nicole_miou7
הנה התמונות למי שרוצה, אני אישית הייתי חייבת - ♥ טרביס - http://data3.whicdn.com/images/110892028/large.jpg http://data1.whicdn.com/images/110891996/large.jpg ♥ קיליאן - http://data1.whicdn.com/images/110891798/large.jpg http://data1.whicdn.com/images/110891762/large.jpg ♥ ג'ונתן - http://data2.whicdn.com/images/110892159/large.jpg ♥ מיילו - http://www.stars-arena.com/wp-content/uploads/2013/08/Ian-Somerhalder_5.jpg ♥ ג'יני - http://data1.whicdn.com/images/110891919/large.jpg http://data3.whicdn.com/images/110891891/large.jpg ♥ דניאלה - http://data3.whicdn.com/images/110891820/large.jpg http://data2.whicdn.com/images/110891858/large.jpg ♥ הלן - http://data2.whicdn.com/images/110892241/large.jpg ♥ אמיליה, אמי - http://data3.whicdn.com/images/110892093/large.jpg http://data3.whicdn.com/images/110892119/large.jpg

* ספינה טרופה * הקדמה+דמויות

nicole_miou7 12/04/2014 3374 צפיות 9 תגובות
הנה התמונות למי שרוצה, אני אישית הייתי חייבת - ♥ טרביס - http://data3.whicdn.com/images/110892028/large.jpg http://data1.whicdn.com/images/110891996/large.jpg ♥ קיליאן - http://data1.whicdn.com/images/110891798/large.jpg http://data1.whicdn.com/images/110891762/large.jpg ♥ ג'ונתן - http://data2.whicdn.com/images/110892159/large.jpg ♥ מיילו - http://www.stars-arena.com/wp-content/uploads/2013/08/Ian-Somerhalder_5.jpg ♥ ג'יני - http://data1.whicdn.com/images/110891919/large.jpg http://data3.whicdn.com/images/110891891/large.jpg ♥ דניאלה - http://data3.whicdn.com/images/110891820/large.jpg http://data2.whicdn.com/images/110891858/large.jpg ♥ הלן - http://data2.whicdn.com/images/110892241/large.jpg ♥ אמיליה, אמי - http://data3.whicdn.com/images/110892093/large.jpg http://data3.whicdn.com/images/110892119/large.jpg

הייי. אמ אוקיי זה יהיה ארוך, החלטתי שהסיפור ישתלב קצת עם זמנינו, כי בכל זאת, אני לא יודדעת כ'כ הרבה על העבר הרחוק, אז לא לשפוט ! חחחחחחחח, לסיפור קוראים
' ספינה טרופה ' אני לא מקורית במיוחד, וזה דיי לא קשור, בינייתים לפחות, אבל.. אם יש לכם הצעות אז אתם מוזמנים לנסות. הוספתי את הדמויות שאמרתי שאוסיף, ועוד שתיים משלי (: יש בסה'כ 8 דמויות עיקריות
הסיפור יהיה בהמשכים – והוא יהיה ארוך יחסית (:
דרמה, רומן, מתח, הרפתקאות, שודדי ים, ומין הסטם – רום. (:
מקווה שתיהנו, והנה הדמויות וקצת רמזים על ההמשך, אוליי תראו אותם הוספתי תמונות למטה ב'רציתי להוסיף' יש שתי תמונות לכל דמות כמעט –

הנה הדמות שלי –
שם מלא: טרביס ג'ון מייקלסון
כינוי: כולם קוראים לו טרב
גיל: 19
מין: זכר
אופי: הרפתקן, לא מכיר בפחד. לא מוכן להתפנק, ולא מוכן להתחמק מעבודה, חזק, עקשן, בעל ביטחון עצמי דיי גבוה ומתגרה לרוב, ציני וחברותי, לפעמים מסתגר בתוך עצמו ובמחשבות אבל לרוב צוחק ומשתכר עם כולם, הוא ה-קפטן, גם אם זה לא רשמי- זה יהיה. כי כולם יודעים את זה, וכולם אוהבים אותו. ותומכים בו.
מראה חיצוני : חיוך מהפנט, מבט ממכר, שיער חום בהיר קצר, גבוה, מקועקע, עיניים ירוקות, שזוף מהחיים בחוץ, לקוב לובש גופיות עם שרוולים נופלים, והכל נראה טוב. שרירי במיוחד, בעל נוכחות רבה
הורים: מריה ומייקל
רקע: הוריו חיו בבית קטן לאורח הים, אביו היה לוחם גדול במלחמות העיר, ונהג להתעלל בבנו, ולהוציא את העצבים עליו, שכיר נשק. אמו הייתה מוכרת בשוק, מכרה דגים וסחורה שקרוביה דגו והכינו, אמו נפטרה, ואביו שיכור בלי טיפת אכפטיות
הים היה הדבר היחיד שהיה שם לאחר מוות והיעלמות המשפחה, התחיל בתפקיד קטן, ובספינות שהיה עליהם לא היה חבר צוות אחד שמת מהים, הוא הציל מכל סכנה, ולקח פיקוד כשהיה צריך, במהלך חייו, רחש את חבריו לסיפון קיליאן ג'ונתן אמי והלן, את הלן הכיר ממסעו הריאשון, ולפעמים אפשר לחשוב שרק הוא מכיר אותה, ואת אמי הכיר עם השנים, אפשר להגיד שמתפתח משהו מאוד מעניין שם, בין השתיים. עד שג'ן הגיע.

שם מלא: קיליאן ג'יים בלופיש
כינוי: כולם קוראים לו קיליאן
מין : זכר
אופי: כנה, בעל חוש הומור, חשדן, חברותי, ציני, בעל שמחת חיים, סקרן, פטפטן, שאפתן, בעל ביטחון עצמי, אופטימי, חצוף, ילדותי, קצת אנוכי לפעמים.
מראה חיצוני: שיער שחור עורב (מאלה שאי אפשר לצבוע אליו, רק להיוולד איתו), עור שזוף מהחיים בים, שרירי, עיניים בצבע כחול יחסית בהיר, כהשקפה רבה מהים, גבוה ומפותח שרירתית. רואים כשהו בסביבה. לא ניתן להתעלם ממנו. יש לו שני עגילים מזהב באוזן ימין. מרבה ללבוש חולצות קצרות פתוחות ושרוואלים.
גיל: 19
שמות הורים: סלנה ותומאס בלופיש
רקע: אבא שלו דייג. כשהיה בן חמש אמא שלו נחטפה על ידי פיראט, וזה היה עבורו ועבור אבא שלו טראומה קשה מאוד. אבא שלו לא התגבר על כך, והכה אותו לפעמים מתוך תסכול. בגיל עשר לקיליאן נמאס והוא ברח מהבית כדי לחפש את אמא שלו, אם לא הרגו אותה כבר. הוא עבר כבר כמה צוותי מלחים והספיק לשרת בתפקידים של נער סיפון, נווט, תצפיתן, טבח, אחראי צוות ועוד. בכל ספינה הוא שאל על אמא שלו או על הפיראט עם העין האחת שחטף אותה וקיבל תשובה שלילית. הוא לא מתייאש וממשיך לחפש אותה עד שיימצא תשובה. לפעמים הוא מרוויח כסף ושולח אותו לאבא שלו, כדי להראות שהוא חיי. הוא נלחם עם חרב עם ניצב זהב והלהב מעוקל. הוא קיבל את החרב מאוצר שמצא.
הערות: יש לו חיבה מוגזמת לרום. הוא אוהב להשתכר בלילות, ובזמן שהוא שיכור הוא מתחיל עם בחורות ופורץ בקטטות. הוא מעוניין בקשר רציני אבל עוד לא מצא מישהי שבאמת מתאימה לו, חזקה וקשוחה. הוא בחיים לא יודע בזה – אבל הוא מחפש את האחת.
[ קרדיטים על הדמות ל-NealvsHook, אהבתי, ושיניתי קצת חיצוניות לא לכעוס עליי ! ]

שם: ג׳ונתן
כינוי: ג׳ון
מיו: זכר
גיל: 19
אופי: נחמד מאוד , עקשן כמו פרד , לא מוכן שיעשו בישבילי את העבודה הקשה , אוהב אתגרים.
רקע: בא מאיזור עשיר, הוריו פינקו אותו, אבל לחצו עליו נורא.. אינו הצליח בתחום הלימודי ולכן הועף מהמשפחה וגדל לבד מגיד צעיר, למד להסתדר ופיתח ערכים ריגשיים ועמוד שידרה לבדו, בעל חוכמת חיים ושמחת חיים אישית, למד להסתפק במועט, ולעולם לא באמת היה צריך את הפינוק המיותר
מראה: גבוה יחסית לשאר, שיער חום כהה, שרירי, עניים חומות.
הורים : מתו
עוד משהוא: לא מוכן שיסתכנו בישבילו.
[ קרדיטים על הדמות ל-הביצה, שם מקורי [?] אהבתי את הדמות ((: ]

שם: מיילו
שם משפחה: רוסו
כינוי: לייס
מין : זכר
אופי: נחמד, נדיב, רגיש, מתחשב, מגונן.
מראה: שיער שחור , פה קטן וורדרד, אוזניים מעט מחודדות, אף טיפה סולד, עיניים כחולות בהירות, רזה וגבוהה.
גיל: 17
שם האם: מריה שוקרט
שם האב: אדמונד רוסו
עבר: שמיילו היה בן חמש אמו התאהבה בגבר אחר, ונטשה את מיילו, אביו אשר היה שבור מכך שאשתו עזבה אותו החליט להתאבד ולהשאיר את מיילו הקטן לבדו.
במשך השנים מיילו למד להתגונן ולהסתדר בעצמו, יש לו חרדת נטישה ובגלל זה הוא נהוג להיות נחמד, בשביל שלא יינטשו אותו
משהו מיוחד: שהוא כועס עיניו יכולות לשנות את צבען לצבע בהיר יותר
[ קרדיטים על הדמות ל-me and myself (: ]

הנה עוד אחת מהדמויות שאני הוספתי-
שם מלא: ג'יני נייט
גיל: 18
מין: נקבה
כינוי: ג'ן
הורים: זה משתנה אבל בעיקר ה'אמא' עמליה
אופי: כולם חוץ ממנה יכולים להעיד על כך שיש לה בעיה עם לסמוך על אנשים, שורטת, מכאיבה, אבל זה הכל חומה. לוקח לה זמן להפתח, היא אוהבת לעקוץ, היא יודעת שהיא מהווה אתגר, ויש כאלו שלא מוכנים בשבילה. זה טוב לה. חזקה, עקשנית. יודעת להקריב דברים, ולחשוב לפני מעשה, מדברת עם עצמה לפעמים, מתחברים אלייה, מי שלא מפחד, כשהיא נפתחת היא יכולה להיות מדהימה, היא גם כן צינית ומצחיקה, מתעצבנת מהר, ויודעת ללכת עד הסוף. עושה דברים משוגעית בתדירות יומית, יכולה להיות גם נדיבה ורגישה, אבל זה לא קורה הרבה. היא ביצ'ית בעיקר. חומה.
מראה חיצוני: עיניים חתוליות, עצמות לחיים חזקות, שיער ארוך וחום, שהיא צובעת לשחור כל פעם, אבל הצבע יורד גם מהשמש, עיניים כחולות-ירוקות, נמשים שנוהגת להסתיר, מטר 72, שנחשב גבוה בין שאר הבנות, רזה, אבל מפותחת במידה לגופה,
רקע: ננטשה כשהיית בת שנתיים-שלוש, וגדלה בבתים זרים, עניים ועשירים, אוהבים, ואוהבים פחות. הבית היחיד שאהבה, היה עם אישה נורא מיוחדת, עשירה שלא רצתה את הכסף לעצמהף חיה על רפסודה, הייתה טווה חוטים, ודגה עם בעלה. שמחה אמיתית. היא נפטרה 5 שנים אחריי שהכירה את ג'יני, אחריי שבעצם אימצה אותה. השאירה לה קצת זהב, ושרשרת-השרשרת שתמיד עלייה. בעלה של עמליה התאבד לאחר שמתה, והוריש לג'יני את הרפסודה. ג'יני לבדה, נשלחה לפנימייה ועד עכשיו החזיקה שם שנה אחת בלבד. היא על 'תנאי' במילים יפות.
הסתבכה המון, ולמדה עם הזמן להגן על עצמה, אוהבת לרקוד ולשיר, ומאמינה שזה משחרר

שם: דניאלה ספנס
גיל: 18
מין: נקבה
מראה: שיער שטני ארוך וחלק אבל גלי בקצה שלו, עם גוונים זהובים וחומים טבעיים, 'בלונדה' עיניים כחולות גדולות, חיוורת, נמשים, רזה מאוד אבל לא גבוהה בכלל.
אופי: נחמדה, מצחיקה, אינטלגנטית.
כינוי: דני
אבא: ריק
אמא: סיירה
עבר בגדול: אמא שלה הייתה זמרת ברים די מצליחה ונישאה לריק, הוא נטש אותה והותיר אותה שבורה לאחר זמן קצר מאוד: 72 ימי נישואים.
סיירה עברה לארץ אחרת כשהיא בהריון עם דני בבטן, לאחר שהיא הולידה את דני היא הבינה שהיא חייבת לעבוד והלכה לעבוד כמנקה, עד היום צוחקים עליה בחדשות.
דני הייתה חייבת לעזור לה בעבודה וזה תמיד הפריע לה, היה לה קשה לקבל הוראות ולא להחליט בעצמה, לשרת אנשים אחרים, היא הבטיחה להרוג את ריק.
אבל כשהוא חזר אמא שלה עדיין אהבה אותו, ודניאל נדחפה הצידה, ועכשיו היא עדיין מנסה להראות לאמא שלה מה קורה, אבל אמא שלה עיוורת מאהבה ורוצה לשלוח את דניאל לפנימייה.
[ קרדיטים על הדמות ל-סיפורים מעניינים מאוד123, שיניתי קצת מקווה שאת לא כועסת]

שם: הלן
שם משפחה: סנט ג'ונסון
כינוי: הל ( Hell-גיהנום)
מין: נקבה
תכונות אופי: קשוחה, מתבודדת, מתחכמת, נבונה.
מראה: עיניים גדולות וכחולות וכהות, שיער שחור עם גוונים יחסית בהירים מהשמש ן מגיעה עד לעורפה, רזה, גובהה ממוצע, צלקת על זרועה השמאלית.
גיל: 19
שם האם: מרי-אן
שם האב: אדוארד
עבר: אביה היה סוחר עשיר שנהג להסתובב בעולם הוא נהג לבקר רק לעיתים רחוקות, אמה גידלה אותה לבד בגלל עבודתו של אביו, שהלן גדלה היא סבלה מהתעללות מילדי הכפר שבו היא חייה שהגיעה לגיל עשר היא הפכה קרה וסגורה אם מישהו הציק לה היא יכלה למרר את חייו, כך היא קיבלה את הכינוי הל (Hell)
[ קרדיטים על הדמות ל-me and myself שתי דמויות ! ]

שם; אימיליה פור.
גיל; 16
כינוי; אמי.
מין: נקבה
מראה; בהירה מאוד. מאוד. שיער חום בהיר, עיינים ירוקות זית. ריסים ארוכים. רזה, דיי גבוהה ולא ממש מפותחת.
הולכת עם שמלות ארוכות, אבל בדרך כלל לא נפוחות.
אופי; מנומסת, נעמת הליכות.. ממש ליידי.
ועדיין- מרדנית, חזקה, לא נשברת בקלות; כמו כל פיראט טוב.
עבר; עד גיל 9 היא הייתה פיראטית, חיה את הים.
היא הייתה ביתו של הקפטן.
יום אחד הם נלחמו -זה היה אחד הדברים שהיא הכי אהבה לעשות.- באנשי הממשל, שהשתלטו על הספינה ולקחו את כל הפיראטים בשבי.
היא ראתה איך מצליפים לאביה בשוט, והרגישה את זה על עורה.
בלילה הם הפרידו בינה לבין אביה, ודחפו אותה לכלוב בחדר הקפטן {של הממשל.}. רק שהדלת הייתה סגורה, הקפטן החל לענות אותה. הוא חתך אותה עם החרב שלו, ובבוקר היא הייתה חלשה מאוד מאיבוד דם. אביה ניסה לחבק אותה, והם ירו בו.
הם קשרו בשרשרת את כל הפיראטים, אבל היא הייתה קטנה מידי.
הקפטן החליט לשם אותה אצל הנפח, חברו הנאמן, עד התלייה.
ברגע שהנפח ראה אותה, את המבט הזה בעייניה… הוא התאהב.
התאהב בילדה הקטנה הזו. ובכל מילה שיצאה מפיה זה רק התחזק.
הוא טיפל לה בחתכים וחיבק אותה, האכיל אותה ונתן לה לישון. אחר כך הוא הלך למושל והתחנן בשביל לשמור אותה. הוא הבטיח שתול חודש לא יהיה זכר לכך שהיא הייתה אחת מאוכלי הים.
וכך היה- הוא אימץ אותה, והיא הפכה למקור האושר שלו ושל העיירה כולה, אבל תשוקתה לים לא פסקה לעולם.
ומילה אחת לא במקום, תנועה אחת שתסגיר שהיא לא אחת מהם… תזכה אותה בתלייה.
[ קרדיטים על הדמות ל-Yali123 הידע שלך על פיראטים אחלה (: כל אחד והפייב שלו ]

כותבת פרק ריאשון, אני משקיע תגיבו ♥


תגובות (9)

יש!
את יכולה לכתוב את הקישור של מיילו בלבד, באחת התגובות?

12/04/2014 12:34

זאת דניאלה שלי?!
טוב, אני לא אכעס עליך אם תעלי היום פרק 1.

12/04/2014 12:35

אהההה….
זה ממש לא כפי שדמיינתי אותו

12/04/2014 13:11

שינית רק את המראה , אז אני סולח על השפם!

12/04/2014 13:15

סורי על הציפיות, לא מצאתי תמונות \ אנשים יותר דומים\מתאימים S:
אבל אתם יכולים להמשיך עם הראש שלכם, בכל זאת זה רק שחקנים, כל אחד והדמיון שלו (:

12/04/2014 13:20

תתחילי פרק ראשון!!

12/04/2014 13:21

את מתחילה פרק ראשון?

12/04/2014 13:24

שם: קייטי בראון
גיל:18
אופי: מצחיקה, מתאהבת בקלות, נחמדה, אכפתית, פתיל קצר.
מראה: שיער ג'ינג'י גלי ארוך ארוך, עיניים ירוקות. די גבוהה, לא יותר מידי, רזה, צלעות בולטות, עור בהיר, ריסים ג'ינג'ים שטנים ארוכים ארוכים.
תחביבים: שירה, ריקוד, ספורט
סגנון לבוש: קייטי מתה על חצאיות: ארכות אבל יפות, מיני, חצאיות סוכריה, יש לה הכל. היא בדרך כלל לובשת חצאית , גופיה וג'קט.

15/04/2014 22:32
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך