אאלס
תגיבו! מאוד חשוב לי ... הראש חסום אז זה פרק חסר... אבל זה רק אומר שהפרק הבא יהיה יותר מעניין :P תוכיחו לי שכדי לי להמשיך.. אם אתם קוראים תציינו מה אתם חושבים על הפרק.. תודה :)

סיגרט- פרק 1

אאלס 29/08/2011 703 צפיות 2 תגובות
תגיבו! מאוד חשוב לי ... הראש חסום אז זה פרק חסר... אבל זה רק אומר שהפרק הבא יהיה יותר מעניין :P תוכיחו לי שכדי לי להמשיך.. אם אתם קוראים תציינו מה אתם חושבים על הפרק.. תודה :)

ראיתי טלוויזיה בסלון. הילדים מגבעת נפוליון. דמות קרחת שם חוטפת את דוקטור בלוך. זיפו 8 . לקחת גלולה ויותר לא תרצה לעשן. אילו כך היה במציאות. מן תרופה כזאת. ואנשים לא היו מעשנים . מה היה? אולי היה פחות עשירים, אולי אנשים היו חיים יותר זמן. אבל אני לא יודע.. כי אין תרופה שכזאת. מדי שנה רואים יותר ילדים,מתחת לגיל 18 מעשנים. כאלה שבכיתה ז' וכאלה שלא התכוונו לעשן בכלל, אבל קשה להם. אז הם מעשנים. הם לא מבינים שעישון רק גורע. עוברת שנה, ועוד שנה, ועוד שנה. בגיל 20 הם כבר מעשנים כבדים. אסתמה. שיעול כבד. סרטן…..
בדיקות, רופאים, כימותרפיה, והמשאלה שלפני המוות. אני לא אעשן. ואני יודע שלא צריך להבטיח סתם דברים. אבל את זה אני מבטיח. אני לא אעשן. ולמה לי? יש לי אמא ואבא וסבא וסבתא ועוד סבא וסבתא ואח קטן , אח בצבא. אולי רק קצת אמא עצובה… כי אין לה בת אלה רק 3 בנים שמשתוללים כל הזמן. אמא היא מהאימאות שקוראות הרבה מחקרים וכתבות על נערים ונערות, היא חושבת שאני אתחיל עכשיו לעשן בגלל שאני בן 14 ואני מושפע מהסביבה שלי, נו באמת.. אני ממש לא רוצה להסתבך ביותר מדי בעיות עם ההורים… מספיק לי בי"ס.


תגובות (2)

יכול להתפתח למשהו מעניין … :]

30/08/2011 12:42

התחלה מעניינת.. אז…. חיייב המשך!
תמשיכי\ תמשיך.. :)

30/08/2011 15:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך