ייקח לי קצת יותר זמן לכתוב את הפרק הבא. אני מקווה שנהניתם מהפרק הזה ומקודמיו.

סיפורו של קוסם פרק 3 הגניבה

23/05/2015 758 צפיות אין תגובות
ייקח לי קצת יותר זמן לכתוב את הפרק הבא. אני מקווה שנהניתם מהפרק הזה ומקודמיו.

עובר דרך הנהר שמגן על הטירה. מערים על העצים ששומרים על השער. אחד מהגנבים הכי טובים בעולם פורץ לטירה הכי מאובטחת. רק שבניגוד לגנבים האחרים, הוא לא גנב של כסף. הוא גם לא גנב של יהלומים. הוא גנב של לבבות. הוא רוצה לגנוב את הלב הכי יקר ביקום, הלב של הקוסם הכי חזק, כריס. הוא לבסוף נכנס לאן שהוא רצה להיכנס, אל החדר שבו ישן כריס. אלא שכריס התעורר עשר דקות לפני כן, והוא מאוד הופתע לראות מישהו שהוא לא איינור נכנס אל חדרו.
"שלום," אמר כריס. "מי אתה?"
"אתה לא רוצה לדעת." השיב הגנב.
"בכל זאת"
"אני זה שתשנא כל ימי חייך" אמר הגנב והתקרב אל כריס, כל כך קרוב שכמעט דרך על רגלו.
"מה אתה הולך לעשות לי? תיזהר, אני קוסם." אמר כריס בלי הצלחה להסתיר את הפחד שלו מהקרב לבוא.
"אני מצטער." אמר הגנב והוציא מהחזה של כריס את ליבו.
"אהה! איינור! תעזור לי!" צעק כריס.
בלי לחשוב פעמיים הגנב יצא מהחלון ועד מהרה כריס לא ראה אותו.
"מה קרה, הקוסם הדגול?" שאל איינור כשנכנס לחדר.
"מעכשיו אני כבר לא קוסם, אני מכשף." אמר כריס ושלח כישוף לעבר איינור. הכישוף היה כישוף שליטה, מעכשיו יש מכשף רשע וחזק ויש לו טירה ועוזר. זה לא היה אף פעם, ואני מקווה שזה לא יהיה עוד כזה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך