרחה גרייס וניסתה לחמוק מידיו הקשות של הגבר שתפס אותה.
"מה אתם עושים לי?" היא צרחה שוב והתפרעה.
"יהיה בסדר גרייס. זה רק לטובתך." גוון אמרה.
צרחה חזקה בקעה מפיה של גרייס.
***
גרייס התהלכה לה בחיוך אל עבר דלת חדרה. היא פתחה את דלת חדרה ומיד נשכבה על מיטתה. 'הו, איזה יום ארוך,' חשבה לעצה וחיוכה לא נמוג מפניה.
היא לא יודעת איך ולמה אך מחשבותיה כל הזמן הרהרו לגבי אימה ולארה.
רק עליהן חשבה כל הזמן. על כך שהיא אוהבת אותן, ושאימה אשתה זאת רק כדי להגן עליה. היא בטוחה בזה. היא לא שונאת את אימה.
גרייס הלכה לעבר המקלחת ופשטה את בגדיה.
היא הכניסה את גופה וסגרה את וילון האמבט. בהתחלה זרם מים קרים עקצץ בגופה, ולאט לאט המים התחממו וגופה בער מנעימות. היא חפפה את שיערותיה בחריצות והרהרה אך ורק על אימה ואחותה.
האם זה לא מוזר שפתאום כך סתם חושבת על אימה, ששנאה אותה על מעשה- ששלחה אותה לפנימייה הזו?


תגובות (8)

uta uta

איזה לא כל כך טוב?? יצא מושלם כמו תמיד.. תמשיכיי

12/08/2014 15:22

    יאייי
    כיף לשמוע^^

    12/08/2014 15:24
uta uta

ויש לי תחרות סיפורים, מקווה שתרשמי

12/08/2014 15:30

    אני רוצה להירשם…
    רק באילו כוחות מיוחדים מדובר?
    לא משנה איזה?

    12/08/2014 15:34
uta uta

כן לא משנה..

12/08/2014 15:36

תעשי את הפרקים ארוכים יותר בבקשה. ואני יודעת מה עשו לה.

12/08/2014 15:58

    אני אנסה^^
    וממממ בעוד כמה פרקים תראי אם צדקת~

    12/08/2014 16:02

תעלי עוד אחד היום? בבקשה. הייתה פעם שבה העלית שניים ביום.

12/08/2014 16:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך