karinrin55
קצת ארוך ושונה כי זה מומצא על הרגע ;) נגמר הכתוב מראש אז זה הזמן לאלתר מקווה שתהנו ♥

עד הסוף המר-פרק 5

karinrin55 02/04/2014 721 צפיות 2 תגובות
קצת ארוך ושונה כי זה מומצא על הרגע ;) נגמר הכתוב מראש אז זה הזמן לאלתר מקווה שתהנו ♥

לא ממש רציתי לחזור הביתה עד שאמא שלי חוזרת או האחים שלי אז בסוף נסענו לבית של גאי. אמא שלו הכינה לנו פסטה ברוטב פטריות והלכנו לחדר שלו, מבולגן כמו תמיד אבל עדיין מרגיש כמו מקום טוב להיות בו. "אני מצטער על מה שקרה בבית של מיקי" הוא אמר מתיישב על המיטה ומזיז בגדים כדי שאשב לידו. "זה פשוט נורא מרגיז אותי, אתה יודע שזה לא טוב לגוף שלך. ועוד יותר שאני לא אוהבת את זה." נשכבתי לידו עם ראשי על ברכיו, הוא נישק אותי. הוא הריח כמו הפסטה שאכלנו ודאורדורנט יקר. זה לא הריח הכי טוב בעולם אבל זה היה הריח שלו, ואהבתי את הריח הזה. ישבנו דיברנו ועשינו שיעורים עד שעה ,3 הוא הסיע אותי הביתה למרות שאמרתי שלא אכפת לי ללכת ברגל ולא חסר לי זמן לבד. "תתקשרי אלי בסדר?" הוא אמר כשליווה אותי לדלת. "נראה, יש לי המון דברים לעשות." זה היה שקר, כל מה שרציתי לעשות עכשיו זה לרוץ לחדר ולפרוץ בבכי. היום הזה התיש אותי, כל הילדים בבית הספר, המורים, אפילו המנהל עצר אותי במסדרון היום כדי לעודד אותי. חיבקתי אותו חיבוק ארוך והוא נישק אותי פעם נוספת. הוא הלך לאופנוע שלו וחיקיתי עד שהוא יצא מהרחוב כדי להיכנס הביתה. סגרתי את הדלת נשענתי עליה ופרצתי בבכי. החלקתי במורדה וישבתי שם, מנסה לעצור את הדמעות. לבסוף קמתי והלכתי למטבח, ניקיתי את פני ולקחתי לעצמי משהו לשתות. הלכתי לחדרי ופתחתי את היומן, הפעם כמה שבועות לפני הבגרות באזרחות. "היום היה קצת מוזר, באתי בבוקר לדולב והוא התעלם ממני. היה נראה כאילו מישהו הרביץ לו, היה לו פנס בעין ימין ותפרים בזרוע. אף אחד חוץ ממני לא שם לב לזה חוץ ממני, והוא סירב להגיד לי מה קרה. אני קצת מפחדת, לפני כמה שבועות הוא סיפר לי שאחיו הגדול השתחרר מהצבא והלך לחופשה בווגאס. אולי אחיו חייב למישהו כסף וזה יוצא עליו? לא לא זה לא הגיוני אח שלו בוגר ואחראי לפי מה שהוא סיפר לי וכשפגשתי אותו בשבת הוא התנהג כך."
שמעתי פתיחת מנעול וטריקה של הדלת אז סגרתי את היומן והחבאתי אותו מתחת למיטתי.
"אבא, חזרת מוקדם היום!" אמרתי מופתעת לראות אותו בשעה 5 בבית כשבדרך כלל הוא לא בבית עד 9.
"כן חשבתי לחזור מוקדם להפתיע את אמא שלך. מזמן לא יצאנו רק שנינו." הרגשתי הקלה, היום בערב אוכל לקרוא עד מאוחר את היומן. כשההורים שלי יוצאים הם חוזרים ממש מאוחר. ככה שכשאני וגאי רק התחלנו לצאת הייתי יכולה להגניב אותו הביתה עד מאוחר.
למרות שכבר עשיתי את שיעורי הבית של היום אצל גאי ישבתי ופתרתי תרגילים במתמטיקה עד שההורים שלי יצאו.


תגובות (2)

תמשיכייייייייייייי

02/04/2014 11:18

תמשיכי :)

02/04/2014 17:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך