אני אמשיך רק אם תרצו:)

סיפור המשך ל-"הילדה הכי יפה בגן……?" פרק 3

13/01/2012 574 צפיות תגובה אחת
אני אמשיך רק אם תרצו:)

לאחר כמה שעות של חיפושים הבנתי שככה לא נמצא את הגנב. ומה הפלא? איך אתם הייתם מגיבים אם אתם העלמתם את כל הדגים שבנחל ובאים אילכם ושואלים אתכם:"אתה היית הגנב?"?הא? זה טיפשי, נכון? בגלל זה הייתי חייבת לנסות גישה שונה. אבל זו היתה בעיה.

שלא תבינו אותי לא נכון, זה לא שאני לא יודעת הרבה גישות שונות לנסות להבין מי הגנב, אלא להפך, יש לי כל כך הרבה גישות, שלא ידעתי לבחור באחת. אבל מה אתם יודעים, לפי האופי החכם שלי (אותו הכרתם בפרקים הקודמים) מצאתי גישה. אני לא בטוחה אם היא תמצא חן בעיני כולם, אבל לא אדע אם לא אנסה. אז פתחתי בשיחה עם ספיר קודם כל. היא תמיד יודעת מה נכון ומה לא נכון, ובגלל זה תמיד חייבים להתייעץ איתה לפני שעושים משהו.

"ספיר יש לי גישה שונה לנסות לדבר עם האנשים, אבל אני לא בטוחה אם זה הדבר הנכון."
"נו, דברי."
"אז בשני תנאים."
"איזה תנאים?"
"1)אל תתנהגו אלי כאילו אני אלוהים אם אני אומרת דבר חכם מידי ו-2)-אל תצחקו עלי."
"אני מקשיבה."
"טוב, אז אנחנו קודם כל נשאל את האנשים אם הם קנו נעלים עם סוליה בצורת יד, ומי שידבר בעצבנות ויסרב לענות נצרף אותו לרשימת החשודים. מי שמיד יענה לנו אחרי שנשאל נוריד אותו מהרשימה."

יואב וספיר עוד פעס הסתכלו עלי כאילו אני אלוהים מרוב חכמה, אבל אז נזכרו בתנאים והתגברו על זה, למרות שליואב היה מאוד קשה להתגבר. אח קזה חמוד לא ראיתם בחיים שלכם.אבל לפני שאמשיך את הסיפור, אני רוצה להבהיר כמה פרטים שלא הבהרתי:
אני בעלת עינים כחולות ושיער בלונדיני חלק.אני לומדת ב"אקדמיה לבלשים"ותחביבי הם להיסתובב עם אחי.
ספיר בעלת עינים ירוקות ושיער ג'ינג'י מתולתל. היא לומדת ב"אקדמיה לאומנים"ותחביבה הם לציר ולשיר.
יואב בעל עינים דבש ושיער חום גולש.הוא לומד ב"בית הספר היאבקות" ותחביביו הם לטייל ולצאת ולמסעות.

הייתי שמחה להמשיך לספר, אבל נראה שנגמר לי המקום, אז רק שתי מילים:
המשך יבוא……..


תגובות (1)

אני אצתרך לפחות 10 תגובות כדי להמשיך.
(כי אז אני אבין אם באמת קראו ואהבו את הסיפור שלי:))

14/01/2012 01:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך