כל תגובה אני אשמח לשמוע!! רק בעזרת מה שאתם חושבים אני יוכל לשפר את הכתיבה שלי!!

סייבר ספייס- פרק 3

23/10/2012 602 צפיות 2 תגובות
כל תגובה אני אשמח לשמוע!! רק בעזרת מה שאתם חושבים אני יוכל לשפר את הכתיבה שלי!!

השעה 19:30 בסיבר ספייס\17:00 בזמן רגיל-
בדרך הסברתי לשגיא שהציידים רוצים להשמיד את כולנו כי רק אנחנו מסוגלים להרוס אותם… לפי מה שהבנתי השנה יש נבואה שבה כל השומרים האחרונים יהרסו אותם והארגון שלהן לא יתקיים יותר…
אז הם מנסים למנוע את זה ומנסים לתפוס אותנו..
"ומה הם עושים למי שהם תופסים??" הוא שאל.
"אנחנו לא יודעים!! בגלל זה לרובנו אין הורים!!" אמרתי בצער…
"מה ההורים שלך נתפסו ע"י ציידים??" הוא שאל.
"כן!! הם היו במשימה ואני הייתי בבית עם הבייביסיטר הייתי בת 12 והכוחות שלי כבר היו יחסית מפותחים אבל אני לא ידעתי שיש לי בכלל כוחות.. ואני ממש רציתי לראות את ההורים שלי וחשבתי על זה חזק ופתאום נפתח השער ועברתי בו ומצאתי את עצמי כאן…" סיפרתי לו ושוב פעם התחלתי לבכות והתיישבתי.
"ומה קרה??" הוא שאל וגם הוא התיישב.
"אני התחלתי ללכת ולסקור את המקום החדש שגיליתי אני הייתי בטוחה שזה חלום.. עד שראיתי אותם מרחוק את ההורים שלי הם נלחמו בחוליית ציידים אבל אני לא ידעתי מה זה אז!! והתחלתי לרוץ לכיוונם וקראתי להם אבא אימא שוב ושוב" עצרתי לרגע כדי למחות את הדמעות.
"והם הבחינו בי ואיבדו את הריכוז וירו בשניהם חומר מרדים והם התעלפו אני לא הבנתי מה קורה והרגשתי שידיים גדולות תופסות אותי ולוקחות אותי משם וראיתי במו עייני איך הציידים לוקחים את ההורים שלי הרחק ממני… זו הייתה הפעם האחרונה שראיתי אותם…" אמרתי והדמעות חזרו והם צרבו לי בעיניים.
"מי היה מי שלקח אותך??" שגיא שאל.
"זה היה לאון!!" אמרתי.
"לאון??" הוא שאל.
"אהה.. נכון אתה לא מכיר את לאון" היא אמרה "לאון הוא המפקד שלי!!" היא הסבירה "לאון גידל אותי במפקדה ולימד אותי כל מה שאני יודעת…
"אהה.." הוא אמר.
"אח"כ איבדתי את הדודים שלי.." אמרתי "ההורים של דן.." הוספתי.
"הן יצאו לנסות להציל את ההורים שלי ולא חזרו מעולם והיינו צריכים לספר לדן מה קרה… וגילנו שם הוא שומר ולאון התחיל לשמור גם עליו" המשכתי.
"את דנה ושרון הכרתי דרך המפקדה הם היו שם לפני והתחברנו בשנייה!! איתמר ושני הצטרפו אלינו לא מזמן.." הוספתי
"גם הם איבדו את ההורים שלהם??" הוא שאל.
"כן.." אמרתי.
"ואתה?? יש לך הורים??" שאלתי.
"אני…" והשעון שלי התחיל לצפצף.
"חכה שנייה.." אמרתי "השעון שלי קולט שידור!!" הוספתי.
"מישהו קולט אותי??" שאלתי.
"גל!! זאת שני אני עם איתמר!! את לא מבינה מה גילנו!!…"


תגובות (2)

וואו,זה ממש סוחף…
אני מאוד אוהבת את הכתיבה שלך,וזה ממש חמוד שזה סוג של יומן שהדמות כותבת,או משהו כזה.
את חייבת להמשיך!
אני מתחילה לחבב את הבחור,הוא ממש חמוד:)
נ.ב אני קצת מבולבלת…מצד אחד אני יודעת שהם בורחים אבל אני לא יודעת למה.
אני אשמח אם תרחיבי קצת…
אהבתי הכל!
מדרגת~5~

25/10/2012 12:24

הם בורחים כי רוצים להרוג אותם כדי שהנבואה לא תתגשם!!

25/10/2012 12:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך