מצטערת שזה לקח כל כך הרבה זמן......
פשוט ברוב הימים לא הייתי בבית- מסיבות, טיולים, שיעורי בית.....
קיצר, לא היה לי זמן.
תהנו ותגיבו:)

סיפור המשך ל-"הילדה הכי יפה בגן……?" פרק 12

18/03/2012 636 צפיות אין תגובות
מצטערת שזה לקח כל כך הרבה זמן......
פשוט ברוב הימים לא הייתי בבית- מסיבות, טיולים, שיעורי בית.....
קיצר, לא היה לי זמן.
תהנו ותגיבו:)

הייתה לי סוג של תוכנית, אבל עדיין לא חשבתי עלייה לעומק. התיעצתי קצת עם האחות, והיא אמרה לי שזה רעיון מצויין. (אני לא אספר לכם עכשיו את התוכנית, אז כדאי לכם להמשיך לקרוא אם אתם באמת רוצים לדעת מהי התוכנית.) היא אמרה לי שאם אני באמת רוצה לעשות את זה, אני צריכה ללכת למרכז מכוניות כלשהו. יצאתי למשימה.

היא לקחה אותי למרכז, שנראה יותר כמו עיר מכוניות מאשר מרכז מכוניות. ומה שהכי היה מדהים הוא שזה היה נקי. כל כך נקי, שאפשר היה לחשוב שהוא עובר ניקוי יסודי כל יום. אבל לא משנה. נחזור לסיפור.
היא קנתה לי סוג של רחפת. כאילו גלשן כזה, אבל שיכול לעוף באויר. ואז ניפרדתי ממנה בשלום, ויצאתי לדרך על הרחפת החדשה שלי.

עכשיו אתם מבינים מה הייתה התוכנית שלי? אני אגיע לאנטרקטיקה בלי להתאמץ בכלל! אני לא יודעת איך הרעיון הזה פתאום עלה לי, כי אני אפילו לא ידעתי מה זאת רחפת כשחשבתי על הרעיון. כל הדעות היו חושבות שאני מוזרה וששיקרתי, אבל תאמינו לי, באמת לא ידעתי.

יצאתי לדרך. זה היה ממש קל. את פשוט אומרת:" אני רוצה להגיע לאנטרקטיקה" ואז הרחפת פשוט זזה בלי שאת עושה משהו אחר חוץ מלדבר, וזה באמת התאים לי מאוד.
אמרתי את זה, והרחפת ישר הגיעה לאנטרקטיקה. אז אני אמרתי:" להגיע לקרחון הזוהר." ומיד הרחפת הגיעה לקרחון הזה.

חלמתם פעם חלום יפה? יפה ממש? נכון שקשה לתאר אותו? כי זה בדיוק מה שקרה לי כשניסיתי לתאר לכם את הקרחון הזה. אם הייתי יכולה לצייר אותו, הייתי מתחילה בגוון הסגול. בחיים שלי לא ידעתי שלסגול יש כל כך הרבה גוונים. ואז הייתי מתחילה עם האדום, הכתום, הצהוב, לפי סדר צבעי הקשת. הקרחון הזה היה כל כך מרהיב, כל כך יפה, כל כך מדהים, שהיה לי קשה להרוס אותו רק כדי לקבל את התרופה.

המשך יבוא………


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך