זה יהיה הפרק האחרון אם לא תהיה לפחות תגובה אחת. אני פשוט לא יכול לסמוך על צפיות שגם הן מעטות.

סיפורו של קוסם פרק 4 השינוי + הודעה

29/05/2015 573 צפיות תגובה אחת
זה יהיה הפרק האחרון אם לא תהיה לפחות תגובה אחת. אני פשוט לא יכול לסמוך על צפיות שגם הן מעטות.

-כעבור שלוש שנים-
"עדיין לא מצאתי אותו." אמר קול חרישי. הקול היה של איינור. כבר שלוש שנים הוא צריך לבצע רק פעולה אחת, למצוא את גנב הלבבות. כבר שלוש שנים איינור הוא משרת עצוב של אדון רשע. לפני שלוש שנים הוא היה קוסם חזק, כזה שכולם פחדו ממנו.
"אז תמצא אותו!" צעק המכשף, שלפני שלוש שנים היה רק כריס, נער רגיל בכפר קטן, ועכשיו הוא מאיים על כל העולם והורג חפים מפשע. הוא רק רוצה למצוא את גנב הלבבות שהרס לו את החיים. ועד אז, למה לא לצבור עוד כוח. ועוד כוח. ועוד כוח. "אני מבטיח לך שאם לא תמצא אותו עוד שבוע אני אהרוג אותך!" המכשף הכריז. הוא לא ידע שאיינור מצא ממזמן את גנב הלבבות, ושאיינור חושב שהמכשף יהרוג את הגנב. אבל בעצם המכשף רק רוצה שליבו יוחזר למקומו המקורי.
-שבוע לאחר מכן-
"מצאתי אותו." הכריז איינור בקול חלש.
"מצוין," אמר המכשף. סוף סוף יהיה לו לב. סוף סוף יהיו לו רגשות. סוף סוף יוכל לבכות. סוף סוף יהיה לו חיוך. סוף סוף יוכל לחזור לבית הוריו בגאווה וכבעל לב.


תגובות (1)

הוספתי את ההודעה. אם אתם אוהבים את הסיפור הזה תגיבו לי פה או בגרסה השנייה.

29/05/2015 20:02
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך