alisa tomlinson
בנות אני בטוחה שאתן רוצות שאני אוסיף אתכן לסיפור, אבל אין לי אפשרות, במידה ואחת הבנות תציע לי דמות בריטית, עם שם אנגלי ותכונות טובות, רוב הסיכויים שאני אוסיף את אותה הדמות.

ממני: alisa tomlinson :)

סיפור על 1D – תודה לך – פרק 4

alisa tomlinson 25/01/2013 1431 צפיות 6 תגובות
בנות אני בטוחה שאתן רוצות שאני אוסיף אתכן לסיפור, אבל אין לי אפשרות, במידה ואחת הבנות תציע לי דמות בריטית, עם שם אנגלי ותכונות טובות, רוב הסיכויים שאני אוסיף את אותה הדמות.

ממני: alisa tomlinson :)

"אני לא יודע" הוא אמר בהיסוס וניגש על החלון ואני אחריו, ראינו חבורה של פאפראצי למטה ומשמאל שמתי לב צלם אחד שיורד למטה מסולם צדדי של הבית, הוא כנראה הצלם שצילם אותנו, "שיט נוו" צעק לואי, "הכל יהיה בסדר" לחשתי לו וחיבקתי אותו, רק לרגע אחד שחכנו שכל הצלמים ראו אותנו, "אממ ג'נה?" לואי אמר תוך כדי החיבוק, "הצלמים" הוא אמר שוב, "אויי פאקק" אמרתי ושיחררתי מהר מהחיבוק, "זה בסדר, נתגבר" הוא אמר, הדליק את הטלוויזיה ויתיישב על הספה, ואני לידו, "שים חדשות" אמרתי לו ושמתי את ראשי על חזהו והוא חיבק אותי, הרגשתי את ליבו דופק, ואת חום גופו לפתע שמעתי מהטלוויזיה "לואי טומלינסון וחברתו החדשה?" ישר הרמתי את ראשי לעבר המסך הענק שתפס את כל הקיר, "אני לא מאמינה" לחשתי לעצמי וקמתי מלואי "לואי הצעיר נתפס אם ילדה צעירה, הם נתפסו מתחבקים לעיני המצלמות!" אמרה הכתבת הרכלנית, בזמן שהיא אמרה את כל השטויות האלה לואי קם והלך, "לואי לאן?!" שאלתי אותו, "תישארי פה" הוא אמר ויצא מהבית.
-נקודת המבט של לואי-
יצאתי מהבית, תיכננתי ללכת לבית של הארי לדבר איתו, אני בטוח שהוא ראה את זה, אבל בסוף החלטתי ללכת לאולפן החדשות ולהעלות לשידור, כדי להסביר. בלי לחשוב פעמיים התנעתי את האוטו ובשיא הקושי, בלי לדרוס אף מעריצה או צלם, יצאתי מהשכונה, לא הייתה לי ברירה, אז לא הסתכלתי לעבר המעריצות שרדפו אחרי המכונית שלי, זה ממש כאב לי אבל הייתה לי מטרה אחרת, 'להסביר את עצמי'.
הגעתי לאולפן והגעתי לשומרים על הכניסה "תעודות בבקשה" אחד מהם אמר בקול נמוך וקשה, "קפוץ לי" אמרתי ונכנסתי במהירות, חיפשתי את הדלת של חדשות הרכילות, אחרי חיפושים ארוכים מצאתי. נכנסתי מהר והתיישבתי על אחד הכיסאות "אז כמו שאמרתי.." הכתבת אמרה וישר שמה לב שאני פה, "טוב יש פה שינוי בתכנית, לואי טומלינסון פה" היא אמרה והסתכלה עליי בפרצוף מוזר, "אני רק באתי להגיד לכם, כן יש לי חברה, ואני אוהבת אותה, ואם יש לכם בעיה עם זה, נראלי שתצטרכו להכיר אותה, כי היא בן אדם מדהים! ג'נה ג'יימסון, אני אוהב אותך!" אמרתי "אוווווווו" הכתבת אמרה ומחאה לי כפיים, "זהו" אמרתי ויצאתי בזריזות מהאולפן לעבר המכונית, "תיזהר" אמר השומר כשיצאתי מהמבנה, לא התייחסתי אליו ונכנסתי מהר למכונית, אחרי כמה שניות של חשיבה קיבלתי שיחה נכנסת, "זה זאין" לחשתי לעצמי ועניתי "היי זאין" אמרתח, "היי לו, יפה לך, חברה חדשה" הוא אמר "אוייש תסתום" אמרתי לו, המשכנו לדבר כמה דקות על שטויות ונגמרה השיחה, התנעתי את האוטו וחזרתי הביתה.
-נקודת המבט של ג'נה-
"אני בבית" לואי צעק וקמתי מהר מהספה, רצתי אליו ונישקתי אותו נשיקה ארוכה, "אני אוהבת אותך" לחשתי אליו והוא הרים אותי "אההה לואייי" צעקתי לו, "מה?" הוא לחש תוך כדי שהוא סוחב אותי לקומה למעלה, "חח לאן אתה סוחב אותי?" שאלתי בציחקוק, הוא לא ענה לי, הוא פתח את דלת החדר וזרק אותי על המיטה ראייתי את החדר הענקי שלו, נדהמתי מכל דבר שהיה שם! "וואו לואי" אמרתי לו, "אבא שלך יודע שאת פה?" הוא שאל, "כן אמרתי לו בזמן שהיית באולפן, "יופי לכי לישון, מחר יש לנו חזרות לסיבוב הופעות" הוא אמר והתיישב לידי, "אני אוכל ללכת למקלחת רק?" שאלתי בציחקוק, הוא אמר והוציא מגבת ופיג'מה מהארון וזרק עליי "חח איה, רגע אני אמורה ללבוש פיג'מה שלך?" שאלתי, "כן, למה לא?" הוא אמר, "טוב נו" אמרתי וקמתי מהמיטה לעבר חדר האמבטיה, אחרי מקלחת של עשר דקות חזרתי לחדר וגיליתי את לואי ישן, נשכבתי לידו ולאט לאט נרדמתי……..


תגובות (6)

יואו סיפור כזה מושלם אני גם רוצה אני ינסה לעשות דמות ברטית
שם: אליס.
גיל: כמו כולם.
תכונות: מצחיקה, רוקדת יפה, טובת לב, מכבדת וקצת ילדודית.
רוצה להיות עם: הארי!
פלי תוסיפי אותי לסיפור המדהים הזה

25/01/2013 03:06

אוי שחכתי לכתוב יופי: עניים ירוקות שיער גלי שטני עד אמצע הגב רזה די גבוהה (לא ממש)
אוהבת כובעי צמר ונעלי בובה

25/01/2013 03:08

שם:ג׳וליה
שיער שחור חום גלי קצת יותר קצר מקרה עיניים חום ירוק אוהבת לשחק כדורגל לנגן על סקסופון לרקוד היפ הופ כובעים אולסטאר נייק ואדידס טובת לב קצת קשוחה אמיצה ואוהבת לעזור גיל כמו כולם גובה לא נמוך מדי ולא גבוה מדי.
בבקשה תוסיפי אותי

25/01/2013 03:35

אה ושחכתי סיפור מדהים!!!!
תמשיכי!!!!!

25/01/2013 03:36

אני כתבתי לך בפרקים הקודמים שאני גם רוצה להשתתף אשמח אם תראי ותוסיפי אותי לסיפור היפהה שלך

25/01/2013 06:18

פלייז תוסיפי אותי לסיפור המדהיםםם שלךךך D:
אם כן אז אני רוצה להיות עם : זאין אם הוא תפוס את נייל
שם: אביה
גיל: כמו כולם
תיאור חיצוני: שיער שחור חלק וארוך , עניים חומות בורקות , חיוך יפה , יש לי חולשה ללקים ועקבים .
אופי : אני יודעת לשיר קצת אבל מזייפת , מנגנת על גיטרה כבר מון שנים , יודעת לבשל , יודעת גם לצייר
החברות שלי זה הדבר הכי חשוב לי , אני אובססיבית לגבי ריחות (בשמים , וכאלה)
אני קצת ילדותית ושטותית , אוהבת לבלות ולהנות
מקווה שתוסיפי אותי לסיפור המהמםם שלךך , תמשיכיי דחוףףףף !!

25/01/2013 06:26
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך