mimi
תגיבו...:P

עדיין חיה פרק 7 (!!!)

mimi 11/03/2012 813 צפיות 16 תגובות
תגיבו...:P

אני לא יודעת כמה זמן הייתי מעולפת אבל זה מספיק זמן ,קמתי בתנופה מהמיטה המטונפת והלכתי לכיוון החלון ,היה עץ בחוץ שהיה צמוד לחלון ובין הענפים הסבוכים הבחנתי בשער חלוד ,’אני חייבת לצאת מכאן’ אמרתי לעצמי בלחש, "לא את לא" קפצתי בבהלה זה היה הוא שחייך חיוך מבודח "איך לא שמעתי אותך נכנס" יצא לי קול כלכך צרוד קרוב ללחישה הוא חייך וקירב את פניו לפניי "לא יודע אולי השמיעה שלך לא בסדר " הוא ליטף את לחיי והעביר בי רעד מוזר ,בוםםםםםם סטרתי לו, וניסיתי לעקוף אותו לכיוון הדלת ,"אוי" אמרתי בקול קרוב לבכי , הדלת הייתה נעולה הוא כנראה למד מהפעם הקודמת.
"חבל לך כל פעם שתנסי לברוח אני יעלף אותך עוד פעם" הוא הביט בי במבט משועשע , "מה אתה רוצה ממני ? למה אתה לא משחרר אותי??למה???" התחלתי לבכות ובזבזתי את הטיפות מים האחרונות שעוד נותרו לי בגוף .
הוא יצא מהחדר במהירות הבטתי בו בייאוש ותהיתי כמה זמן אני עוד אשרוד בלי אוכל ומים, כבר לא הרגשתי כלום רק ראשי המשיך לכאוב ,כבר לא יכולתי לסבול את הכאב נלחמתי עם עצמי לא להתעלף שוב ,רגליי רעדו ונפלתי על הרצפה, ניסיתי להתרומם שוב אבל לא הצלחתי.
הדלת נפתחה שוב הוא הביא מגש והתיישב על הריצפה ליידי ,הוא טפטף בזהירות לתוך פי מים והרטיב את פני התנערתי והתיישבתי שוב מתאמצת לא לסגור שוב את עיניי ,הוא התחיל להאכיל אותי בחתיכות קטנות של דבר רך , כמעט ולא לעסתי , עם כל חתיכה הרגשתי שאני חוזרת לעצמי יישרתי את הגב וניסיתי לעמוד אך הוא תפס בכתפיי בכוח והושיב אותי ,לקחתי ממנו את הדבר הרך הזה שהתברר כדייסה מתוקה ואכלתי לבד.
הוא נעמד ויצא מהחדר כבר סיימתי לאכול את הדייסה ולשתות את החלב החם שהוא הביא והרגשתי אדם חדש, אמנם הייתי חלשה אבל הרגשתי הרבה יותר טוב ,נשכבתי שוב על המיטה ועצמתי את עיניי לכמה רגעים, הוא נכנס שוב והחביא משהו בידו, הוא התקרב אל המיטה התיישבתי במהירות הוא הניח כמה סמרטוטים על המיטה ," תלבשי אותם" אמר ויצא שוב נועל אחריו את דלת הברזל הגדולה.
פרסתי את הסמרטוטים שהתגלו כבגדים והסתכלתי על בגדיי הם היו רטובים ומטונפים , פשטתי אותם מעליי ולבשתי את הבגדים המוזרים האלו,היה שם חולצה ארוכה שחורה וישנה שכבר לא נראתה שחורה אלה כמו ירוק כהה ומגעיל כזה ,היא הייתה חמה מאוד (ממה היא עשויה?) היה לה ריח לא מוגדר, היו שם גם מכנסיים כחולות הם היו גם חמות מאוד ועשיות מבד קשה ולא נעים בדיוק שסיימתי ללבוש את ה(בגדים?!) סמרטוטים האלה הוא נכנס, הפעם בלי הכיסוי על פניו…


תגובות (16)

אאאעאעאעאעע ראשונה!!!! עולה לקרוא (;

11/03/2012 11:03

אאאאאאאאאאאאאאאאאאוווווווווווווווווווווווווווווווווווומממממממממממממממממממייייייייייייייייייייייייייייייגגגגגגגגגגגגגגגגגאאאאאאאאאאאאאאאאאדדדדדדדדדדדדדדד!!!!!!!!!!!!!!!!!
מה את חושבת לעצמך שאת מותחת אותי ככה???…. חסר לך שאת לא ממשיכה מחר!!!! אני לא אשן בלילה!!! מיזה???? איך הוא נראה?? למה הוא כלא אותה???? גגרררררררררררררר :S

11/03/2012 11:06

מושלם כרגיל, כמובן!!!!! שחכתי להגיד, זה נראה לי מובן מאליו אבל בכל זאת!!!

11/03/2012 11:07

ערב טוב לך מימי אהבתי את הפרק שלך בטירוף ממש כך מקווה שתמשיכי מהר לכתוב פרק נוסף♥ אם מותר לי להעיר לך משהו קטן ואני מקווה שלא תיעלבי מכך לא אומרים "אני יעלף אותה" אלא אני אעלף אותו" מקווה שלא נעלבת ממני בקי DDDD ♥

11/03/2012 11:08

אעאעאעאע!!
ואואוהווווווו!!
מי-זה-לעזאזל-אני-אפרק-אותו!!!
פרק מעולה ומותח. אהבתי כל מילה שהיתה כתובה בו.
תמשיכי מהררררררר!!!!
:)

11/03/2012 11:14

אעאעאע…מ-ו-ת-ח!
מי זה?מי זה?מי זה?
תמשיכי מהר!ותעשי פרק ארוך!כי זה מושלם ולא בא לי להפסיק לקרוא!
יווווווואאאאאאאאאאווווו אני מתה על הסיפור הזה!את לא יכולה למתוח אותי ככה!(למרות שאני מתה על זה חחח…)
תמשיכי מהר!
אוהבת הכי בעולם…

11/03/2012 11:48

אואואואו מה זה איזה מתח תמשכי הכי מהר שאת יכולה בבקשה
{אשמח אם תקראו גם את הסיפור שלי}

11/03/2012 13:10

את מתעסקת איתי,מימי……
תמשיכו מהר, פליז,אל תמתחי אותי. אני מזכירה אותך.
ו….כן! אני מאיימת עליך.!
פרק מדהים,כתיבה ממש יפה.אני מתחילה להתאהב בסיפור הזה גברת!!!!!
אוהבת המוןןןןןןןןןןן.
אפריל:)

11/03/2012 13:33

פרק מדהים כמו תמיד! המשך דחוף!!!!!!!!

12/03/2012 06:12

היי,מה קורה????
למה את לא ממשיכה?????
~פרצוףכלבלבי~

15/03/2012 16:46

למה את לא ממשיכה???????????????????????????

23/03/2012 07:05

אני שואלת שוב-למה את לא ממשיכה????.

24/03/2012 14:28

אלוהים אדירים!!!! איזה מתח!!!!

26/03/2012 10:29

הההההההההייייייי!מימי לאן נעלמת!?ככה את עוזבת!
בלי להגיד אפילו ביי?!
דיי נו!אני מתגעגעת…
תמשיכי כבר!
נווווווו…פליז,
אוהבת'ותך מלאמלאמלא….

29/03/2012 03:32

תמשיייייייייייייייייייייייכייייייייייייייי !!

02/04/2012 00:36

פלייייייז , מהר תמשייכיי !!

02/04/2012 08:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך