סיפור על 1D – תודה לך – פרק 5

alisa tomlinson 27/01/2013 646 צפיות 4 תגובות

"בוקר טוב יפהפייה" שמעתי את לואי לוחש לי ומנשק את ראשי, לאט לאט פקחתי את עייני, לאחר כמה שניות אמרתי לו "בוקר טוב" וחייכתי לעצמי חיוך קטן, "הגיע הזמן לקום", הוא אמר והרמתי את ראשי והתמתחתי, "טוב, אני יורד להכין לנו אוכל ואז נצא לאולפן" הוא אמר ופתח את דלת החדר, קמתי מהמיטה וניגשתי לחלון, הסתתי את הווילון ופתאום אני מגלה עשרות עיתונאים למטה, אחרי כמה שניות הם שמו לב שאני מסתכלת עליהם והם התחילו לצלם אותי, לא ידעתי עם להישאר שם או ללכת, פתאום אני מרגישה מישהו מחבק אותי מאחורה, אני מסתובבת ומגלה שזה לואי, הוא נישק אותי נשיקה חמימה, לאחר הנשיקה אמרתי, "יש פה צלמים אתה יודע", "אני יודע, ואני רוצה שידעו עלינו" הוא לחש לי ונישק אותי שוב, שמעתי את המעריצות צורחות, אחרי הנשיקה השנייה חייכתי חיוך ענק והסתכלתי למטה, לואי עוד חיבק אותי, הרגשתי את חום הגוף שלו, "את באה? האוכל תכף מוכן" הוא אמר, "כן בוא" אמרתי לו והשתחררתי מהחיבוק, יצאנו מהחדר והוא הרים אותי על ידיו "אהההההה לואייי" צעקתי, "מה?" הוא אמר ונישקתי אותו נשיקה קצרצרה וחמודה. ירדנו למטה ואני בידיו, הוא הוריד אותי והתיישבתי על הכיסא, -דפיקה בדלת- "אני אפתח" אמרתי וקמתי והכיסא, "בוקר טוב, הינה העיתון של היום" אמר איש קטן ובידו חבילת עיתונים, הבנתי שהוא מחלק העיתונים, "אממ תודה" אמרתי ולקחתי מידו את העיתון וסגרתי את הדלת. "לואי וחברתו החדשה" היה כתוב בדף הראשי, תמונה ענקית שלנו מאתמול בלילה נפרשת ברחבי הדף, "לואי?" שאלתי אותו, "כן?" הוא אמר והפנה את ראשו עליי, בלי לומר מילה סובבתי אליו את העיתון, הוא ניגש אליי ולקח מידי את העיתון, "ישש" הוא חייך ואמר, "חח למה יש?" אמרתי בציחקוק ושיבלתי את יידי, "אני רוצה שידעו עלינו, אני אוהב אותך" הוא אמר לי וקירב את מותניי, דלת הבית נפתחה וראיתי נער בלונדיני בגילנו ובשיניו גשר, "נוו אין זמן לרומנטיקה, עוד מעט החזרה מתחילה!!" הוא אמר ויצא מהבית, "מי זה?" שאלתי בהלם, "אהה זה נייל, הוא גם בלהקה שלי" לואי אמר, "נווווו" אותו נער חזר שוב והלך, "בסדר תן לאכול, נודניק!!" לואי צעק לעבר הדלת, אך נייל לא הגיב. "טוב בואי נשב לאכול ואז נתארגן" הוא אמר והגיש לי מגש עם חביתה וסלט, לצד קפה, "אווו" אמרתי והתחלתי לאכול, "בתאבון מיי לאב" אמרתי ונתתי נשיקה ללואי שישב מולי, סיימתי לאכול ועליתי למעלה, "שיטט נוו" צעקתי לעצמי, "מה קרה לאב?" לואי שאל ופתח את הדלת, "אין לי בגדים, יש לי רק את הבגדים המסריחים מאתמול," אמרתי והתיישבתי על המיטה, "את בטוחה?" הוא שאל ופתח ארון קטן שהיה בצד החדר, "לואי? למה יש לך בגדים של בנות בחדר שלך?" שאלתי בהלם, "אני שומר אותם למקריי חירום בלבד!" הוא אמר בטון גברי, לא אמרתי כלום, פשוט לקחתי את הבגדים שהיו שם ויצאתי מהחדר לעבר המקלחת, וכן, יצאתי משם בפרצוף מוזר, אחרי כמה דקות חזרתי לחדר וראיתי את לואי בתחתונים, "אוייש סליחה" אמרתי ויצאתי מהחדר בבושה, "זה בסדר.." הוא פתח את הדלת ואמר, היה לי מוזר לראות אותו בתחתונים, אבל הרגשתי שאני עוד שניה קופצת מהגג מרוב שמחה. "רק שתדע, מה שאני לובשת זה לא רע בכלל.." אמרתי בציחקוק, "טוב נצא?" הוא אמר ולבש את החולצה שלו, "אממ כן" אמרתי וקמתי והמיטה לעבר הדלת, "רגע" הוא אמר ותפס בידי "נשיקה" הוא אמר לי, "חח אוקיי" אמרתי ונישקתי אותו, "בוא" הפסקתי את הנשיקה ואמרתי, "נו אבל באלי עוד אחת" הוא אמר בזמן שאני משכתי אותו במדרגות לעבר היציאה, יצאנו מהיציאה ולא הצלחנו להתקדם לעבר המכונית, "אווו…" אמרתי בביאוס……………..


תגובות (4)

איזה פרק יפה!!!!!!
הסיפור הזה יפה בטירוף והכתיבה שלך נורא יפה!
את מוכשרת והסיפור הזה מדהים (8
תמשיכייייייייי מהרררררררררררר

27/01/2013 11:05

מושלמייי כרגיל תמשיכיייייי

27/01/2013 11:28

תמשיכי!!!!!!!!!

27/01/2013 12:14

תמשיככי:)

27/01/2013 15:54
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך