סליחה שלקח כל כך הרבה זמן :]
תהנו ותגיבו :)

סיפור המשך ל"הילדה הכי יפה בגן…….?" פרק 6

10/02/2012 595 צפיות 2 תגובות
סליחה שלקח כל כך הרבה זמן :]
תהנו ותגיבו :)

הסתכלנו על ספיר בפחד איום.
היא הסתכלה עלינו בעיינים מתחננות ומלאות דמעות.
ואז הסתכלנו על פניו של השודד. הוא- לא כמו כל האחרים-לא לבש מסכה. היה לו שיער חום וחלק. חוץ מיזה לא ראיתי כלום, כי עיני היו מטושטשות מדמעות.
הוא היה ממש דומה ל….ל….ליואב!!!!!
יואב התקרב אליו ואמר לו: איך ברחת מהכלא??!!
ואז הבנתי- זה התאום של יואב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כן כן…… ליואב יש תאום. אבל לפני שהספקתי להוציא מילה,הוא התחיל לדבר:
"מאז ששלחת אותי לכלא, אח קטן, אני נשבעתי לנקום בכך."
אני יודעת שאתם רוצים לשמוע את המשך השיחה, אבל אני חייבת לספר לכם משהו…. לא תאמינו אם אספר לכם אבל אני חייבת.
יואב הוא ילד מאומץ.

אני יודעת, אני יודעת, עכשיו כשאתם יודעים את זה אתם רוצים לצרוח:"מה הולך כאן?????????!!!!!!!!!!!"
ותאמינו לי, גם אני הייתי ככה כשגיליתי את זה. אוי, נו, עכשיו סיבכתי את כל העיניין. אז בוא נתחיל לפי הסדר הנכון, מההתחלה אל הסוף.

הכל התחיל אחרי שאני נולדתי. אבא התחיל להתלונן שיש לנו רק בת אחת, וכו' וכו'. אז הם סיכמו שאם גם הילדה הבאה תהיה בת, הם ילכו אחרי כמה שנים לאמץ ילד. וכמו שאתם מנחשים, הילדה הבאה הייתה- ספיר. אז הם הלכו אחרי שלוש שנים לאמץ את יואב. אבל בבית היתומים היה לו תאום שקראו לו יונתן. הוא כעס כל כך על ההורים שלי שהם בחרו דווקא ביואב ולא בו, שהוא גדל להיות עבריין נמלט. אבל אחרי שהוא הבין בכלא שהכל בגלל שיואב היה יותר חמוד ממנו (שזה, דרך אגב, נכון ב-100%) הוא נשבע לנקום ביואב. ואז הוא איכשהו השתחרר מהכלא, וחטף את ספיר. אז, איפה הייתי? אה כן, השיחה.

"לא שלחתי אותך לכלא, ותפסיק לחנוק את ספיר!היא עוד מעט מתה!!"
"מאוחר מידי! חמש עשרה שנה מאוחר מידי."

המשך יבוא…………


תגובות (2)

בבקשה בבקשה תגיבו לי זה נורא חשוב לי!

12/02/2012 06:06

יפה!

12/02/2012 06:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך