~flowers~
ביקורת^^?

סוטה מהמסלול: פרק 1

~flowers~ 14/04/2015 5090 צפיות 18 תגובות
ביקורת^^?

התעוררתי במיטתי, מותחת את זרועותיי בפיהוק. מרגישה כמו בסרט, שהדמות הראשית הרגע התעוררה כמו נסיכה. אבל אחרי שהסתכלתי במראה בחטף, הבנתי שאני חיה בסרט רע מאוד. שיערי התקרזל במהלך הלילה, שיערותיי יוצאות באפגניות מקודקוד ראשי, והקוקס שלי מרושל לצד. קמתי בפיהוק קל מהמיטה נועלת את נעליי הבית שלי, הבנתי שנלחמתי במפלצת אחר הצהריים למראה בגדיי המקומטים מהשינה. אחרי שחזרתי מהבית ספר הייתי מותשת אז נמנמתי לי לשעה וחצי. אני חושבת שזה היה שעה וחצי. נו טוב, זה לא באמת משנה.
התקדמתי לכיוון חדר האמבטיה נכנסת לתוכו, מצחצחת שיניים ושוטפת פנים.
אחרי הסידורים הקטנים שעשיתי בי, וזה הראה שיפור במראה שלי לעומת איך שנראיתי קודם, התקדמתי לכיוון חדרי.
לפתע שמעתי את צלצול ההודעה שהגיע מהאיפון שלי שנח על השידה. הרמתי אותו מתיישבת על המיטה ברישול.
הודעה אחת מאת ניק: ״מתגעגע, אהובה״ הוא שלח לי.
ניק הוא החבר שלי. אנחנו חברים כבר כמעט שנה, כל יום שעובר אני מתאהבת בו מחדש. אני פשוט אוהבת אותו, את האופי שלו, את היופי שלו, את הכל בו. הוא פשוט מושלם לטעמי.
״גם אני מתגעגעת״ שלחתי לאחר ההתמהמהות שלי.
״מה דעתך לבוא אליי?״ ההודעה הופיע לאחר דקה. למה לא? הרבה זמן לא נפגשתי עם ניק. הלימודים תפסו את כל זמני הפנוי.
״בכיף״ נעניתי להזמנה בחיוב. ״כמה דקות אני אצלך״ שלחתי, סוגרת את האיפון ומניחה אותו על השידה.
קמתי ממיטתי מתקדמת לכיוון הארון, פותחת את הדלתות ובוחנת את תכולתו.
עונת הסתיו עכשיו, אני חושבת שכדאי שאלבש משהו חמים, רמת הקור עולה כל יום.
הוצאתי מתוך הארון סוודר קשמיר שמגיע לי עד סוף הישבן, טיפה יותר.
פותחת את המגירה ומוציאה מתוכה גרביון שחור.
התלבשתי במהירות, נועלת את מגפיים שחורים קצרים, ומתקדמת לעמדת האיפור והתכשיטים.

עמדתי מול דלת ביתו, מהססת לרגע, אך מיד מתעשתת על עצמי. צלצלתי בפעמון מחכה.
הדלת נפתחה בחריקה קלה, ומולי עמד ניק, שיערו הבלונדיני נטה לצד, ועיניו החומות התכהו באור המעומעם.
"סקיי," אמר בהפתעה מחייך. "מה קורה?" שאל, תופס בזרועי ומושך אותי לתוך ביתו בעדינות.
"הכל טוב-" החלתי להגיד, נעצרת כשאני מרגישה את שפתיו על שפתיי.
התנתקתי ממנו, מצחקקת משאירה אותו עם טעם של עוד.
"היי, מה קורה?" שאלתי מחייכת בהתגרות. מתקדמת לכיוון הספה.
"מצוין," הוא חייך, מתקדם אליי. "למה שלא נעלה לחדר שלי? המזגן על חום וטיפה קריר פה." ראיתי את החיוך הצדדי שעלה בשולי שפתיו.
"בסדר," עניתי כלאחר יד, עולה במדרגות, מרגישה שתי ידיים מונחות על מותניי בשילוב, וגוף חם נצמד אליי.
"ניק," חייכתי, מניחה את ידיי על ידיו.
"מממ?" המהם, בזמן שראשו מונח בשקע שבין צווארי לכתפי.
"אתה מקשה עליי, אי אפשר ללכת ככה." הדפתי אותו ממני, מעיפה את שיערי לאחור בשחצנות. מזיזה את גופי בהתגרות. פתחתי את דלת חדרו, מסתכלת עליו מעבר לכתפי וקורצת. קפצתי על המיטה, נשכבת עליה, כשגבי מופנה כלפיי מטה.
"את עוד תשגעי אותי." שמעתי אותו אומר, נכנס לחדר וסוגר את הדלת אחריו.
"אמת," החזקתי קצוות שיער בידי מסלסלת אותי באיטיות. "חם לך?" שאלתי כשהבחנתי שהוא מנער את חולצתו כדי לאפשר לקור לחלחל מתחת לבגדיו.
"כן," מלמל בזמן שהוא פושט את חולצתו. נדהמתי למראה גופו החסון, שרירים בידיים, קוביות בבטן, וחזה מפוסל. הוא מושלם מכל הכיוונים.
פערתי את פי לחור קטן, מתענגת במבטי, נושכת את השפה שלי.
הוא חייך לכיווני בהתגרות, מתקדם לעברי, רוכן אליי עם ראשו. לוכד את מבטי. התעמקתי בעיניו, רוצה להרגיש אותו.
הוא עלה מעליי, מצמיד את מצחו למצחי. עצמתי את עיניי מחכה.
שפתיו הרכות הונחו כנגד שפתיי בתיאום. לשונו מבקשת רשות, פשקתי את פי לחור קטן כדי לתת לו גישה, ואילו לשונו לא התמהמה. היא חדרה לפי מגששת, בודקת כל פינה, עד שמוצאת את לשוני ומצטלבת. הנחתי את ידיי על גבו החשוף, מצמידה אותו אליי יותר. רגליי פשוקות ורגליו בניהן.
גנחתי לתוך הנשיקה כשהרגשתי את מפשעותינו מתחככות זה בזו. לפתע דלת חדרו נפתחה ואחיו לוק עמד בפתח.
שיט.
התנתקתי ממנו בבהלה, פוקחת את עיניי במהירות. ניק שהיה עצבני על שמישהו הפריע לרגע שלנו, הסתובב במבט חד לאחור.
אחרי שלוק ראה אותנו במצב הזה, זה לא הפריע לו. רק גרם לו להוציא נחרת בוז מפיו.
"לוק!" ניק צעק, קם מעליי. "תגיד לי אתה אדיוט? כמה פעמים אמרתי לך לדפוק בדלת לפני שאתה נכנס?!" העצבים של ניק עלו יותר ויותר בכל רגע. מתקדם לעבר לוק, דוחף אותו מחוץ לדלת, וטורק אותה בפרצופו.
"רק רציתי להגיד לך שאשלי התקשרה.." אמר מבעד לדלת הסגורה.
"אשלי?" שאלתי בהרמת גבה. "אשלי האקסית שלך?"


תגובות (18)

וואו וואו וואו! זה שונה מכל מה שכתבת אבל אני אוהבת את זה! מצפה להמשךך ילדונתת

14/04/2015 21:01

    יאא חיים שלי תודה שמחה שאהבתת

    14/04/2015 21:03

מהמםםםם

14/04/2015 21:13

    תוודהההה (:

    14/04/2015 21:18

מי לייקי~ התגעגעתי
היה לך חסר איזה פסיק מסכן במשפט שלא שמתי לב אליו, ובצימוד [כמו בית ספר, למשל] המילה השנייה תקבל ה' הידיעה ולא הראשונה [מכאן שזה חזרתי מבית הספר ולא מהבית ספר]
התגעגעתי לכתיבה שלך, התיאורים שלך מדהימים, הפירוט מדהים, הכתיבה מדהימה, כישון מדהים, את מדהימה יא מדהימה שכמותך!
ויש לי במשחק תפקידים אקראי צמד דמויות בשם לוק וניק [רק שהם גייז חמדמדים ולא אחים ^^"] אז צרחתי קצת בלב

14/04/2015 21:14

    לייזהה גם אני התגעגעתי<3 לאן נעלמתת
    ותודה על התקונים אני אקח לתשומת ליבי^^

    14/04/2015 21:19

מדהים!מחכה להמשך:)

14/04/2015 21:22

    שמחה שאהבת (:

    14/04/2015 21:24

אהמממ, אם הייתי במקומך הייתי הופכת את זה לקטע בפני עצמו. זה היה נורא נחמד [ככה זה הרגיש לי לפחות.] כי זה פרק אחד כחלק מסיפור, אז אני חושבת שרצוי שתאריכי, לפחות פי שתיים.
אממ.. זה לא היה סוטה ממש. כיאלו, בואי נגיד שקראתי [וכתבתי] כמה שהרבה יותר מפורטים. כיאלו, ההערה למעלה בשם של הסיפור לגבי תכנים מיניים יכולה להיות תקפה אולי לפרקים אחרים שתחליטי למרוח את הסקס יותר. זה לא הכרחי לגבי הפרק הזה [יכולת אולי להוסיף את זה ברציתי להוסיף].
אבל בגדול, את מוכשרת ומדהימה ואני נהנת לקרוא סיפור שלך שוב:) [קראתי כמה קטעים וסיפורים שלך בעבר ונהנתי, אני מניחה שגם הגבתי. את זוכרת אותי בכלל?XD אני מניחה שלא:<].
לילה טוב^^

15/04/2015 00:12

    קודם כל איך אפשר לשכוח אותך לעזאזלל את העוזרת שלי בכתיבה שגרמה לי לפרוח ככה. איך. ולגבי הקטע חחח זה ישמע קצת מוזר אבל לא קראתי אותו ממש סתם רפרפתי עליו כי כתבתי אותו מזמן וזכרתי שהיה שם קטע סוטה כזה אז רשמתי למעלה. ודרך אגב כן אני יודעת שזה קצר וטיפה מוזר ולא ממש מעניין אבל אני מקווהשבפרקים הבאים אני אפתח לעולמות חדשים ואבין מה אני רוצה לעשות בסיפור ואני אפתח אותו ככה שהוא יהיה יותר מעניין. וכן זה לא היה סוטה ממש זה היה חלקי, ותאמיני לי שגם אני כתבתי הרבה קטעים שיותר סוטים מזה. הרבה. חחחחח אבל אני שמחה שאהבת(:

    15/04/2015 00:24

פייי אני אוהבת… האקסית דופקת להם תסקס, איזה כיף נכון?
פרק ממש טוב לפרק ראשון מחכה להמשך (שמחה שהודעת לי)
אוהבת המון❤️❤️

15/04/2015 02:03

    חחחחח אשלי תהרוס להם הרבה. ותוודה רבהה אני מאושרת שאהבת אותוו אוהבת אותך<3

    15/04/2015 11:29

נשמע ממש טוב !!!
אהבתי את התיאורים שלך! הם ממש טובים!
מחכה להמשך:)

15/04/2015 15:21

    תוודהה ❤️

    15/04/2015 15:51

אהובה שלייי זה מדהים! בעצם… בעצם את מדהימה!
הכתיבה שלך כל כך יפה ומרתקת. התיאורים שלך כל כך יפים.
את ממש מןכשרת
את חייבת להמשיך
אוהבת מלא ❤️

16/04/2015 20:44

    תוודה יפה שליי❤️ אוהבת אותךך

    16/04/2015 21:36

התחלה יפה , מעניין אך הדברים יתפתחו
הצלחת לגרום לי לצפות להמשך … בהצלחה ! אשתדל לעקוב :-)

08/05/2015 14:46

    ^^ שמחהה שאהבתתת !

    08/05/2015 14:52
7 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך