תכתבו תגובות בבקשה זה חשוב לי :)

סיפור קיץ *פרק 1 *

27/06/2013 484 צפיות 3 תגובות
תכתבו תגובות בבקשה זה חשוב לי :)

3..,2…,1…
הפעמון צילצל זהו החופש הגדול כבר כאן !!!!!!
כל הילדים רצים צועקים ומתלהבים (כן כן , גם אני ביניהם ).אני נפרדת במהירות מכל חבריי בכדי להגיע לבייתי כמה שיותר מהר להראות להוריי את התעודה המדהימה שלי !! ההורים שלי הבטיחו לי שמעל ממוצע של 97 הם ישלכו אותי למחנה הקיץ שכל כך רציתי בארה"ב . כל שנה אני מוציע תעודה מעולה + מצטיין , אבל השנה התעלתי על עצמי והיה לי ממוצע של 97.546 . אני ממש גאה בעצמי . אני לוקחת אוטובוס לביתי ומגיעה הבייתה תוך 12 דקות בדיוק . אני פותחת את הדלת . אמא נמצאת במטבח מבשלת את האוכל האהוב עלי רביולי גבינה ואבא שלי יושב בסלון מול הטלוויזיה רואה משחק של ה-N.B.A . איזה מזל שהיום זה יום שישי , כי רק ביום שישי הורי נמצאים בשעה כזאת בבית . אמא צועקת לי מהמטבח " נו ג'סיקה איך התעודה ? " אני מתחילה לצעוק " ממוצע של 97.546 בייבי ". "אני גאה בך כל כך " היא אומרת וניגשת לחבק אותי . גם אבא שלי קם ונותן לי חיבוק ונשיקה בלחי . "אז כנראה שאני לא יראה את הילדה שלי חודשיים נכון ?" אומר אבא שלי . " אכן כן " אני משיבה לו . " ג'סיקה אני חושבת שאת צריכה להתחיל לארוז " אומרת לי אמא "הטיסה לשם היא היום לפנות בוקר " היא ממשיכה " מה כבר קניתם לי כרטיסים ? " אני אומרת כולי מתרגשת ומתנשפת . "כן , ידענו שתצליחי " אומר אבא . אני נותנת להם חיבוק ענק והולכת לחדרי . אני לוקחת את המזוודה ומנסה לארוז בשיא המהירות את הדברים שלי .
לדעתי הקיץ הזה הולך להיות מענייו מה אתם חושבים ?!


תגובות (3)

נשמע ממש מעניין מחכה להמשך;)

27/06/2013 08:24

תודה רבה :)

27/06/2013 09:05

תודה רבה :)

27/06/2013 09:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך