I LOVE YOU FOREVER
תציעו שם בבקשה! בבקשה! בבקשה!

עדין אין שם…פרק 1

I LOVE YOU FOREVER 22/09/2013 488 צפיות 5 תגובות
תציעו שם בבקשה! בבקשה! בבקשה!

~קליאו~
למה הוא מנשק אותה???-חשבתי ברגה שראיתי את ג'רמי מנשק את בלה, וברחתי מבית ספר.
לא הינו זוג, הבנתי את זה, למה היה לי כל כך קשה לראות ?! אהבתי אותו! הינו חברים מגיל 5, כשהם עברו לגור מולינו. הלכנו ביחד לגן, ליסודי, כבר מסיימים תיכון…ואני רק מחכה שישים לב שיש לי רגשות אליו…שוב עיני התמלאו דמעות.
התחיל לרדת גשם, הוא התערבב לי עם הדמעות. ירדו הדימדומים, לא שמתי לב, לא ראיתי לאן הלכתי. הלכתי מהר, הרחק ממקום שבו היו ג'רמי ובלה!
פתאם שמעתי חריקה, צפירה, מכה חזקה ברגל ו….

~ליאם~
נסענו חזרה, הביתה, למיטה…. המופע יצא מושלם אבל הינו עיפים.
בגלל השעה המאוחרת, הגשם, הכביש היה ריק. נסעתי מהר. בפניה לעיר ראיתי נערה, באמצע הכביש, ניסיתי לבלום אבל היה מאוחר.
חניתי בשולים ויצאנו מהאוטו. הנערה שכבה על הכביש ללא תזוזה.
נייל התקשר לאמבולנס, זאין ולואי העלו אותה למכונית והארי ניסה להחיות אותה. אני עמדתי מסתכל מהצד המום- רק שתתעורר! אם היא תמות עדיף גם לי….-חשבתי וראיתי אורות אדומים, אמבולנס התקרב.
אחרי שהעלו אותה לתוך האמבולנס שאלתי איך היא, ענו שמצב של הרגל קשה, אבל בכללי לא קרה כלום. היא תעבור טיפול בבית חולים טוב, הם נתנו כתובת ונסעו.
"מחר נסעה אליה!" אמרתי לבנים כשחנינו ליד הבית.

להמשיך?


תגובות (5)

ברור שלהמשיך.ולגבי שם אפשר
הכול התחיל מתאונה או ככה נפגשנו…משהו כזה
מקווה שעזרתי או שלפחות העלתי לך רעיון.
♥♥♥לין

22/09/2013 03:13

תשימי את זה בסיפורי מפורסמים

22/09/2013 03:14

תודה רבה לכן…….)

22/09/2013 03:18

תודה רבה לכן…….)

22/09/2013 03:18

את הסיפור הזה לא הקראת לי!!!!
טוב….. תמשיכיייייי!

22/09/2013 08:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך