karinrin55
מקווה שתהנו נ.ב- פירסמתי פרולוג לסיפור אחר שאני כותבת אשמח אם תקראו אותו ותתנו את דעתכם ורעיון לכותרת נ.נ.ב- אחותי עזרה לי עם מחסום הכתיבה בפרק הזה, יש לה משתמש באתר הזה אז לכו לשם ותתחילו לקרוא ;) NoAdar

עד הסוף המר-פרק 6

karinrin55 13/04/2014 679 צפיות אין תגובות
מקווה שתהנו נ.ב- פירסמתי פרולוג לסיפור אחר שאני כותבת אשמח אם תקראו אותו ותתנו את דעתכם ורעיון לכותרת נ.נ.ב- אחותי עזרה לי עם מחסום הכתיבה בפרק הזה, יש לה משתמש באתר הזה אז לכו לשם ותתחילו לקרוא ;) NoAdar

כשההורים שלי יצאו סוף סוף למסעדה הוצאתי את היומן ממתחת למיטה, נעלתי את הדלת והתחלתי לקרוא מאיפה שהפסקתי:
"הנחתי לזה והתעלמתי מזה כמה שיכולתי אבל כשהוא נכנס למכונית אחרי בית הספר קצת חשדתי כי מי שנהג לא היה אף אחד מהחברים שלו או ממשפחתו. הוא לא ענה לי כשהתקשרתי אליו והוא לא היה בבית שלו כשבאתי, אמא שלו אמרה שהוא לא הגיע אחרי בית הספר בכלל והניחה שהוא איתי. אני לא יודעת מה לחשוב כבר, אם הוא מסתיר ממני דברים אני לא אוכל לסמוך עליו בעתיד עם סודות משלי." בחלק הזה היא דיברה על סדרי יום אחרים והזכירה אותו רק ברישומים של היום הבא. "הוא לא הגיע היום, אני ממש מודאגת הוא אף פעם לא מבריז סתם. לא לפחות בלי להודיע לי. ניסיתי להתקשר אליו בהפסקה אבל השיחה עברה ישר למענה קולי. סימסתי לו והוא שלח לי הודעה שהוא עסוק במשהו ולא יוכל לדבר איתי היום. יכלתי כאילו לשמוע את ההתנשאות בטקסט. אני כבר מתחילה לחשוד שהוא בוגד בי, או יותר גרוע. אבל לא יכלתי לשים את האצבע שלי על זה. נראה לי אני אלך אליו מחר בבוקר לפני בית הספר כדי לבדוק מה קורה." הדף הבא היה קרוע בתחתיתו למרות שלא היה שום דבר כתוב על דולב, אבל כן היה משהו מוזר "מישהו הוציא את רוזה מהשיעור היום"\ רוזה היא אחת החברות המשותפות שלנו למרות ששלי התחברה אליה יותר\ " היא לא הכירה אותו לפי המבט שהיה לה כשהיא יצאה וחזרה לכיתה. שאלתי אותה והיא אמרה שזה ידיד של אחותה הגדולה שעברה לגור עם בעלה בארה"ב. שאלתי אותה איפה הם גרים אבל המורה הפרידה בנינו לפני שהיא הספיקה לענות. אבל אחרי השיעור היא אמרה שבעיירה קטנה מחוץ לווגאס."
למרות שלא קראתי הרבה הייתי עייפה מהיום הזה. התקלחתי השכתבי את האחים שלי לישון והלכתי להכניס את לילי לתוך הבית כשראיתי אותו שוב. את האדם שהיה מחוץ לחצר שלי לפני כמה ימים. הסתכלתי לתוך עניו בין הקרשים של הגדר, לא יכלתי ממש להבחין בצבען בגלל החושך היחסי ששרר בחוץ. אבל ידעתי שזה הוא, יכלתי להרגיש את זה. יכלתי להבחין בצבע שערו, שחור כמו פחם למרות הגוון הצהוב שאור המנורות נתן לו. "מי אתה? מה אתה רוצה?!?" הוא התחיל לרוץ כמו בפעם הקודמת. נעלתי את הדלת מבפנים וישבתי לראות טלוזיה עד שהורי חזרו לאחר מכן הלכתי לישון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך