תודה ענקית לכל המגיבים :)

סיפור המשך ל"הילדה הכי יפה בגן…….?" פרק 5

06/02/2012 589 צפיות 3 תגובות
תודה ענקית לכל המגיבים :)

"ליה עקבה אחרינו???!!!!!" צרחה ספיר, תוך כדי שדמעות בעינייה. "היא….היא…היא בגדה בי! אני לא מאמינה! אני בטחתי בה כל הזמן הזה וסיפרתי לה את כל הסודות שלי, איך היא יכלה לעשות לי את זה???"
ומיד פרצה בבכי תמרורים עם דמעות בגודל של זיתים, ולא הפסיקה. הרגשתי שבכול רגע אני עומדת לטבוע בים עשוי מהדמעות של ספיר.
"תרגעי, תרגעי, זה לא סוף העולם, וחוץ מיזה, זה שהיא עקבה אחרינו לא אומר שהיא הגנבת."אמר יואב.
"זה כן."
"את לא הקשבת למה שאמרתי קודם?"
"כן. עכשיו תניח לי לבכות בשקט."
"אבל……"
"תעזבו אותי כבר!!!!!!!!!!!!!! אני לא רוצה את ליה, אני לא רוצה את החקירה המטופשת הזאת, ואני לא רוצה אתכם בכל החיים שלי!!!!!!!!!!!!!!!!! עכשיו תעשו לי טובה, ותעזבו אותי בשקט אם אתם לא רוצים שאני אתחיל לקלל!!!!!!!!!!!!!!!!!"

ובלי לחכות לתשובה, ברחה מהמקום בריצה, וממשיכה להציץ את העיר בדמעותיה.
אני יודעת שזה לא נכון, אבל הרגשתי שאני אשמה בכול. אם לא הייתי מספרת שליה עקבה אחרינו, היא לא הייתה נוטשת את החקירה. מצד שני, אם לא הייתי מספרת לספיר והיא הייתה מגלה רק ברגע האחרון, היא עוד יותר תכעס.
קיצר, המצב מאוד מסובך.

יואב הציע שנלך לבית ונראה אם היא כבר התאוששה. לא היה לי רעיון אחר, אז הלכנו.
בדרך ראינו המון אנשים שרצים וצועקים לכיוון הפוך מהדרך לבית שלנו. ככל שהתקרבנו יותר לבית, כך רצו לכיוון ההפוך יותר אנשים שאף ניסו להתאבד. שאלתי אחד ממה הם בורחים, והם אמרו שהפושע הגדול ביותר ברח מהכלא, ותקף ילדה בעלת שיער ג'ינג'י מתולתל.

הייתי בהלם- זו הייתה ספיר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני ויואב החלפנו מבטים מבוהלים, ואז התחלנו לרוץ כפי שלא רצנו אי פעם. וכשהיגענו הביתה ראינו את השודד מחזיק את ספיר בפה ובבטן. ואז גיליתי שמה שהאנשים אמרו היה נכון-
השודד איים על חייה של ספיר.

המשך יבוא……..


תגובות (3)

תמשיכי!!
ומיד!!!!!

07/02/2012 10:09

היי ליאורי המתוקה תמשיכי דחוף ביותר אהבתי מאד את הסיפור ממני בקי ♥♥♥

07/02/2012 10:29

כתבתי את הסיפור, ולא תאמינו מה כתוב שם!!!!! אני רק אגלה לכם סוד:בסוף כולם מתים!!!! סתם!!!!!!!!
קיצר, העלתי את הסיפור והמערכת אמורה לאשר בקרוב…….
תודה רבה על התגובות, גם:]

11/02/2012 03:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך