mimi
אם הפרק יפה תגיבו אני ימשיך:)

עדיין חיה..2

mimi 11/02/2012 847 צפיות 4 תגובות
אם הפרק יפה תגיבו אני ימשיך:)

חזרתי הביתה אחרי יום מתיש כל מה שרציתי זה לשקוע במיטה למשך השבוע הקרוב..
עברו 3 חודשים מאז התאונה ששינתה את חיי לתמיד אני כל הזמן ישנה בקושי אוכלת ולביצפר בן צריך לשפוך עליי מים כל בוקר…
משום מה היום היה בא לי לנשנש קצת אז נכנסתי למטבח וחיפשתי משו לאכול פתחתי את המקרר וראיתי סיר כנראה סבתא הכינה משו פתחתי את המכסה וראיתי עוף בשלבי ריקבון צרחתי מרוב גועל וזרקתי את הסיר ותוכנו לפח..זה הוציא לי את כל התאבון …(למי זה לא…)
יצאתי מהמטבח בעצבים…בן בדיוק נכנס ואמר, "חיפשת משהו לאכול הא תודה לאל חזרת לחיים …את רוצה שאני יזמין פיצה??!"…נו איך אפשר לסרב לפיצה גם כשאת הכי בדיכאון בעולם, "כן" עניתי קצר ועליתי לחדר ,הוא חייך וחייג את המספר להזמין.
כשאני חושבת על זה בן ממש משתדל לעודד אותי הוא ממש חמוד ,
הלכתי לחדר הסתכלתי בראי מולי הייתה ילדה עם עיניים ירוקות גדולות ואדומות שיער סתור ומבולגן הידקתי את החולצה לגוף שלי וראיתי שאני ממש ממש אבל ממש רזה התחלתי לבחון את עצמי מכל הכיוונים ופתאום נפתחה הדלת ובן נכנס הוא חייך ואמר "את רזה ויפה את לא צריכה לדאוג בקשר לזה" הוא קרץ לי חייכתי..(חייכתי!!) , הוא התיישב לי על המיטה "את רוצה לדבר איתי?" אממ מה זאת היציאה הזאת מה אני יגיד לו לכל הרוחות?! .."על מה?!" ,"אמממ לא יודע על הרגשות שלך אולי אני יכול לעזור" איזה חמוד ומתחשב….:O "אם תוכל להחזיר את אמא אז יש על מה לדבר…" חייכתי והתיישבתי גם על המיטה, "אני לא כל יכול את יודעת אבל אני יודע איך את מרגישה פחות א יותר ונראה לי שאני יכול לעודד אאותך" הסתכלתי עליו על העיניים היפות שלו שיש הכחולות כמו הים וסוערות כמו הגלים לרגע טבעתי שם …." אמממ את איתי?" התנערתי לפתע "אמממ כן נראה" עפתי כמו טיל מהחדר ישר לאמבטיה מנסה להוציא את העיניים העצובות שלו מהראש שלי הוא כנראה ירד למטה כי שמעתי את הפסיעות שלו על המדרגות ,החלטתי להתקלח …לפנק את עצמי באמבטיית בועות…מלאתי את האמבטייה ונכנסתי היה כלכך כיף עצמתי את העיניים ונרדמתי .
טוק! טוק! טוק! "אלנהההה!!!!!!!!" התעוררתי פתאום חזרתי למציאות…"הפיצה כבר לפני עשר דקות הגיעה בואי כבר!!!" אוף הוא היה חייב להעיר אותי! היה כלכך כיף שם…התעטפתי במגבת ויצאתי להתלבש אחרי איזה 5 דקות ירדתי למטה וראיתי את הפיצה…..הוא השאיר רק משולש אחד!!!!!!!!!!!!!!1
"מה אתה בסדר זה מה שהשארת לי חבל שקראת לי בכלל!!!!הוא התחיל לצחוק והוא הרים מהרצפה מגש שלם חםםם התיישבתי ובלעתי משולש אחר משולש…
"וואו היית ממש רעבה " הוא קם והביא בקבוק קולה וכמה כוסות.
"תודה סורי שצעקתי עליך" דפיקות בדלת הלכתי לבדוק מי שם ורני נעמי אורנית איתי ושרון קפצו עלי עם בלונים "מזלללל טובבבב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" מה מי מו? הא? מה הולך פה לי? יומולדת???


תגובות (4)

הוא יפה מאוד!!
וכן, את חייבת להמשיך מיד!!
ולמה לעזאזל החברים שלה איחלו לה מזל טוב??
מה קורה כאן בדיוק…?
תמשיכיייי!!

15/02/2012 11:07

מתי את ממשיכה כבר??

21/02/2012 10:14

ערב טוב מימי הפרק מקסים וממתינה בקוצר רוח להמשך !!!!!! תודה ממני בקי♥♥♥

21/02/2012 10:29

העלתי כבר את ההמשך…תודה על התגובות:)

21/02/2012 13:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך