סיפורה של דני-פרק4 (אני אשמח עם תגיבו)

16/07/2013 639 צפיות תגובה אחת

פרק 4:
לעקוב אחרי יונתן.
למחרת, קמתי שעה יותר מוקדם מהזמן הרגיל,התלבשתי במהירות, והלכתי לשכונה של יונתן,ראיתי אותו הולך לכיוון בית משפחת ביטון,את המשפחה הזאת לא הכרתי, אבל ראיתי את השלט- שם המשפחה שלהם, שכתוב עליו ביטון.
ראיתי את יונתן דופק על הדלת, ופותחת את הדלת נערה, נראית די קטנה,עם שיער בלונדיני, ועיניים ירוקות,חשבתי, כמה חברות יש לו?,הנערה הזמינה אותו פנימה, והוא נכנס.
אחרי 10 דקות, יצא יונתן, וילד חדש (שאינני מכירה), ראיתי, אותם צועדים לכיוון בית ספר ומדברים.
הזכירו מילים כמו:בחורות,שיעורים ומורות שהם מתעבים.
הגענו לבית הספר, יונתן הולך לכיתתו, והנער החדש לכיוון המנוגד.
הלכתי לכיתתי, כי שמעתי את הצלצול.
בהפסקה, ליטל החזיקה בידיי, וגררה אותי ליונתן והחבר שלו, היא דיברה איתם, ואני הסתכלתי על השמיים, הם היו כל כך יפים, וכמובן הקשבתי גם לשיחה של ליטל, יונתן, והחבר שלו.
אחרי שנגמרה ההפסקה, שאלתי את ליטל:
"מי זה החבר של יונתן?"
והיא ענתה, "תומר,את לא מכירה אותו?"
"לא", עניתי "מי זה?"
היא הייתה בשוק ,ואחרי כמה שניות ענתה לי "הוא הילד הכי עשיר בשכונה,אבא שלו יוצר סרטים וסדרות בחו"ל"
"וואו" ,עניתי.
הגענו לכיתה,המורה הגיעה והתיישבנו במקומות.
לפתע, המורה אומרת משהו שעשה אותי סקרנית,היא אמרה, "תלמידים,שבוע הבא בא אלינו ילד חדש לכיתה,אני מבקשת שתתנהגו יפה ותראו לו דוגמא"
כל התלמידים התחילו לשאול שאלות כמו:"מי זה","איפה הוא יישב","איפה הוא גר"…….
חזרתי הביתה, ואני רואה את האוטו של אבא בחוץ,הופתעתי, למה אבא נמצא בבית, הוא לא עובד?,שאלתי את עצמי.
נכנסתי הביתה במהירות,ראיתי את אבא יושב בסלון וקורא עיתון,הוא שאל אותי:
"איך היה בבית ספר,דניאל?" הוא התעניין,למרות שלא הייתי רגילה לזה זה עדיין היה נחמד.
"בסדר" עניתי.
"קרה משהו מיוחד?", הוא שוב התעניין.
"כן,המורה הודיעה שבשבוע הבא יבוא ילד חדש לכיתה" עניתי.
"טוב,יש לי חדשות בשבילך" אבא נראה שמח,בחיים לא ראיתי אותו ככה.
"מה", שאלתי.
"גיל עובר ניתוח להסרת כליה אחת,אנחנו חושבים שעם נוציא את הכליה,הכליה השנייה תירפא" הוא ענה ואור קרן על פניו.
"יופי" עניתי בהתלהבות,הייתי מאושרת,שמחתי.
השבוע עבר מהר,ולא היה לי זמן להמשיך לעקוב אחריי יונתן, ות'אמת הסיפור הזה כבר לא עניין אותי,כל מה שעניין אותי היה גיל והניתוח שלו.
הגיע היום שהילד "החדש" צריך להגיע,התעוררתי, התארגנתי ויצאתי מהבית.
הייתי מאוד סקרנית לגבי הילד "החדש",הגעתי לבית הספר,דיברתי קצת עם ליטל ונכנסתי לכיתה.
המורה נכנסה וקוראת לילד "החדש" להיכנס,לא האמנתי למראה עיניי,הילד החדש הוא…..


תגובות (1)

מחכה להמשך:)
סליחה-אני דורשת המשך! חחח

16/07/2013 05:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך