NoAdar
אני התחלתי לכתוב את הסיפור הזה באנגלית וחברה שלי שקראה אותו חושבת שהוא ממש טוב, בגלל שבמקור הוא פאנפיק החלטתי לתרגם אותו ולשנות את השם של הדמויות. תגידו לי מה אתם חושבים עליו, אם כדאי לי להמשיך לכתוב או לא כי ממזמן לא כתבתי סוג כזה של סיפור.

סיפור חדש-אהבה בדם קר (שם זמני-פתוחה להצעות)

NoAdar 28/11/2015 716 צפיות 2 תגובות
אני התחלתי לכתוב את הסיפור הזה באנגלית וחברה שלי שקראה אותו חושבת שהוא ממש טוב, בגלל שבמקור הוא פאנפיק החלטתי לתרגם אותו ולשנות את השם של הדמויות. תגידו לי מה אתם חושבים עליו, אם כדאי לי להמשיך לכתוב או לא כי ממזמן לא כתבתי סוג כזה של סיפור.

רציתי לכתוב סיפור חדש בגלל שנתקעתי עם ממלכה מפורקת ולא רציתי להפסיק לכתוב אז הנה פרולוג קטן לסיפור,

'אהבה היא שקר. לכן אני השקרנית שלך, ותמיד אהיה.'
זה מה שהיה חרוט על הקבר שלה, המסר קצת מוזר אבל לפי מה שביקשה לפני כל כך הרבה שנים הוא נחרט בכסף על הקבר שלה. היא עזבה לפני שנים והמשפחה שלה עדיין זוכרת כמה שמחה היא הייתה, אבל רק אחד מהם הכיר אותה הכי טוב שאפשר, ג'ייסון. חבר הילדות שלה שביזבז כל שנייה פנויה איתה, היא הבטיחה לו נצח, והוא הבטיח לה כל מה שיכל להציע, את הלב שלו.
היא הוכרזה כ'נעלמה' לפני הרבה מאוד שנים ואחרי כמה חודשים כמתה, ג'ייסון לא איבד תקווה עד ללפני שלוש שנים, כשביקר בקבר שלה בפעם הראשונה.
הוא ביקר את קיברה פעם נוספת היום, הפעם דמעות לא נפלו כמו בכל הפעמים הקודמות, הוא בא לומר שלום לפני שילך לעבודה האחרונה שלו. מאז שאיבד תקווה הוא הפך לרוצח עם לב מאבן, מתנקש להשכרה, בלי לב להרגיש משהו בגלל שהיא לקחה אותו כשהיא נעלמה. ג'ייסון הניח את ידו הקרה על לוח האבן, הוא היה חם מקרני השמש של צהרי היום, הוא הבריש את העלים היבשים שנפלו עליו כשחיוך עצוב על שפתיו.
"זאת העבודה האחרונה שלי ג'סיקה, אחרי זה אני אלך ללמוד פילוסופיה כמו שרצית שאני אלמד." הוא נשם עמוקות והידק את לסתו, מונע מהדמעות שצפו מליפול. "הבטחתי לך הכל, ואני מתכוון לשמור על ההבטחה שלי. גם אם זה אומר להישאר לבד לנצח." הנשימה שלו נהייתה רועדת והוא התקשה לנשום דרך אפו, "יום שנה שמח, היינו אמורים להיות כבר שש שנים ביחד אם היית פה. אולי אפילו יותר מחברים." הוא סיים את דבריו ונתן לידו ליפול מהאבן לצד גופו, ידו נדפקה בתיק השליחים שלו, איפה ששמר את כל הציוד לעבודות שלו.


תגובות (2)

נישמע מרתק:)
מצפה להמשך ^^

28/11/2015 20:06

אהבתי מאוד, תמשיכיייי!!!!!!

28/11/2015 23:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך