סיפור על 1D – תודה לך – פרק 3

alisa tomlinson 24/01/2013 1196 צפיות 5 תגובות

"מה אתה עושים פה?!" אחד החיילים צעק "יש לכם מזל שמצאנו אתכם" הוא אמר שוב "מה קרה?" לואי שאל וקם במהירות מהדשא "אנחנו צריכים לפוצץ את השטח הזה, ואני נראלי שהייתם רוצים להתפוצץ ביחד איתו" חייל אחר אמר, "מה? מה לפוצץ?!" לואי שאל בהלם מוחלט, "עוד שנה יתחילו פה עבודות בנייה ואנחנו צריכים לפנות את השטח" אחד החיילים אמר "אבל מה עם החיות, האגם, העצים?!" לואי שאל "לואי תעזוב.." לחשתי לו "לא!! אני לא עוזב, אני גדלתי במקום הזה" לואי אמר בקול שבור. "כשחושבים על זה ראיתי אותך פעם" אמד אחד החיילים "אתה יודע מה, בוא נעשה הסכם, אני אחתים 1000 איש על עצומה נגד הריסת המקום הזה, ואתם תמצאו לכם מקום אחר לבנות בו" לואי אמר והושיט את ידו לחייל ללחיצת יד "אני איתך" אמרתי ללואי ושמתי את ידי על כתפו, הוא הסתובב אליי וחייך "סגרנו" החייל אמר והושיט את ידו ללחיצת היד, "אני מתחיל מחר" לואי אמר "אחמאחמ…" אמרתי "אנחנו – אנחנו מתחילים מחר" הוא אמר וציחקקתי, "בהצלחה, אתם תזדקקו לזה" החייל אמר "תאמין לי, ביומיים אני אצליח את זה" לואי אמר בקול בטוח "בואי נלך" הוא אמר לי והלכנו לעבר המכונית.
נכנסו למכונית והסתכלנו אחד על השני, שמתי את ידי על הלחי שלו ואמרתי "אנחנו נצליח" וחייכתי, "אני בטוח" הוא לחש "רוצה לבוא לישון אצלי?" הוא אמר "כן, אני אתקשר לידע את אבא שלי" אמרתי והינהנתי בראשי לחיוב, התחלנו לנסוע ושמתי לב שנכנסו ללונדון, "לואי תגיד, מאיפה החייל הזה מכיר אותך?" שאלתי אותו, "מזאת אומרת?" הוא שאל בבילבול "נוו החייל הזה אמר שהוא מכיר אותך מאיפשהו" עניתי לו "אהה זה" הוא ענה לי "נו? מאיפה?" שאלתי "אז את ממש לא מתעדכנת אה?" הוא אמר בציחקוק "על מה אתה מדבר?" שאלתי אותו מבולבלת, הוא עצר את האוטו בצד ואמר "לואי טומלינסון חבר בלהקת one direction נעים מאוד" הוא אמר בחיוך והושיט את יידו ללחיצת יד, "אממ היי" אמרתי ולחצתי את ידו, אחרי שלחצנו ידיים הוא המשיך לנסוע ואני חשבתי לעצמי, "לואי טומלינסון" שמעתי את השם הזה פעם, המשכתי לחשוב, שמתי לב שנכנסו לשכונת עושר, "אממ לא, נראלי התבלבלת בדרך" אמרתי לו, "לא, למה?" הוא שאל, "נכנסו לשכונת עושר" אמרתי לו וכבר שמעתי בנות צורחות מחוץ למכונית שלנו, לואי פתח את אחת המגירות במכונית והוציא משקפי שמש ומטפחת, "קחי תלבשי את זה" הוא אמר והושיט לי את משקפי השמש "למה אבל?" שאלתי "תלבשי כבר" הוא אמר וישר שמתי את המטפחת על ראשי וליתר ביטחון שמתי את הקפוצ'ון על ראשי "בואי יוצאים" לואי אמר ופתח את דלת המכונית, יצאתי מהר ושמתי לב שלואי החזיק בידי, לא ראיתי כלום, שמעתי צעקות וראיתי פלאשים ולא הבנתי מה קרה שמעתי הרבה אנשים אומרים, "מי זאת לואי?", הרגשתי מוזר, נכנסו לתוך מבנה והורדתי את הקפוצ'ון, התגלה לעייני בית ענקי! סלון מפואר וספות מרופדות, תמונות של ציירים בינלאומיים "לואי, זה הבית שלך?" גימגמתי והייתי בהלם, "לואי מי אתה לעזאזל?!" שאלתי אותו, "את זה את תצטרכי להבין לבד" הוא אמר והתקרב אליי לנשיקה ופתאום ראינו פלאש מבחוץ, ישר סובבתי את ראשי על החלון, "אתה חושב שצילמו אותו?!" שאלתי בפחד………


תגובות (5)

מהממםם !!
תמשייכיייי דחוף !
וכתבתי לך בפרק השני תיאור אם את יכולה להוסיף אותי .. אני אשמח אם תראי אותי ותוסיפי אותי :)

24/01/2013 11:41

מושלםםםםםם תמשיכייייייי , וגם אני כתבתי לך תיאור בפרק הקודם שתוסיפי אותייי אזפליזוש תוסיפי אותי לסיפור המושלמי שלךך !!
אני אשמח שתראי ותוסיפי אותי D:

24/01/2013 12:00

תמשיכיייי!!!

24/01/2013 14:22

תמשיכי!!!!

24/01/2013 14:48

תמשיכי

25/01/2013 02:59
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך