מספרת333
עאעאעאעאעאעאעאעא בקרוב פרק 2

סוכנת ספק בריטית – פרק 1

מספרת333 30/01/2014 609 צפיות 4 תגובות
עאעאעאעאעאעאעאעא בקרוב פרק 2

נכנסתי לכיתה, כולי מהוססת. הבטתי סביבי, וחייכתי. הבנים לטשו בי עיניים חודרות, די מצחיק בהתחשב בעובדה שקודם הם אפילו לא זכרו את השם שלי. החברות הקודמות שלי הביטו בי גם הן, מופתעות. המורה למתמטיקה, אינה, הציגה אותי, "זו אמי גלאדוון. היא חדשה בכיתתנו ואני מקווה שתקבלו אותה היטב". גיחכתי בליבי, הרי אני מכירה אותם טוב מאוד, למרות שהם לא יודעים את זה, והם גם לא יודעים שאני מבינה עברית. התיק התכול שלי החל להכביד עליי ושאלתי את המורה, "Where can I sit?" והיא הצביעה על המקום הישן שלי, ליד מאיה. הלכתי לשם והתיישבתי בנוחות.
"Hi, I'm Maya." אמרה לי מאיה, למרות שידעתי שזהו שמה.
"I am Emmy as you must have realized." אמרתי בחיוך.
"Yes, what you told .." היא אמרה, כרגיל, באנגלית לא הכי מושלמת.
"Sure you mean: yes, what you said …" אמרתי לה, מתקנת אותה.
"oh' yes' well my english is not thet good"
לא טרחתי לוודא אם זה נכון או לא, אלא פשוט המשכתי להקשיב.
בהפסקה בדקתי מה יש לי בתיק. מצאתי אייפון עם מגן לבן ותמונה שלי ושל או- כלומר, סלינה, מוקפת במסגרת סגולה ותחתיה כתוב "p.p" ובשורה חדשה, "Popsicle Purple".
רון הסתכל עליי וזרק לי כזה, "אהה, אמי, למה כולם חושבים שאנחנו זוג?!". למרות שתדמית החדשה שלי, הוא זכר אותי כמו שאני הייתי פעם- כלומר בתוך ליה.
"כנראה שאמי ורונאלד יחד" אמרתי, "וצריך לגמור את זה".
ירדנו למטה יחד, מה שחיזק את המראה שלנו כזוג- ההפך ממה שרצינו.
התכנסנו עם סלינה (אופיר), הארי (דן) וג'סטין (דניאל).
דיברנו קצת על מה שהולך לקרות, ואז קיבלתי הודעה מטום.
"ריקי כנראה משתפת פעולה עם ה'באד גייז' ". כמה שניות אחר כך רון קיבל הודעה, בה היה כתוב שהם דאגו לכך שהעניין ביני לבינו ייגמר. ואז אופיר קיבלה הודעה בה היה כתוב שהיא והארי יחד. וג'סטין קיבל הודעה שהוא ואני צריכים לבדוק מה קורה עם ריקי, וגם שהוא בדד.
צחקנו על ההודעה הזו, שהייתה מנוסחת כך: "מר בדד, עליך ועל אמי הקשוחה שנפרדת מהחבר שלה כי לדעתה הוא דפוק, לצאת לוודא מה קורה עם ריקי".
טוב, לטום הזה יש חוש הומור. בניגוד אליי.


תגובות (4)

תמשיכי מהמם!!!!!!!!!!
נ.ב קוראת חדשה

30/01/2014 08:03

תמשיכי!
מריקי, בכבודה ובעצמה ^-^
מאיה זו שחר?

30/01/2014 09:23

תמשיכייייייייייייייייייייייייי!!!

30/01/2014 11:34

מה מה מה ??רק אני לא הבנתי מה אני קוראת ??
לא משנה .. תמשיכי !

30/01/2014 20:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך