סחר אנושי – 5

26/06/2015 1670 צפיות אין תגובות

דוד שחרר את אחיזתו במהירות. הבחור הסתכל על דוד במבט מהורהר ושאל ״ נו טיפלת בה ?״ ,״ אל תדאג ביל , היא תהיה ילדה טובה מעכשיו.״ דוד יצא מהחדר בלי להסתכל לאחור ועזב אותי לבד עם הבחור המבוגר ששמו היה ביל כנראה כאילו שכח שלפני רגע הבטיח לעזור לי . ביל הסתכל עליי וכולי רעדתי אולי הוא יכה אותי שוב.
״ קומי , את חוזרת לחדר שלך ושמה תישארי כמה ימים״ , קמתי והלכתי אחריו . הוא פתח הדלת ולא ראיתי את אוקסנה וגין. ״איפה הבנות שהיו כאן איתי״, הוא הסתכל עליי וגיחח ״כרגע כנראה מזיינים אותן.״הבטתי בו מזועזעת , הוא שם לב שאני בהלם והתקרב אליי צמוד שיכולתי להריח את הבל פיו המסריח, הוא ליטף את פניי במגושמות והושיט את ידו אל החזה שלי ומחץ אותו״גם אותך בקרוב יזיינו אל תדאגי , ואחרי שלא תהיי בתולה , את תהיי שלי ושל כל הצוות כאן.״ הוא צחק בצחוק רם ויצא מהחדר. בחדר היה רק מזרון דק בצבע ירוק ואסלה קטנה ומסריחה. שכבתי על המזרון ובכיתי. חשבתי על טומי , תמיד רציתי שהוא יהיה הראשון שאני ישכב איתו , 3 שנים נתתי לו לחכות ובסוף אני יאנס על ידי איזה נבל זקן. אני כל כל מתגעגעת אליו , לא הערכתי אותו כראוי. אני מבטיחה שאם אני אחזור הביתה אני אפצה אותו על הכול וישר ישכב אותו צחקתי לעצמי . עצמתי את העיניים נסיתי להירדם אך ללא הצלחה. כאבה לי הבטן ונזכרתי שלא אכלתי כלום מאתמול. לאחר כשעה ביל נכנס עם קערה קטנה של מרק וכוס מים ״ קחי זונה ותאכלי הכול , מעכשיו יהיה לך ארוחות קטנות כי את צריכה לרזות בערך 5 קילו , גונזלס אוהב בנות רזות״ הניח את הקערה והלך.טרפתי את המרק ומיד לאחר מכן הצלחתי להירדם. לא יודעת כמה זמן עבר, דוד נכנס לחדר וזרק לי לחמניה ״תאכלי , מהר. ״ בעודו בוחן אותי במבטיו אכלתי מהר את הסנוויץ בלי לראות מה יש בפנים וכל הפה שלי נזל ממיונז. דוד צחק ״ את כל כך חמודה״, הסמקתי קצת למרות הסיטואציה המוזרה שהוא בעצם אחראי לזה שאני כאן. הוא התיישב לידי במזרון וליטף את פני״ הוא פגע בך ?״ , ״ לא. אבל בבקשה אל תשאיר אותי לבד איתו.״. מ ״אני לא יכול להבטיח , יש לי הרבה עיסוקים לעשות מחוץ למקום הזה , אבל שאני פה אף אחד לא יפגע בך.״ הוא קם ובלי לומר מילה יצא מהחדר. שכבתי במזרון ונרדמתי שוב. לאחר כמה זמן הדלת נפתחה והתעוררתי , היא כל כל רועשת. ביל נכנס עם פרוסת לחם ושוקו , ״ קחי , החלטתי לפנק אותך בארוחת בוקר ״ , ״ תודה רבה לך.״ הושטתי את ידי לפרוסה והוא הרחיק את המגש ממני״ מה את מוכנה לעשות בעד זה ״ , ״ לא חשוב , אני לא רעבה.״הוא שם את המגש על הרצפה והתקרב אליי. הוא דחף אותי על המזרן ושכב מעליי , ״ את כל כך יפה , אני כבר מת לזיין אותך. ״ , ״ אתה לא יכול , אני בתולה אתם צריכים אותי.״ צעקתי בהיסטריות מנסה לדחוף אותו ממני הוא החזיק את פניי בחוזקה ביד אחת וביד השניה נתן לי סטירה. ״ אני יודע שאני לא יכול לזיין אותך אבל זה לא אומר שאני לא יכול לגעת בך." הוא הוציא אולר קטן והצמיד לגרוני ״ את שייכת לי זונה קטנה ואת תעשי כל מה שאני אומר לך ברור?"רעדתי והרגשתי את הדם מחלחל בצווארי.״ תגידי אני זונה שלך!״. ״תעזוב אותי בבקשה , כואב לי ״ , ״תגידי עכשיו או שאני הורג אותך!״ בעודי ממררת בבכי ״ אני זונה שלך ״, ״ יופי כל הכבוד , אם תתנהגי יפה אני לא אכאיב לך רק אעשה לך נעים.״ הוא התחיל לנשק אותי בפה ובצוואר , היה לו ריח מסריח של אלכוהול. הוא קרע את החולצהשלי ואחל למשש לי את השדיים. הוא פתח את החזיה ומצץ לי באכזריות את הפיטמה , צעקתי מרוב הכאבים , הוא דחף את ידו מתחת למיכנסיי… …


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך