זה סיפור חדש שאני מתחילה לכתוב והוא לא על וואן דיירקשן!
כרגע זאת הקדמונת ממש קצרצרה ואת ההמשך אני אעלה רק כשאני אסיים את אחד מהסיפורים הנוכחיים שאני כותבת וגם זה רק במידה ויהיו לי הרבה תגובות שאני אדע אם זה שווה משהו בכלל..
כרגע לא ממש נראה לי שאני מכניסה פה עוד דמויות (חוץ ממך אביה <3 ) ואם כן אני אגיד לכם ואולי מי שישקיע יוכל היכנס לסיפור..
וגם כמו ששמתם לב- כרגע אין לו שם, בהמשך יהיה, ישלי כבר כמה רעיונות..
אז.. תהנו D:

סיפור חדש.. נחשו?! לא. הוא לא על וואןדיי D;

11/04/2013 616 צפיות 12 תגובות
זה סיפור חדש שאני מתחילה לכתוב והוא לא על וואן דיירקשן!
כרגע זאת הקדמונת ממש קצרצרה ואת ההמשך אני אעלה רק כשאני אסיים את אחד מהסיפורים הנוכחיים שאני כותבת וגם זה רק במידה ויהיו לי הרבה תגובות שאני אדע אם זה שווה משהו בכלל..
כרגע לא ממש נראה לי שאני מכניסה פה עוד דמויות (חוץ ממך אביה <3 ) ואם כן אני אגיד לכם ואולי מי שישקיע יוכל היכנס לסיפור..
וגם כמו ששמתם לב- כרגע אין לו שם, בהמשך יהיה, ישלי כבר כמה רעיונות..
אז.. תהנו D:

ישבתי שם בחדר, מקשיבה לדיבורים של כולם, מדברים עליי בגוף שלישי, כאילו אני לא שם.
שונאת את זה שהם חושבים שהם יכולים להחליט בשבילי, רק בגלל הדבר הקטן הזה שממש מפריע להם.
זאת בעיה בגוף שלי, בנפש שלי, למה זה כלכך מפריע להם?!
התמודדתי עם זה 19 שנים, לא יזיקו לי עוד כמה שנים נוספות.
19 שנים עברו בלי בעיות, טוב, רוב זמן.. מה פתאום הם נזכרו?
"את חייבת לנסות לפחות, להזיק זה לא יכול" אביה, חברתי הטובה, אמרה והניחה יד מנחמת על ברכי הימנית.
"אז את גם בצד שלהם עכשיו?" נאנחתי בכורסה הרכה עלייה ישבתי.
"זה לא קטע של צדדים! זה קטע של נכון או לא נכון, וכרגע מה שנכון הוא מה שאני, סאמי וג'וני אומרים לך" היא ענתה.
"תביני שאנחנו לא עושים את זה נגדך, זה הכל בשבילך, את חושבת שאני ארצה לשלוח אותך לשם? את החברה הכי טובה שלי! אני לא אשלח אותך לשם אלא מכוונה טובה!" ג'וני התכופף על ברכיו כדי שעיניו יהיו מול עיניי.
"אם אתם רק רוצים בטובתי, למה אתם שולחים אותי לשם? אני לא רוצה את זה וזה לא יעשה לי יותר טוב!" קמתי בעצבים מהכורסה, פונה לחדר שלי.
"כרגע אני המבוגר האחראי פה ואני מחליט, ועלייך לעשות מה שאני אומר" סאמי הלך אחריי.
"ממש מבוגר אחראי, אתה גדול ממני בשנה! ואנחנו אפילו לא משפחה אז בבקשה ממך אל תחליט עליי" אמרתי וטרקתי את הדלת בחוזקה.
"אפריל, בבקשה תפתחי לי שנדבר" ג'וני דפק חלושות על הדלת.
לא יודעת למה, רק על ג'וני אני באמת יכולה לסמוך, הוא החבר הגיי שכל בחורה תרצה בחייה, הוא מבין אותי יותר ממה שאביה מבינה אותי ואנחנו מכירות מגיל 3..
פתחתי לו את הדלת והוא נכנס, בלי לומר מילה הוא אסף אותי לחיבוק, כאילו ראה שבעוד שנייה הגוף שלי נשבר ומתפרק לחתיכות קטנות שעלולות להתפזר בחדר.
בידיים שלו יכולתי לבכות ולהישבר, לחרוג ממנהגי ולרגע קל להיות רגישה.
הוא נצמד לקיר מההדף של גופי הנחבט בו במהלך החיבוק, הוא החליק לאט לאט את גבו על הקיר עד שהגענו לרצפת הפרקט שבחדרי כשראשי קבור בחזהו הצנום.
"ג'וני.." מלמלתי.
"זה בסדר, אני מכיר את הנוהל, מה שקורה פה-נשאר פה" הוא נאנח וליטף את ראשי, מחליק את ידיו בשערותיי.


תגובות (12)

מהמםםםםםםםםםםם תמשיכייייי

11/04/2013 13:10

ואוווווווו זה פשוטטטט מושלםםםםם ממש ממש אהבתייייי את חייבת להמשייך אותווו זה לא שאלה בכלל !!
פשוט מדהים , מושלם , מרגש , הורס , ודורש המשךךך !!
אז תמשיכיי חיים שלייי , אוהבת אותך הכי שיש <3 <3 <3 <3

11/04/2013 13:11

מושששששלם!!!!!!❤❤❤❤❤❤❤
תמשיכי!!!!!

11/04/2013 13:13

וואו זה מהמם! הסיפור הזה פשוט סחף אותי לרגע וניתק אותי מהכול..
את כותבת מדהים ובצורה כל כך כשרונית!
אני מתה שתתחילי בשביל לדעת מה יש לה.. זו רק הקדמה קטנה ואני כבר אוהבת את הסיפור הזה ובמתח!
תמשיכייייייייי!!!!!! 3>>>

11/04/2013 13:28

וואו!! המשךךך

11/04/2013 13:37

הדמויות נשמעות ממש חמודות, וזה נחמד שהתחלת לכתוב סיפור לא על וואן דיירקשן.

11/04/2013 14:27

מדהיייייים תמשיכיי!!

11/04/2013 14:32

מהמם תמשיכי!

11/04/2013 14:33

מהמם! תמשיכי!!!!!!!

12/04/2013 04:41

וואי זה מהמם אפילו שאיי לא קוראת סיפוים שהם לא על וואן דיירקשן :O איך זה יכול לקרות !?!??
תמשיכייייייייי מייידדדדדד אעאעאעאעא סיפור ראשון שאני קוראת שהוא לא על וואן דיירקשן !!

13/04/2013 10:24

חחח אור את קוראת את זה כי זאת אני כתבתי ואת מתה עליי D;
חחחחחחחחחחחחח סתם אני ממש שמחה שאהבת את זה ושזה יהיה הסיפור הראשון שאת תקראי שהוא לא על וואןדיי ((:
ואני ממש שמחה לקרוא את התגובות, ישלי כבר שלושה פרקים כתובים ואני אתחיל להעלות אותם ברגע שאני אסיים את אחד מהסיפורים שלי ♥

14/04/2013 06:36

מושלם תמשיכי !♥

24/04/2013 05:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך