karinrin55
מקצרת ומעלה עם פחות רווחים ♥

עד הסוף המר-פרק 4

karinrin55 30/03/2014 701 צפיות תגובה אחת
מקצרת ומעלה עם פחות רווחים ♥

קמתי בבוקר והחלטתי ללכת לבית ספר, ממילא אין לי מה לעשות בבית. עשיתי לעצמי סנדוויץ' וסידרתי את התיק. למזלי היום היה רביעי ולמדתי רק חמישה שיעורים, שני שיעורי אנגלית שיעור ספרות שיעור ספורט ואלקטרוניקה מעבדה. אכלתי בוקר והתקשרתי לגאי. "הלו??" הוא ענה כנראה הערתי אותו, הסתכלתי בשעון 7:38. "היי זאת אני, אני באה היום לבית ספר." נשמע כאילו הוא קם מהמיטה, דמיינתי אותו, במכנסי פוטר בלי חולצה במיטה הזוגית שלו ליד החלון הולך לשטוף פנים. "עדיין כאן?" הוא שאל "כן, סליחה שהערתי אותך" אמרתי נבוכה. "זה בסדר ממילא הייתי אמור לקום עכשיו. את רוצה שאני אבוא לקחת אותך?" לגיא יש אופנוע, הוא עשה רישיון לפני כמה שבועות ועכשיו הוא רוכב עליו לכל מקום. "אם זה לא מעקב אותך" "מה פתאום. הכל בשבילך יפה שלי." תמיד אהבתי כשהוא קרה לי ככה, הוא גורם לזה להישמע כאילו אני האדם היחיד שיפה בעולם. "תודה, נתראה אז ברבע לשמונה?" "מה שתגידי מאמי, אני הולך לאכול נתראה" הוא ניתק ואני הלכתי לצחצח שיניים להתלבש וכל השאר. בעשרים לשמונה ירדתי למדרכה והוא הגיעה תוך שתי דקות. הוא הוריד את הקסדה שלו ונישק אותי, הוא הושיט לי את הקסדה המיותרת שלו ונסענו לבית הספר. הרגשתי כאילו כל התלמידים מסתכלים עלי, הלכתי במסדרון עם גאי ומצאתי את עצמי מסתתרת בתוך החיבוק שלו. נכנסנו לכיתה והתיישבתי ליד אלירן, הוא לא אמר שום דבר. כשהמורה נכנסה היא הסתכלה עלי במבט עצוב והמשיכה בסדר היום שלה. היום עבר בטשטוש, שיעורים הפסקות, הרצאות ולבסוף מצאתי את עצמי ליד השער מחכה לגאי שיסיעה אותי הביתה. ראיתי אותו יורד במדרגות ואז קלטתי שמישהו בוהה בי, סובבתי את מבטי וזה היה דולב. הוא הסיט מיד את מבטו אבל עדיין הצלחתי לקלוט אותו, עמדתי ללכת לעברו כשגאי הופיע וחיבק אותי מאחור. הוא נישק את צווארי ואמר: "מוכנה לצאת?" "כן" אמרתי והשארתי את מבטי על דולב תוהה מה הוא רוצה ממני.


תגובות (1)

*קרא
תרדי שורה זמן שמישהו מדבר (כי שלא יהיה "__" "__" אחד ליד השני)
ותמשיכי :>

30/03/2014 15:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך